Kruimeltje 0 Geplaatst: 25 juni dat van kruimeltje is voor mij bedoeld Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Kruimeltje 0 Geplaatst: 25 juni voor laura 13 bedoeld Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alie D 2 Geplaatst: 26 juni Ik heb het zelfde probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Kruimeltje 0 Geplaatst: 8 juli spel start niet door Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Kruimeltje 0 Geplaatst: 8 juli ik geef een ractie met laura 13 en kruimeltje staat er op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 juli 39 minuten geleden, Kruimeltje zei: spel start niet door Ik heb het even getest maar er zijn geen laad problemen met het spel. Leeg even je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open opnieuw je browser en log opnieuw in. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 juli 39 minuten geleden, Kruimeltje zei: ik geef een ractie met laura 13 en kruimeltje staat er op Wss heb je dan met je ene account net uitgelogd en je andere account net ingelogd en toen naar het forum gegaan, dan wil het nog wel eens gebeuren dat je account wissel nog niet volledig verwerkt is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 26 juli Hoi Sylvia, Ben bij opdracht : wolkendraaien 4/5 daar moet ik de ring van rust verwijderen van mijn open plek, alleen ben ik even kwijt hoe ik ook al weer aan de ring van rust kom. Weet jij dat misschien ? Alvast bedankt Groetjes wiesje. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 26 juli Hallo mijn farm (beeld) beweegt mee met mijn muis zeer lastig ☺️ , zit er een bug in mijn (het ) spel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 26 juli Hoi Sylvia , Ik ben er al weer achter hoe ik ze krijg. Je moet 5 vakantietickets inwisselen voor 1 ringoproep. Was het even kwijt maar dat was het dus. Groetjes Wiesje. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 26 juli (aangepast) 2 uren geleden, Tobias zei: Hallo mijn farm (beeld) beweegt mee met mijn muis zeer lastig ☺️ , zit er een bug in mijn (het ) spel Dat is geen bug in het spel maar zit in je eigen muis. Vaak is het verversen van je spel al de oplossing en soms heb je per ongeluk ( vaak zonder dat je het door hebt ) zelf je muis vast geklikt aan het beeld ( heb ik zelf ook vaak genoeg gehad ). Even op je scrollwieltje van je muis klikken en je muis is weer los van je beeld. 26 juli aangepast door Sylvia Ambi RS Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 27 juli 1 uur geleden, Tobias zei: dank je wel 👍 Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 8 augustus Ik heb een feestelijke pas, maar het aantal winnaarspunten staat opeens op nul. Er wordt niks meer bijgeteld, ook niet na het verversen van de pagina. Iemand een idee hoe ik dit oplos? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 8 augustus (aangepast) 9 minuten geleden, baukje zei: Ik heb een feestelijke pas, maar het aantal winnaarspunten staat opeens op nul. Er wordt niks meer bijgeteld, ook niet na het verversen van de pagina. Iemand een idee hoe ik dit oplos? 8 augustus aangepast door baukje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 8 augustus heb ook feestelijke pas en hier ook de winnaarspunten op nul en er wordt niets bijgeteld. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 8 augustus Hier hetzelfde probleem! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lien 3 Geplaatst: 8 augustus Ik heb hetzelfde probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 8 augustus Ook ik heb dat probleem. Heb ook gezien dat alles weer staat alsof de race nog moet beginnen wat betreft alles wat je kunt krijgen met je pas. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 augustus @All, ik duik er even in en ga het probleem aankaarten. Laten we hopen dat het snel opgelost is. Update; het probleem is bekend en iedereen wordt verzocht om een ticket in te sturen met je game id Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 8 augustus Dank je wel, gezellig weekend. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 augustus 1 uur geleden, Lilian zei: Dank je wel, gezellig weekend. Graag gedaan, jij ook een fijn weekend 😊 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 8 augustus 3 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: @All, ik duik er even in en ga het probleem aankaarten. Laten we hopen dat het snel opgelost is. Update; het probleem is bekend en iedereen wordt verzocht om een ticket in te sturen met je game id Hoe doe ik dat? Mijn game id is UID: a92965c18fd0b40d Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 augustus 2 uren geleden, baukje zei: Hoe doe ik dat? Mijn game id is UID: a92965c18fd0b40d Dit doe je via de GD+ balk links in je spel als die op klein scherm staat. Daar vind je de knop om een ticket in te sturen en daar vind je ook je game id. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 8 augustus 4 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Dit doe je via de GD+ balk links in je spel als die op klein scherm staat. Daar vind je de knop om een ticket in te sturen en daar vind je ook je game id. Dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites