mannja 4 Geplaatst: 5 september 2023 Inmiddels is het opgelost nogmaals dank voor je reactie. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 september 2023 3 uren geleden, mannja zei: Inmiddels is het opgelost nogmaals dank voor je reactie. Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Esther72 9 Geplaatst: 7 september 2023 Goedemorgen allemaal, Een aantal dagen gelden heb ik aangegeven dat het spel constant opnieuw moest laden. Nu ben ik ergens achter gekomen en dat is absoluut niet logisch. Mijn manna kan tot 4400 maar zodra ik boven de 4100 manna kom dan moet ik het spel weer opnieuw laden. In ieder geval ik kan het spel weer spelen zolang ik de manna maar in de gaten houd en niet boven de 4100 kom. Misschien dat andere medespelers die hetzelfde probleem onder vinden hier iets aan hebben. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 september 2023 8 minuten geleden, Esther72 zei: Goedemorgen allemaal, Een aantal dagen gelden heb ik aangegeven dat het spel constant opnieuw moest laden. Nu ben ik ergens achter gekomen en dat is absoluut niet logisch. Mijn manna kan tot 4400 maar zodra ik boven de 4100 manna kom dan moet ik het spel weer opnieuw laden. In ieder geval ik kan het spel weer spelen zolang ik de manna maar in de gaten houd en niet boven de 4100 kom. Misschien dat andere medespelers die hetzelfde probleem onder vinden hier iets aan hebben. Hmmm das idd een raar iets. Je zou je manna opslag kunnen uitbreiden en zou het kunnen dat je probleem zichzelf oplost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Esther72 9 Geplaatst: 7 september 2023 Ik ga het eens proberen 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yolanda ambitoys 1 Geplaatst: 13 september 2023 Op 9/7/2023 om 8:05 AM, Esther72 zei: Goedemorgen allemaal, Een aantal dagen gelden heb ik aangegeven dat het spel constant opnieuw moest laden. Nu ben ik ergens achter gekomen en dat is absoluut niet logisch. Mijn manna kan tot 4400 maar zodra ik boven de 4100 manna kom dan moet ik het spel weer opnieuw laden. In ieder geval ik kan het spel weer spelen zolang ik de manna maar in de gaten houd en niet boven de 4100 kom. Misschien dat andere medespelers die hetzelfde probleem onder vinden hier iets aan hebben. Ik heb hetzelfde gehad en heb het probleem doorgegeven aan Plinga. Na het bekijken van wat screenshots hebben zij het euvel verholpen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 27 september 2023 waar kan ik fonkeling oogsten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 28 september 2023 10 uren geleden, Annemie zei: waar kan ik fonkeling oogsten In betoveringsdorp de landbouwgrond oogsten, dat geeft 4 fonkeling. Planten en oogsten op je hoofdland. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 28 september 2023 dankjewel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 28 september 2023 hoe kom ik aan zuidjes oproep Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 28 september 2023 heb het al gevonden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 2 oktober 2023 vraagje. Ik heb een opdracht pas rusttransformatie toe op betoverde bewaker. opdracht "rust van de bewaker 2/2 de vraag : welke of waar is de bewaker ? op de bewaker van het oosten lukt het niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 3 oktober 2023 (aangepast) bij mij lukt het ook niet 3 oktober 2023 aangepast door emmie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 3 oktober 2023 Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei: Hier kun je vragen stellen over het spel. hoe moet je rusttransformatie toepassen op bewaker het gaat bij geen bewaker Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 oktober 2023 16 uren geleden, Min@ zei: vraagje. Ik heb een opdracht pas rusttransformatie toe op betoverde bewaker. opdracht "rust van de bewaker 2/2 de vraag : welke of waar is de bewaker ? op de bewaker van het oosten lukt het niet. 1 uur geleden, emmie zei: bij mij lukt het ook niet 1 uur geleden, emmie zei: hoe moet je rusttransformatie toepassen op bewaker het gaat bij geen bewaker Ik heb begrepen dat je de rustspreuk kunt gebruiken op een een bewaker waar al een spreuk op uitgesproken is. Als je bv klaar bent bent de quest om een keeper een aantal keer te voeren om een briesje te krijgen, en de timer van de betovering is nog niet afgelopen kun je die timer stoppen door de rustspreuk te gebruiken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 3 oktober 2023 ik snap niet wat je bedoelt met quest en keeper ik heb bij de oude missie vaak genoeg een spreuk uitgesproken maar het lukt niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 4 oktober 2023 18 hours ago, emmie said: ik snap niet wat je bedoelt met quest en keeper ik heb bij de oude missie vaak genoeg een spreuk uitgesproken maar het lukt niet IK heb hem door, er is een opdracht speels briesje toe passen op de bewaker dat doe je dan en dan doe je meteen de rusttransformatie er op. dus wachten op de andere opdracht zo lang je die niet hebt gedaan zit deze opdracht opslot. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 9 oktober 2023 Ik word gestoord van die bewaker 🙈 Moet Noordenhoeder aanzetten om briesje te krijgen, maar kan de transformatie voor dat briesje niet toepassen. Krijg melding "maak eerst 4/8 af", maar daar zijn geen opdrachten voor. Hoe los ik dat op? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 oktober 2023 23 minuten geleden, baukje zei: Ik word gestoord van die bewaker 🙈 Moet Noordenhoeder aanzetten om briesje te krijgen, maar kan de transformatie voor dat briesje niet toepassen. Krijg melding "maak eerst 4/8 af", maar daar zijn geen opdrachten voor. Hoe los ik dat op? Heb je die opdracht nog niet gehad of heb je die al voltooid? Heb je nog andere opdrachten staan betreffende het portaal land? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 9 oktober 2023 5 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: Heb je die opdracht nog niet gehad of heb je die al voltooid? Heb alleen de opdracht "Noordenhoeder 1/8" Verder geen opdrachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 oktober 2023 24 minuten geleden, baukje zei: Heb alleen de opdracht "Noordenhoeder 1/8" Verder geen opdrachten. Hmmm das vreemd want ik kan ook niet terug vinden betreffende Noordenhoeder. Het zou kunnen dat het een foutje van de ontwikkelaar is. Kun je mij een screen van de opdracht geven dan gaan we het even navragen bij de ontwikkelaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 10 oktober 2023 21 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Hmmm das vreemd want ik kan ook niet terug vinden betreffende Noordenhoeder. Het zou kunnen dat het een foutje van de ontwikkelaar is. Kun je mij een screen van de opdracht geven dan gaan we het even navragen bij de ontwikkelaar. Het is opgelost. Ik kreeg het briesje zonder er een transformatie op te doen 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 oktober 2023 17 minuten geleden, baukje zei: Het is opgelost. Ik kreeg het briesje zonder er een transformatie op te doen Fijn dat het opgelost is. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 23 oktober 2023 hallo ben opeens een wonderwinkel kwijt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 23 oktober 2023 21 minuten geleden, Annemie zei: hallo ben opeens een wonderwinkel kwijt Annemie dit vond ik op de charm farm app Tovenaars! Je hebt misschien gemerkt dat extra Weird Shops uit je land verdwenen zijn. Sommige spelers hadden enige tijd +1 Weird Shop maar het werd opgelost in de laatste update. Nu kan elke speler maar maximaal 2 Weird Shops hebben zoals het hoort te zijn volgens spelregels. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites