Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Min@ zei:

nog een keer op de juiste manier de cache geleegd 😀 en ja probleem opgelost.

👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

na een update van mijn laptop is mijn beeld smaller geworden en heb ik onderaan een witte balk. Ik heb de cache geleegd maar dit deed niets. iemand hier ervaring mee  of een oplossing ? 

Ik verneem het graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Min@ zei:

na een update van mijn laptop is mijn beeld smaller geworden en heb ik onderaan een witte balk. Ik heb de cache geleegd maar dit deed niets. iemand hier ervaring mee  of een oplossing ? 

Ik verneem het graag.

Als je op de witte balk een rechter muisklik doet dan krijg je een klein venstertje te zijn en daarin staat frame opnieuw laden, probeer dat eens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zit met het zelfde probleem, en ik heb ook nog een grote rode onderrand , dus wit en rood, ook is het gebeurd na een update van iets, ik heb het maanden geleden geweten,  het was toen simpel, maar ben het vergeten, ben niet meer blond maar grijs hha ha  , heeft iemand een oplossing,  dat frame opnieuw laden hielp niet. Groetjes Ellie1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minuten geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Ik zit met het zelfde probleem, en ik heb ook nog een grote rode onderrand , dus wit en rood, ook is het gebeurd na een update van iets, ik heb het maanden geleden geweten,  het was toen simpel, maar ben het vergeten, ben niet meer blond maar grijs hha ha  , heeft iemand een oplossing,  dat frame opnieuw laden hielp niet. Groetjes Ellie1

Hoe je van de witte balk afkomt heb ik hierboven al beschreven en van de rode balk is al doorgegeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 12/15/2023 at 10:44 AM, Sylvia Ambi CF said:

Als je op de witte balk een rechter muisklik doet dan krijg je een klein venstertje te zijn en daarin staat frame opnieuw laden, probeer dat eens.

Bedankt voor de tip . meerdere keren geprobeerd wat jij aan gaf te doen. ook met afsluiten opnieuw op starten enz enz maar helaas niet geholpen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Min@ zei:

Bedankt voor de tip . meerdere keren geprobeerd wat jij aan gaf te doen. ook met afsluiten opnieuw op starten enz enz maar helaas niet geholpen. 

Start je het spel op in full screen of in small screen?

Zelf start ik altijd mijn spelen op in full screen en heb daardoor nooit last van die witte balk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minutes ago, Sylvia Ambi CF said:

Start je het spel op in full screen of in small screen?

Zelf start ik altijd mijn spelen op in full screen en heb daardoor nooit last van die witte balk.

Ik start op in een klein venster.  en klik dan het icoontje aan om het groot te maken. geen idee hoe ik het moet opstarten in een groot venster. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Min@ zei:

Ik start op in een klein venster.  en klik dan het icoontje aan om het groot te maken. geen idee hoe ik het moet opstarten in een groot venster. 

1 uur terug, Min@ zei:

wilde nog even toe voegen dat ik een rode en witte balk onder in beeld heb. 

Wanneer je het spel opstart en dus op speel nu klikt, dan klik je gelijk ook in de GD+ expand en dan laad je spel in full screen.

De rode balk is van de week al doorgegeven, maar we weten niet wanneer dat opgelost gaat worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen Sylvia,ook ik heb last van een rode en witte balk net als mijn andere accounts. Het is gekomen door de winter update Fijne zondag

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 12/17/2023 at 10:10 AM, Sylvia Ambi CF said:

Wanneer je het spel opstart en dus op speel nu klikt, dan klik je gelijk ook in de GD+ expand en dan laad je spel in full screen.

De rode balk is van de week al doorgegeven, maar we weten niet wanneer dat opgelost gaat worden.

ik heb op google gezocht hoe dat moet maar kan het niet vinden. hoe klik ik op CD+ expand ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Min@ zei:

ik heb op google gezocht hoe dat moet maar kan het niet vinden. hoe klik ik op CD+ expand ?

Dit is het GD+ systeem, dat zie je als je het spel opstart en als je dan op de expand knop ( de onderste knop ) klikt ga je direct naar full screen terwijl het spel nog aan het laden is.

1620052802_Schermafbeelding2023-12-18194325.png.4795191e639dfc8ae79f26cf55920992.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Min@ zei:

bedankt voor de uitleg 😀. maar ook dit brengt geen verandering helaas 🙄 

Oh das wel heel jammer, dan ben ik helaas ook door mijn opties heen 😞

Dan zit er helaas niets anders op dan te wachten tot we antwoord krijgen van de ontwikkelaar, en zodra ik daar iets van hoor plaats ik het hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago, Sylvia Ambi CF said:

Oh das wel heel jammer, dan ben ik helaas ook door mijn opties heen 😞

Dan zit er helaas niets anders op dan te wachten tot we antwoord krijgen van de ontwikkelaar, en zodra ik daar iets van hoor plaats ik het hier.

Bedankt voor al je moeite en de snelle reacties . ja dan is het niet anders niets aan te doen.

en misschien komt er nog een goeden tip binnen rollen 😜

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
57 minuten geleden, Ada zei:

heb 1 paddenstoelenhuis. hoe maak ik er meer?

Als je die paddenstoelen bedoelt van de nieuwe missie moet je deze kopen in de winkel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen