Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Annemie zei:

dat is van glas in lood  en hoe kom ik aan zomer energie

Scroll even een stukje naar boven daar staat in de reactie naar Henk en Ada een link van de update.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi, moet voor de draken opdracht steppe- of vergeten ruines verwijderen om een drakentand te vinden, maar weet niet meer hoe. Wie geeft het antwoord??? Alvast bedank.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, Rien&Lucie zei:

Hoi, moet voor de draken opdracht steppe- of vergeten ruines verwijderen om een drakentand te vinden, maar weet niet meer hoe. Wie geeft het antwoord??? Alvast bedank.

Doos van geheimen maken in de Universiteit van magie.

Als je ze opent, krijg je een spreuk voor ruines of drakentanden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, baukjetz zei:

Doos van geheimen maken in de Universiteit van magie.

Als je ze opent, krijg je een spreuk voor ruines of drakentanden.

Dank je wel Baukje. Was t even kwijt. Ga ze maken.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, Henk en Ada cc zei:

weet iemand hoe je aan oude trovant kan komen?

Trovants kun je maken in de Kas, en voor iedere draak is er een aparte trovant nodig, dus let goed op welke je maken moet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet meer hoe ik de herfsttransformatie heb gemaakt, als je de herfsttransformatie op een boom of een steen enz. doet , veranderd je boom zodat hij bij het herfstreservaat hoort, ik heb het 1 keer gedaan, maar weet niet meer hoe,  ik zal het forum in de gaten houden.  bij voorbaat dank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Ik weet niet meer hoe ik de herfsttransformatie heb gemaakt, als je de herfsttransformatie op een boom of een steen enz. doet , veranderd je boom zodat hij bij het herfstreservaat hoort, ik heb het 1 keer gedaan, maar weet niet meer hoe,  ik zal het forum in de gaten houden.  bij voorbaat dank

Volgens mij kreeg je die van de Herfstbewaker

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Volgens mij kreeg je die van de Herfstbewaker

Volgens mij kon je die maken in de wonderwerkplaats

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Annemie zei:

hebben er nog meer spelers last van volle veldjes die je niet kan oogsten  wie oowie kan mij helpen

Helaas is dit een bekend probleem dat al jaren lang bestaat.

De enige die dit kan oplossen zijn de ontwikkelaars en helaas doen die er helemaal niets aan ondanks dat we ze er al jaren op aanspreken dat het opgelost moet worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Sylvia,

Heb een probleem met de opdracht : Gwonkuitzetting 3/4.   Moet in het betoveringsbos de keizer-gwonk wegsturen om rare bonen te krijgen, maar als ik 

bij de opdracht op het knopje '"laat zien " druk dan  laat het systeem wel de plek zien waar de keizer-gwonk zou moeten staan , maar hij is niet zichtbaar.

Wat moet ik doen ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, Wiesje speelt CF zei:

Hallo Sylvia,

Heb een probleem met de opdracht : Gwonkuitzetting 3/4.   Moet in het betoveringsbos de keizer-gwonk wegsturen om rare bonen te krijgen, maar als ik 

bij de opdracht op het knopje '"laat zien " druk dan  laat het systeem wel de plek zien waar de keizer-gwonk zou moeten staan , maar hij is niet zichtbaar.

Wat moet ik doen ?

Helemaal uitloggen en weer opnieuw inloggen. Dan staat hij er.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen