Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, Coby charm farm zei:

Goedemorgen, heb het idee dat Charm Farm wat in de war is? Na dat er een nieuwe missie kwam vanochtend moet ik constant verversen om het spel veilig te houden....Heb ook al geschiedenis gewist, maar helaas....Meer buurtjes hier last van?

19 minuten geleden, Laura 13 zei:

laad  de applicatie opnieuw om jouw magischewoud veilig te houden heb ik al 15 keer gedaan maar ik word iedere keer  er uit gegooid

Dit is bekend en ook al doorgegeven, nu is het afwachten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, het probleem is opgelost, even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin legen en browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen en je kunt weer normaal spelen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Annemie zei:

goede morgen ik ben zomaar ineens 6 smoos kwijt

Heb je het spel al opnieuw opgestart?

Zijn ze niet toevallig ergens aan het werk of ben je ze echt kwijt, en dan bedoel ik dat ze ook in mindering zijn bovenin je spel waar aangegeven wordt hoeveel Shmoo's je hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
42 minuten geleden, Annemie zei:

af en toe komen er weer terug .ben er nu nog 1 kwijt ,zijn niet in mindering gebracht 

Dan is die ene wss nog ergens aan het werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Riet.J zei:

ik wil nog een wonder winkel kopen maar dat kan niet er staat bouwlimiet bereikt

Dat kun je niet verhogen.

De ontwikkelaar heeft bepaald hoeveel je van een gebouw kunt aanschaffen, en gaat hier ook geen verandering in aanbrengen.

• Sad 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Tobias zei:

M"n spel is al een paar dagen traag , niet leuk (onmogelijk) spelen zoo

Heb je al gekeken of er toevallig een update van Chrome en of van Windows is?

Als er updates in de wacht staan dan worden de spelen traag of laden helemaal niet meer, afhankelijk van de update.

Wat ook een optie tegenwoordig is is de addblocker, als je deze gebruikt wordt je spel ook mega traag, zet je deze uit dan is je spel ineens een stuk sneller.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

welke omheining heb je nodig voor het zwemmerskonijn en waar vind ik die?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Ada zei:

1 uur geleden, Ada zei:

inmiddels gevonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Annemie zei:

hoe moet ik ook alweer mijn chage legen

Dit die je bij de 3 stipjes die rechts bovenin je adresbalk staan, daar klik je op en dan klik je op Geschiedenis. Een makkelijkere optie is om ctrl+H te gebruiken en wordt gelijk het juiste venter geopend.

Dan klik je op browsegegevens wissen en in het volgende venster zorg je dat periode op alles staat https://prnt.sc/gDbl5VNgtRQu

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

kan bijna niet meer spelen ,veldjes zitten vol en smoos zijn niet actief ,vanaf gisteren nog maar 2smoos  in spel .heb al meer malen cache geleegd maar blijft hetzelfde

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Annemie zei:

kan bijna niet meer spelen ,veldjes zitten vol en smoos zijn niet actief ,vanaf gisteren nog maar 2smoos  in spel .heb al meer malen cache geleegd maar blijft hetzelfde

Veldjes vol is een kwestie van je veldjes opruimen en eventueel items opslaan.

Shmoo's kunnen aan het werk zijn met bouwen of produceren en dan zijn ze ook niet actief.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen, kan iemand mij vertellen welke betovering ik eerst op de bewaker van het oosten moet zetten ?

Ik heb speelse wetende en voedzame geprobeerd, maar dan geeft hij aan dat ik eerst 2-6 of 2-8 moet afmaken....

Ik heb deze opdracht een hele tijd geleden in de hoek gezet en ben met andere verder gegaan, maar wil het nu weer oppakken...wie weet wat ik moet gebruiken voor ik de rusttransformatie kan toepassen?

Schermopname_(3).png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, Coby charm farm zei:

imageproxy.php?img=&key=77d4d002f1ee7124Goedemorgen, kan iemand mij vertellen welke betovering ik eerst op de bewaker van het oosten moet zetten ?

Ik heb speelse wetende en voedzame geprobeerd, maar dan geeft hij aan dat ik eerst 2-6 of 2-8 moet afmaken....

Ik heb deze opdracht een hele tijd geleden in de hoek gezet en ben met andere verder gegaan, maar wil het nu weer oppakken...wie weet wat ik moet gebruiken voor ik de rusttransformatie kan toepassen?

Schermopname_(3).png

Ik heb werkelijk geen idee, zelf ben ik nog lang niet zover met die opdrachten.

Er zal vast wel een speler zijn die er wel het antwoord op heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen