Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, baukje zei:

Hoe kan het dat ik sinds vanavond niet meer kan spelen met HTML (vanmiddag nog wel) maar wel met Flash?

Zodra ik met HTML iet aanklik bevriest de boel en gebeurt er helemaal niks.

Vandaag is het weer goed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet iemand hoe ik veel toverervaring kan krijgen?

Om een hutje van stro te kunnen upgraden heb ik toverlevel 11 nodig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, baukje zei:

Weet iemand hoe ik veel toverervaring kan krijgen?

Om een hutje van stro te kunnen upgraden heb ik toverlevel 11 nodig

Heel veel flamingo's  voeren, bij jezelf en bij je buren, krijg je toverervaring van. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden, Sylvia! LL zei:

Heel veel flamingo's  voeren, bij jezelf en bij je buren, krijg je toverervaring van. 😉

Heb ondertussen ook ontdekt dat een meiboom 40 ervaring geeft, erg prettig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
49 minuten geleden, baukje zei:

Heb ondertussen ook ontdekt dat een meiboom 40 ervaring geeft, erg prettig.

Klopt, je kunt ook deco's neerzetten die geven je ook eenmalig een x aantal toverervaring, maar het meest effectieve is de flamingo's voeren.

Wordt je land niet zo vol, want je hebt ook niet veel opslag ruimte, die moet je open kopen en per vakje kun je maar 1 ding opslaan, en hoe voller je land staat hoe lastiger het spelen wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, Hyvesgames42 zei:

vuurtoren van dromen 3 ik was ook al aan het zoeken

Kun je die niet maken in de hemelskade?

Aanvulling; je moet volgroeide sneeuw pinguins verkopen om vliegende pinguin te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Coby charm farm zei:

Ik kan ook niet meer spelen, ook niet in flash

Ik ervaar geen problemen met het spel, laad normaal en speelt ook normaal.

Je kunt het spel ook al een paar dagen niet meer in flash spelen die optie hebben ze een paar dagen gelden er al uitgehaald.

Je kunt even je cache vanaf het allereerste begin legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen.

Spel werkt het beste als je Chrome gebruikt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden, Rin@33 zei:

Vind het wel een leuk spel alleen  jammer dat je geen foto's van je buurtjes ziet.

Helaas is dit probleem er al heel lang en we hopen dat het ooit opgelost gaat worden, maar wanneer dat weet niemand helaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

heb de opdracht verzamel inkomsten van de vliegende pinguin? heb de spreuken gemaakt maar weet niet wat ik er mee moet doen

missie vuurtoren 4/5

wens iedereen een gelukkig en een gezond 2021 toe 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden, lineke gaat door tot het einde zei:

heb de opdracht verzamel inkomsten van de vliegende pinguin? heb de spreuken gemaakt maar weet niet wat ik er mee moet doen

missie vuurtoren 4/5

wens iedereen een gelukkig en een gezond 2021 toe 🙂

Je moet volgroeide sneeuw pinguins verkopen om vliegende pinguins te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn probleem met het geen nieuwe opdrachten krijgen is met de hulp van de helpdesk in eerste instantie opgelost. 

Nadat ik de serie opdrachten af had , krijg ik weer geen nieuwe opdrachten. 

Ga dus maar weer de helpdesk inschakelen via de optie  "help "in de balk boven het spel. 

Heb nog wel een vraagje.

Heeft iemand de fotootjes van de medespelers al terug ? Bij mij zijn ze al héél lang niet meer te zien.

Hoor graag van jullie. 

Groetjes Wiesje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, wiesje speelt charm farm zei:

Mijn probleem met het geen nieuwe opdrachten krijgen is met de hulp van de helpdesk in eerste instantie opgelost. 

Nadat ik de serie opdrachten af had , krijg ik weer geen nieuwe opdrachten. 

Ga dus maar weer de helpdesk inschakelen via de optie  "help "in de balk boven het spel. 

Heb nog wel een vraagje.

Heeft iemand de fotootjes van de medespelers al terug ? Bij mij zijn ze al héél lang niet meer te zien.

Hoor graag van jullie. 

Groetjes Wiesje.

Oh dat is wel heel vervelend dat er iets mis gaat met je account waardoor de opdrachten niet door lopen.

Wat de foto's betreft, dit klopt dat is sinds ze het spel hebben omgezet naar HTML5 en helaas is het nog steeds niet opgelost.

Dit probleem hebben meerdere spelen, en we blijven er op hameren om het opgelost te krijgen maar niemand weet hoe lang het nog gaat duren voor het ook daadwerkelijk opgelost zal zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het probleem als ik een opdracht doe, dat er een blauwe pijl komt die vraagt om de taak sneller te doen  maar die kost dan robijnen. Ik kom daar dan niet meer uit, heb het nu een paar keer opgelost met klik en dan kost het robijnen, wat ik niet wil. Is dit een bug? hoe kom ik daar uit zonder extra kosten?  Het spel afsluiten is ook nogal rigoureus, kan niet de bedoeling zijn toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
26 minuten geleden, P@ulien zei:

Ik heb het probleem als ik een opdracht doe, dat er een blauwe pijl komt die vraagt om de taak sneller te doen  maar die kost dan robijnen. Ik kom daar dan niet meer uit, heb het nu een paar keer opgelost met klik en dan kost het robijnen, wat ik niet wil. Is dit een bug? hoe kom ik daar uit zonder extra kosten?  Het spel afsluiten is ook nogal rigoureus, kan niet de bedoeling zijn toch?

Kun je wat meer info geven aub?

* Gebeurt dit bij alle opdrachten of bij specifieke opdrachten?

* Hoeveel robijnen kost het om te versnellen?

* Hoe vaak heb je dit al gedaan?

* Heb je je spel al eens afgesloten als je die melding krijgt en wat gebeurt er ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen