Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 6 november 2023 (aangepast) klopt het dat de tover ervaring niet verder gaat als level 50?? 6 november 2023 aangepast door Henk en Ada cc Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 november 2023 11 uren geleden, Henk en Ada cc zei: klopt het dat de tover ervaring niet verder gaat als level 50?? Ja dat klopt. Level 50 is het hoogste level van de toverervaring, de punten tellen wel verder, maar het level dus niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 7 november 2023 22 uren geleden, gerrie mertens zei: hoe kom ik aan visserkatten Die koop je in de handelstoren met bosdaalders 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 11 november 2023 Goeiesmiddagsssss Ik weet dat ze bezig zijn geweest met het spel want de draak is verdwenen. Ik probeer bij mijn buurtjes langs te gaan , maar op het moment dat ik daar ben slaat alles vast. Ben een half uur aan het proberen geweest maar er zal wel een storing zijn. Yep cache is geleegd. Zijn er meerderen die dit probleem hebben? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
gerrie mertens 2 Geplaatst: 11 november 2023 ik heb 6 kralen op mij land staan zonder dieren ze geven aan omheining vol ik had nog dieren van vorige opdrachten die ik ging wegwerken meteen bij het eerste dier werkte de kralen niet meer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lien 3 Geplaatst: 11 november 2023 Ja ook hier problemen sommige stallen zijn de dieren ook weg? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 11 november 2023 Hier het zelfde probleem lege stallen en spel slaat vast bij burenbezoek Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 11 november 2023 Ik heb even mijn andere account geprobeerd en daar zijn geen problemen. Dus via hyves inloggen geen problemen. Bij inloggen via facebook kan ik dus niet naar mijn buren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 11 november 2023 Ik log via hyves in dus bij mij werkt dat niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 11 november 2023 1 minuut geleden, Lilian zei: Ik log via hyves in dus bij mij werkt dat niet Het kan zijn dat ik geen problemen via hyves heb omdat ik daar de missies niet gedaan heb. Ik las bij de charm farm app (ander platform) dat het probleem bij hun bekent is en ze er mee bezig zijn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 11 november 2023 we wachten het af bedankt! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
gerrie mertens 2 Geplaatst: 11 november 2023 alles doet het weer even opnieuw opstarten 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 15 november 2023 Hallo buurtjes, Ik heb een paar nieuwe buurtjes uitgenodigd maar ik zie ze alleen terug in mijn vriendenlijst en niet onderaan mijn lijst met buurtjes die ik tijdens het spelen van het spel kan bezoeken. Zijn er meer buurtjes die dit probleem hebben ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 november 2023 40 minuten geleden, Wiesje speelt CF zei: Hallo buurtjes, Ik heb een paar nieuwe buurtjes uitgenodigd maar ik zie ze alleen terug in mijn vriendenlijst en niet onderaan mijn lijst met buurtjes die ik tijdens het spelen van het spel kan bezoeken. Zijn er meer buurtjes die dit probleem hebben ? Het kan zijn dat je aan de max zit van buren die je onderin je spel ziet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 15 november 2023 Hoi Sylvia, Weet jij hoeveel buurtjes je kunt hebben ? Ik heb er nu 168. Heb ook iemand enthousiast gemaakt voor Charm Farm , maar zij krijgt mij niet in haar lijst onderin het spel , maar wel in de vrienden- lijst. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 15 november 2023 3 uren geleden, Wiesje speelt CF zei: Hoi Sylvia, Weet jij hoeveel buurtjes je kunt hebben ? Ik heb er nu 168. Heb ook iemand enthousiast gemaakt voor Charm Farm , maar zij krijgt mij niet in haar lijst onderin het spel , maar wel in de vrienden- lijst. Ik heet wel geen Sylvia maar ik heb ook namen in mijn lijst staan die ik niet in het spel krijg. Dit komt waarschijnlijk omdat ze via hyves jou als buurtje heeft gevraagd. Als je deze als buur wilt hebben zal jij of degene die jou wilt dit via het spel moeten doen. Je gaat dan naar vrienden links van het spel(klein beeld) . Daar kan je bij zoeken de persoon invullen waar je vrienden mee wilt worden. Let op! het moet de goede naam (waar mee gespeeld word) of de cijfers gebruiken als er geen naam ingevuld is. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 november 2023 3 uren geleden, Wiesje speelt CF zei: Hoi Sylvia, Weet jij hoeveel buurtjes je kunt hebben ? Ik heb er nu 168. Heb ook iemand enthousiast gemaakt voor Charm Farm , maar zij krijgt mij niet in haar lijst onderin het spel , maar wel in de vrienden- lijst. Hebben jullie elkaar wel via het GD+ systeem uitgenodigd als buur? Via Hyves werkt het niet meer zoals het zou moeten, daar is het GD+ systeem voor in de plaats gekomen, daarom is het ook zo belangrijk dat je in dat systeem je naam/speelnaam invult en niet met de cijfers als player in het spel blijft bestaan want dan zoek je je rot naar de juiste persoon. Hoeveel buurtjes je max kunt hebben weet ik niet precies maar er zit wel een verschil in het spel en het GD+ systeem. Bij GD+ kun je echt mega veel buren hebben maar in de meeste spelen worden er vaak maar 200 onderin je spel weergegeven, maar alle niet zichtbare buren kun je wel cadeau's sturen en vragen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 15 november 2023 Dank je wel voor de reactie , sylvia. Waarschijnlijk moet ik deze vrienden dan eerst uit mijn vriendenlijst verwijderen om ze dan weer op de goede manier te kunnen uitnodigen. Ga het i.e.g. zo proberen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 17 november 2023 Hallo Sylva , Heb geprobeerd om vrienden uit de oude vriendenlijst te verwijderen, maar dat lukt niet. Het is de lijst die je vind als je op je profielfoto klikt. Wat kan ik nog proberen ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 november 2023 44 minuten geleden, Wiesje speelt CF zei: Hallo Sylva , Heb geprobeerd om vrienden uit de oude vriendenlijst te verwijderen, maar dat lukt niet. Het is de lijst die je vind als je op je profielfoto klikt. Wat kan ik nog proberen ? H Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 november 2023 @Wiesje, dit is het enige systeem dat werkt. In het 1ste tabblad kun je nieuwe mensen uitnodigen, in het 2de tabblad kun je uitnodigingen accepteren en in het 3de tabblad beheer je je vriendenlijst en daar kun je ook vrienden weer verwijderen. Het verwijderen van vrienden uit je Hyves lijst kan nog steeds gewoon zoals we dat vroeger altijd deden, uitnodigen via Hyves heeft alleen geen enkele nut meer want spelers komen dan niet in het spel terecht. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 18 november 2023 Hoi Sylvia , Ja ik weet hoe ik op de nieuwe manier vrienden kan uitnodigen , accepteren en verwijderen. Ik krijg de vrienden die ik had uitgenodigd via het Hyves systeem niet verwijderd. Doordat ze in het Hyves systeem staan komen ze niet voor in de nieuwe lijst. Dus kan ik ze via het nieuwe systeem niet uitnodigen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 november 2023 55 minuten geleden, Wiesje speelt CF zei: Hoi Sylvia , Ja ik weet hoe ik op de nieuwe manier vrienden kan uitnodigen , accepteren en verwijderen. Ik krijg de vrienden die ik had uitgenodigd via het Hyves systeem niet verwijderd. Doordat ze in het Hyves systeem staan komen ze niet voor in de nieuwe lijst. Dus kan ik ze via het nieuwe systeem niet uitnodigen. Iedereen is te vinden in het nieuwe GD+ systeem en soms is het behoorlijk zoeken naar de juiste persoon. Helaas staan er nog steeds heeeeeeeel veel spelers als player in het systeem en dan is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg. Bij het GD+ systeem is het echt heel belangrijk dat dat een speler zijn/haar naam invult en niet player123456789 in het systeem laat staan want dan vind je echt nooit de juiste speler. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 18 november 2023 Dank je wel Sylvia voor je reacties op mijn vragen. Ik heb het nieuwe systeem al 2 x doorgespit , maar heb de 2 personen die ik wilde uitnodigen niet gevonden. Het zijn ook allebei personen die een unieke foto hebben. Ga het nogmaals proberen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 18 november 2023 Hoi Sylvia, Het is eindelijk gelukt om de 2 spelers toegevoegd te krijgen. Heb nog een andere vraag. Ik wil iemand extra kado ":s sturen. Kan dat en zo ja hoe doe ik dat dan ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites