Coby charm farm 11 Geplaatst: 30 januari 2024 Hier ook hetzelfde probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 30 januari 2024 Helaas kunnen we niets anders dan rustig afwachten, dit is er inmiddels bekend. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 30 januari 2024 ik kan er weer op 😃 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 1 februari 2024 Zodra ik het spel open, schuift het beeld langzaam naar beneden en is alles weg. Het beeld is dan helemaal grijs. Cache geleegd , opnieuw ingelogd en opgestart. Andere sites doen het normaal. Oplossing? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 1 februari 2024 13 minuten geleden, baukje zei: Zodra ik het spel open, schuift het beeld langzaam naar beneden en is alles weg. Het beeld is dan helemaal grijs. Cache geleegd , opnieuw ingelogd en opgestart. Andere sites doen het normaal. Oplossing? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 februari 2024 11 uren geleden, baukje zei: Zodra ik het spel open, schuift het beeld langzaam naar beneden en is alles weg. Het beeld is dan helemaal grijs. Cache geleegd , opnieuw ingelogd en opgestart. Andere sites doen het normaal. Oplossing? Met wat voor account is dit? Een account ingelogd met Hyves of met FB of met Google? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 2 februari 2024 8 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: Met wat voor account is dit? Een account ingelogd met Hyves of met FB of met Google? Met Hyves in Chrome. Als ik incognito speel, kan ik wél gewoon spelen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 februari 2024 2 uren geleden, baukje zei: Met Hyves in Chrome. Als ik incognito speel, kan ik wél gewoon spelen Dan ligt het probleem wss bij google en daar kunnen we niets aan doen. Je kunt ff kijken of er toevallig een update van chrome is, is die er niet dan zal die er wss snel aankomen, er gaan de laatste tijd wel vaker dingen mis in google chrome en die zijn meestal opgelost met een update van chrome. Ik heb het zelf even getest in Chrome en heb geen problemen, maar ik heb vanmorgen nog een update van chrome gehad en normaal speel ik CF altijd in incognito. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 2 februari 2024 11 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Dan ligt het probleem wss bij google en daar kunnen we niets aan doen. Je kunt ff kijken of er toevallig een update van chrome is, is die er niet dan zal die er wss snel aankomen, er gaan de laatste tijd wel vaker dingen mis in google chrome en die zijn meestal opgelost met een update van chrome. Ik heb het zelf even getest in Chrome en heb geen problemen, maar ik heb vanmorgen nog een update van chrome gehad en normaal speel ik CF altijd in incognito. Dank voor je antwoord. Vind het wel raar dat het met incognito wél goed gaat, dat is ook Chrome. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 februari 2024 8 uren geleden, baukje zei: Dank voor je antwoord. Vind het wel raar dat het met incognito wél goed gaat, dat is ook Chrome. Klopt, alleen wordt er in incognito niets opgeslagen van wat je doet en in de gewone chrome wordt alles opgeslagen wat je doet en daardoor loopt de cache ook snel voller. Iedere dag cache legen is alleen effectief als je het ook doet vanaf het allereerste begin anders blijft er nog heel veel achter in de cache. Daarom gebruik ik altijd incognito om dingen op te zoeken en te browsen want daar wordt het niet opgeslagen en kom je het dus ook later niet tegen als advertentie op bijv je fb. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 3 februari 2024 20 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: Klopt, alleen wordt er in incognito niets opgeslagen van wat je doet en in de gewone chrome wordt alles opgeslagen wat je doet en daardoor loopt de cache ook snel voller. Iedere dag cache legen is alleen effectief als je het ook doet vanaf het allereerste begin anders blijft er nog heel veel achter in de cache. Daarom gebruik ik altijd incognito om dingen op te zoeken en te browsen want daar wordt het niet opgeslagen en kom je het dus ook later niet tegen als advertentie op bijv je fb. 👍 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 10 februari 2024 goedemorgen, hoe kom ik bij de nieuwe missie aan zoete suikers? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 februari 2024 1 uur geleden, Henk en Ada cc zei: goedemorgen, hoe kom ik bij de nieuwe missie aan zoete suikers? Ik zou het echt niet weten, ik lig ruim een week ziek in bed en ben er niet mee bezig. Er is vast wel iemand die je het antwoord kan geven. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ada 3 Geplaatst: 10 februari 2024 beterschap!!! 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ada 3 Geplaatst: 10 februari 2024 weet iemand hoe ik aan zoete suikers kom?????? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ada 3 Geplaatst: 10 februari 2024 ben er inmiddels achter. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 13 februari 2024 Op 2/10/2024 om 4:59 PM, Ada zei: ben er inmiddels achter. 👍 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 14 februari 2024 ik krijg er ook geen meer en weet ook niet meer presies ik dacht van de bloemen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 14 februari 2024 ik krijg geen zoetesuikers meer zo kom ik niet verder met mijn opdracht Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 15 februari 2024 Die krijg je van de liefdestransformatie. En die krijg je van Shmoocula op een eenhoorn in het moerassige bos in het portaal Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
peet 4 Geplaatst: 25 februari 2024 er komt iets interessants aan Wie weet het geheim om west te openen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 25 februari 2024 50 minuten geleden, peet zei: er komt iets interessants aan Wie weet het geheim om west te openen. Dat kun je zelf niet doen. We moeten wachten tot daar een opdracht voor komt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
peet 4 Geplaatst: 25 februari 2024 5 uren geleden, baukje zei: Dat kun je zelf niet doen. We moeten wachten tot daar een opdracht voor komt. dankjewel 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 5 maart 2024 Goedemorgen, heb het idee dat Charm Farm wat in de war is? Na dat er een nieuwe missie kwam vanochtend moet ik constant verversen om het spel veilig te houden....Heb ook al geschiedenis gewist, maar helaas....Meer buurtjes hier last van? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 5 maart 2024 laad de applicatie opnieuw om jouw magischewoud veilig te houden heb ik al 15 keer gedaan maar ik word iedere keer er uit gegooid Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites