Annemie 8 Geplaatst: 12 december 2024 hoe vaak moet je die wegsturen voor bonen te vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 12 december 2024 Dank je wel Baukje. Het is me uiteindelijk gelukt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 12 december 2024 5 minuten geleden, Wiesje speelt CF zei: Dank je wel Baukje. Het is me uiteindelijk gelukt. Fijn Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 12 december 2024 13 minuten geleden, Annemie zei: hoe vaak moet je die wegsturen voor bonen te vinden Weet het niet precies, maar de laatste keer krijg je 1 boon. Daarvoor heb je 7 toverstaf nodig . Maak je borst maar nat 🤣 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 14 december 2024 hoe kom je aan juggi ,nachtvogel. voor de oproep voor hulp Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke2-2 0 Geplaatst: 14 december 2024 (aangepast) je kunt in betoveringsdorp een spreuk in de tovernaarshoek maken, soc6 14 december 2024 aangepast door Lineke2-2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 14 december 2024 dank je wel lineke 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 30 december 2024 Hallo, wie kan mij vertellen hoe ik ook alweer aan een chinchilla kom. Ben t ff helemaal kwijt. Alvast bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 30 december 2024 1 uur geleden, Rien&Lucie zei: Hallo, wie kan mij vertellen hoe ik ook alweer aan een chinchilla kom. Ben t ff helemaal kwijt. Alvast bedankt Moeras oogsten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 30 december 2024 2 uren geleden, Rien&Lucie zei: Hallo, wie kan mij vertellen hoe ik ook alweer aan een chinchilla kom. Ben t ff helemaal kwijt. Alvast bedankt 56 minuten geleden, baukje zei: Moeras oogsten dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 28 maart hallo een vraagje ben bezig met de missie winter glas in lood 3/3 heb nu de wintertransformatie voor bomen nodig . heb er eentje gekregen nadat ik de 2/3 afhad maar hoe kom ik nu aan de andere 2 die ik nog nodig heb Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 28 maart 9 minuten geleden, Rieky zei: hallo een vraagje ben bezig met de missie winter glas in lood 3/3 heb nu de wintertransformatie voor bomen nodig . heb er eentje gekregen nadat ik de 2/3 afhad maar hoe kom ik nu aan de andere 2 die ik nog nodig heb Er zal hier vast wel een speler zijn die je hier antwoord op kan geven. Zelf heb ik die opdrachten nog niet gehad. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 5 april On 3/28/2025 at 3:30 PM, Rieky said: hallo een vraagje ben bezig met de missie winter glas in lood 3/3 heb nu de wintertransformatie voor bomen nodig . heb er eentje gekregen nadat ik de 2/3 afhad maar hoe kom ik nu aan de andere 2 die ik nog nodig heb geen idee ik ken deze missie niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans cf 2 1 Geplaatst: 11 april (aangepast) Goedemorgen Zijn er meer spelers die vanaf gisterenavond ,na het opstarten van het spel, krijg te zien Laad de applicatie opnieuw om jouw magische woud veilig te houden? Cache is geleegd , ik speel met chrome en heb edge en firefox geprobeerd en geen succes. Ik heb de add blocker er af gehad , geen succes. Ik heb V1 naar V2 gezet en ook daar geen succes mee. Laptop afgesloten en weer aangezet , ook geen succes. O en mijn andere account (waar ik niet mee speel) daar is geen probleem mee. 11 april aangepast door Jans cf 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 april 42 minuten geleden, Jans cf 2 zei: Goedemorgen Zijn er meer spelers die vanaf gisterenavond ,na het opstarten van het spel, krijg te zien Laad de applicatie opnieuw om jouw magische woud veilig te houden? Cache is geleegd , ik speel met chrome en heb edge en firefox geprobeerd en geen succes. Ik heb de add blocker er af gehad , geen succes. Ik heb V1 naar V2 gezet en ook daar geen succes mee. Laptop afgesloten en weer aangezet , ook geen succes. O en mijn andere account (waar ik niet mee speel) daar is geen probleem mee. Goedemorgen Jannie, ik heb zelf geen problemen en heb ook nog geen andere klachten gehoord. Je kunt dan het beste even een ticket inschieten dan kunnen ze even naar je account kijken. Ik zal ze ook even inlichten dan zijn ze alvast op de hoogte. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans cf 2 1 Geplaatst: 11 april Sylvia, Ik heb al contact met ze. Het is alleen dit account, het account waar ik niet mee speel , doet het gewoon pffff. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 11 april 6 minuten geleden, Jans cf 2 zei: Sylvia, Ik heb al contact met ze. Het is alleen dit account, het account waar ik niet mee speel , doet het gewoon pffff. Ik hoorde het al van ze, hoop voor je dat ze het snel kunnen oplossen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans cf 2 1 Geplaatst: 11 april Yeahhhhhhhhh ik kan weer spelen. Sylvia , wil jij Vera (plinga) en de games-ontwikkelaars voor mij extra bedanken? 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 7 mei spel start niet meer door Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 24 juni Weet iemand waar ik het magische verblijf kan vinden? alvast bedankt! fijne dag!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Kruimeltje 0 Geplaatst: 25 juni ik moet de bewaker van het oosten voeden om l lekker briesjes te krijgen. ik heb 16 lekkere briesjes maar wordt niet afgevinkt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Kruimeltje 0 Geplaatst: 25 juni dat van kruimeltje was voor mij bedoelt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites