Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 augustus 2024 15 uren geleden, Henk en Ada cc zei: wie weet hoe je zomerenergie krijgt??? Is dat van de update Summer Reserve? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 31 augustus 2024 Ja, glas in lood Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 augustus 2024 19 minuten geleden, Henk en Ada cc zei: Ja, glas in lood https://prnt.sc/fsYGyfavRjII Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 31 augustus 2024 dankjewel 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 3 september 2024 wat moet ik met de jonge geest,waar moet ik die plaatsen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 september 2024 12 uren geleden, Annemie zei: wat moet ik met de jonge geest,waar moet ik die plaatsen Van welke opdracht is dit en bij welk event hoort het? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 4 september 2024 dat is van glas in lood en hoe kom ik aan zomer energie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 september 2024 5 minuten geleden, Annemie zei: dat is van glas in lood en hoe kom ik aan zomer energie Scroll even een stukje naar boven daar staat in de reactie naar Henk en Ada een link van de update. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 11 september 2024 Hoi, moet voor de draken opdracht steppe- of vergeten ruines verwijderen om een drakentand te vinden, maar weet niet meer hoe. Wie geeft het antwoord??? Alvast bedank. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 12 september 2024 8 uren geleden, Rien&Lucie zei: Hoi, moet voor de draken opdracht steppe- of vergeten ruines verwijderen om een drakentand te vinden, maar weet niet meer hoe. Wie geeft het antwoord??? Alvast bedank. Doos van geheimen maken in de Universiteit van magie. Als je ze opent, krijg je een spreuk voor ruines of drakentanden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 12 september 2024 3 uren geleden, baukjetz zei: Doos van geheimen maken in de Universiteit van magie. Als je ze opent, krijg je een spreuk voor ruines of drakentanden. Dank je wel Baukje. Was t even kwijt. Ga ze maken. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 19 november 2024 weet iemand hoe je aan oude trovant kan komen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 november 2024 9 minuten geleden, Henk en Ada cc zei: weet iemand hoe je aan oude trovant kan komen? Trovants kun je maken in de Kas, en voor iedere draak is er een aparte trovant nodig, dus let goed op welke je maken moet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 19 november 2024 dankjewel 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 30 november 2024 hoe kom ik aan herfstenergie?? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 1 december 2024 inmiddels ontdekt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 5 december 2024 Ik weet niet meer hoe ik de herfsttransformatie heb gemaakt, als je de herfsttransformatie op een boom of een steen enz. doet , veranderd je boom zodat hij bij het herfstreservaat hoort, ik heb het 1 keer gedaan, maar weet niet meer hoe, ik zal het forum in de gaten houden. bij voorbaat dank Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 december 2024 3 uren geleden, Ellie1 LL en CF zei: Ik weet niet meer hoe ik de herfsttransformatie heb gemaakt, als je de herfsttransformatie op een boom of een steen enz. doet , veranderd je boom zodat hij bij het herfstreservaat hoort, ik heb het 1 keer gedaan, maar weet niet meer hoe, ik zal het forum in de gaten houden. bij voorbaat dank Volgens mij kreeg je die van de Herfstbewaker Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 5 december 2024 1 uur geleden, Sylvia Ambi CF zei: Volgens mij kreeg je die van de Herfstbewaker Volgens mij kon je die maken in de wonderwerkplaats Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 5 december 2024 Ik denk dat ik die dan niet heb, hoe ik dan aan die eerste boom komt , ?? maar in ieder geval bedankt Sylvia en Baukje. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 9 december 2024 hebben er nog meer spelers last van volle veldjes die je niet kan oogsten wie oowie kan mij helpen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 december 2024 4 uren geleden, Annemie zei: hebben er nog meer spelers last van volle veldjes die je niet kan oogsten wie oowie kan mij helpen Helaas is dit een bekend probleem dat al jaren lang bestaat. De enige die dit kan oplossen zijn de ontwikkelaars en helaas doen die er helemaal niets aan ondanks dat we ze er al jaren op aanspreken dat het opgelost moet worden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 9 december 2024 dank jewel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 12 december 2024 Hallo Sylvia, Heb een probleem met de opdracht : Gwonkuitzetting 3/4. Moet in het betoveringsbos de keizer-gwonk wegsturen om rare bonen te krijgen, maar als ik bij de opdracht op het knopje '"laat zien " druk dan laat het systeem wel de plek zien waar de keizer-gwonk zou moeten staan , maar hij is niet zichtbaar. Wat moet ik doen ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 12 december 2024 14 minuten geleden, Wiesje speelt CF zei: Hallo Sylvia, Heb een probleem met de opdracht : Gwonkuitzetting 3/4. Moet in het betoveringsbos de keizer-gwonk wegsturen om rare bonen te krijgen, maar als ik bij de opdracht op het knopje '"laat zien " druk dan laat het systeem wel de plek zien waar de keizer-gwonk zou moeten staan , maar hij is niet zichtbaar. Wat moet ik doen ? Helemaal uitloggen en weer opnieuw inloggen. Dan staat hij er. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites