Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Zodra ik het spel open, schuift het beeld langzaam naar beneden en is alles weg. Het beeld is dan helemaal grijs.

Cache geleegd , opnieuw ingelogd en opgestart.

Andere sites doen het normaal.

Oplossing?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden, baukje zei:

Zodra ik het spel open, schuift het beeld langzaam naar beneden en is alles weg. Het beeld is dan helemaal grijs.

Oplossing?

inlog cf.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, baukje zei:

Oplossing?

Met wat voor account is dit? Een account ingelogd met Hyves of met FB of met Google?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Met wat voor account is dit? Een account ingelogd met Hyves of met FB of met Google?

Met Hyves in Chrome. 

Als ik incognito speel, kan ik wél gewoon spelen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, baukje zei:

Met Hyves in Chrome. 

Als ik incognito speel, kan ik wél gewoon spelen

Dan ligt het probleem wss bij google en daar kunnen we niets aan doen.

Je kunt ff kijken of er toevallig een update van chrome is, is die er niet dan zal die er wss snel aankomen, er gaan de laatste tijd wel vaker dingen mis in google chrome en die zijn meestal opgelost met een update van chrome.

Ik heb het zelf even getest in Chrome en heb geen problemen, maar ik heb vanmorgen nog een update van chrome gehad en normaal speel ik CF altijd in incognito.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Dan ligt het probleem wss bij google en daar kunnen we niets aan doen.

Je kunt ff kijken of er toevallig een update van chrome is, is die er niet dan zal die er wss snel aankomen, er gaan de laatste tijd wel vaker dingen mis in google chrome en die zijn meestal opgelost met een update van chrome.

Ik heb het zelf even getest in Chrome en heb geen problemen, maar ik heb vanmorgen nog een update van chrome gehad en normaal speel ik CF altijd in incognito.

Dank voor je antwoord.

Vind het wel raar dat het met incognito wél goed gaat, dat is ook Chrome.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, baukje zei:

Dank voor je antwoord.

Vind het wel raar dat het met incognito wél goed gaat, dat is ook Chrome.

Klopt, alleen wordt er in incognito niets opgeslagen van wat je doet en in de gewone chrome wordt alles opgeslagen wat je doet en daardoor loopt de cache ook snel voller. Iedere dag cache legen is alleen effectief als je het ook doet vanaf het allereerste begin anders blijft er nog heel veel achter in de cache.

Daarom gebruik ik altijd incognito om dingen op te zoeken en te browsen want daar wordt het niet opgeslagen en kom je het dus ook later niet tegen als advertentie op bijv je fb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Klopt, alleen wordt er in incognito niets opgeslagen van wat je doet en in de gewone chrome wordt alles opgeslagen wat je doet en daardoor loopt de cache ook snel voller. Iedere dag cache legen is alleen effectief als je het ook doet vanaf het allereerste begin anders blijft er nog heel veel achter in de cache.

Daarom gebruik ik altijd incognito om dingen op te zoeken en te browsen want daar wordt het niet opgeslagen en kom je het dus ook later niet tegen als advertentie op bijv je fb.

👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Henk en Ada cc zei:

goedemorgen, hoe kom  ik bij de nieuwe missie aan zoete suikers? 

Ik zou het echt niet weten, ik lig ruim een week ziek in bed en ben er niet mee bezig.

Er is vast wel iemand die je het antwoord kan geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die krijg je van de liefdestransformatie.

En die krijg je van Shmoocula op een eenhoorn in het moerassige bos in het portaal

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden, peet zei:

er komt iets interessants aan

Wie weet het geheim om west te openen.

Dat kun je zelf niet doen.

We moeten wachten tot daar een opdracht voor komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, baukje zei:

Dat kun je zelf niet doen.

We moeten wachten tot daar een opdracht voor komt.

dankjewel 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen, heb het idee dat Charm Farm wat in de war is? Na dat er een nieuwe missie kwam vanochtend moet ik constant verversen om het spel veilig te houden....Heb ook al geschiedenis gewist, maar helaas....Meer buurtjes hier last van?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

laad  de applicatie opnieuw om jouw magischewoud veilig te houden heb ik al 15 keer gedaan maar ik word iedere keer  er uit gegooid

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen