gerrie mertens 2 Geplaatst: 29 december 2023 SNOWLING MAKEN IN DE WONDERWERKPLAATS VOEREN EN VERKOPEN 10 DENNEMUNT VOOR EEN SNOWLING Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
gerrie mertens 2 Geplaatst: 29 december 2023 HOE KOM IK AAN MAGISCH SNEEUWVLOKJE Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 30 december 2023 15 uren geleden, gerrie mertens zei: HOE KOM IK AAN MAGISCH SNEEUWVLOKJE Sneeuwverstuiving weghalen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 30 december 2023 kan geen snowling maken in wonderwerkplaats. wat kan ik daaraan doen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 30 december 2023 en hoe maak ik ijzige scherven? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 december 2023 2 uren geleden, Henk en Ada cc zei: kan geen snowling maken in wonderwerkplaats. wat kan ik daaraan doen? Deze komt pas in de wonderwerkplaats als je er een opdracht voor krijgt, voor die tijd is die er nog niet. Zodra je de opdracht ervoor krijgt en je ziet hem dan niet in de wonderwerkplaats dan kun je het beste even je spel opnieuw opstarten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 30 december 2023 oke, bedankt.heb hem inmiddels. maar, hoe kom ik aan ijzige scherven? 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 30 december 2023 2 uren geleden, Henk en Ada cc zei: oke, bedankt.heb hem inmiddels. maar, hoe kom ik aan ijzige scherven? Deze krijg je als je dieren ontdooit in de poolhorizon. Hier krijg je vanzelf een opdracht voor. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 30 december 2023 bedankt, 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 30 december 2023 ik kan geen vinken maken staan niet in de werkplaats Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 31 december 2023 heb het gevonden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 31 december 2023 Ik heb geen goudvinken staan in de werkplaats. Wie heeft t antwoord??  Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 1 januari 2024 14 uren geleden, Rien&Lucie zei: Ik heb geen goudvinken staan in de werkplaats. Wie heeft t antwoord??  Die staan er pas in als je er een opdracht voor krijgt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 1 januari 2024 3 uren geleden, baukje zei: Die staan er pas in als je er een opdracht voor krijgt dank  je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frieda 0 Geplaatst: 13 januari 2024 Goede avond Kan iemand me uitleggen hoe ik een rotsblok in smaragdblok kan veranderen? vr gr frieda  Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 13 januari 2024 45 minuten geleden, Frieda zei: Goede avond Kan iemand me uitleggen hoe ik een rotsblok in smaragdblok kan veranderen? vr gr frieda  Je moet eerst een smaragdtransformatie maken in de universiteit van magie en hiermee kun je dan het rotsblok veranderen in een smaragdblok 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frieda 0 Geplaatst: 13 januari 2024 heel erg bedankt fijne avond gr Frieda Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 13 januari 2024 24 minuten geleden, Frieda zei: heel erg bedankt fijne avond gr Frieda Graag gedaan en jij ook nog een fijne avond Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 januari 2024 @All, een ieder die problemen heeft met het NIET kunnen inloggen kunnen even een ticket sturen naar Plinga en dan helpen ze je verder. https://hyvesgames.zendesk.com/hc/nl-nl/requests/new Er wordt ook keihard gewerkt om het probleem opgelost te krijgen. Dus mis je spelers al een tijdje dan zijn ze niet gestopt maar hebben ze inlog problemen en kunnen daardoor niet spelen en zouden ze het heel fijn vinden als je ze niet verwijderd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
gerrie mertens 2 Geplaatst: 28 januari 2024 krijg de hele tijd de melding fout laat het spel opnieuw op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 januari 2024 1 uur terug, gerrie mertens zei: krijg de hele tijd de melding fout laat het spel opnieuw op Ben je al Helemaal uit het spel geweest en het spel opnieuw geladen? ik bedoel dan niet simpelweg je spel verversen met de F5 knop. Wat je ook nog kunt doen is even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin legen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 30 januari 2024 heb mijn cache geleegd maar kom niet meer in het spel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 30 januari 2024 Hier het zelfde probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 30 januari 2024 bij mij ook Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marijke 0 Geplaatst: 30 januari 2024 hier hetzelfde probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites