Iris 1 Geplaatst: 1 januari 2021 On 12/29/2020 at 2:21 PM, Sylvia! LL said: Leeg even je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Nog een paar vraagjes; * Speel je in Google Chrome? * Spel je het spel in HTML5 of in de Flash versie? het is weer goed . dank voor je berichtje. het lag aan het spel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
P@ulien1 44 Geplaatst: 1 januari 2021 Ben bij begin opdrachten level 5 nu 1x 1 robijn bij versnellen van zonnedauw en nu weer bij uitbreiding van gebied recht, een gebouw verkennen. Ik had een screenshot maar die wil hij niet laden helaas. was 2 robijnen maar ik heb de pagina gesloten, bij heropenen dezelfde toestand en bij derde keer kon ik niet meer in het spel klikken. Loopt een beetje vast of zo? Ik kan nu weer antwoorden 🙂 Gelukkig nieuwjaar allemaal trouwens Ik speel in Chrome en bij het openen vh spel gaat het vanzelf in HTML staat er, (ik kan er niets aan wijzigen). Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 januari 2021 17 minuten geleden, P@ulien zei: Ben bij begin opdrachten level 5 nu 1x 1 robijn bij versnellen van zonnedauw en nu weer bij uitbreiding van gebied recht, een gebouw verkennen. Ik had een screenshot maar die wil hij niet laden helaas. was 2 robijnen maar ik heb de pagina gesloten, bij heropenen dezelfde toestand en bij derde keer kon ik niet meer in het spel klikken. Loopt een beetje vast of zo? Ik kan nu weer antwoorden 🙂 Gelukkig nieuwjaar allemaal trouwens Ik speel in Chrome en bij het openen vh spel gaat het vanzelf in HTML staat er, (ik kan er niets aan wijzigen). Ah dat verklaard een heleboel. In het begin zijn er idd wat dingen waarbij die melding idd opkomt en kost het idd een aantal robijnen, dit is onderdeel van de opbouw van het spel, en als het goed is verdwijnt het uiteindelijk weer en krijg je die melding niet meer. Als je een paar keer direct achter elkaar het spel ververst dan loopt het spel idd ff vast. Wens jou ook een Gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
P@ulien1 44 Geplaatst: 1 januari 2021 Okée, ik ga ervoor 🙂 Bedankt! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 1 januari 2021 ben het even kwijt, waar haal ik elixer van zuiverheid vandaan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 1 januari 2021 Sylvia, dank je wel voor je reactie. Wordt dus weer afwachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Iris 1 Geplaatst: 2 januari 2021 * ik speel in microsoft edge * en in HTML5 voor o ver ik weet, daar mee bedoel ik dat ik niet veel van computers weet .ik heb HTML er volgens mij niet standaard opzitten . heb nu alleen nog het probleem : fout ! opnieuw laden. om de 2 minuten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 januari 2021 13 uren geleden, lineke gaat door tot het einde zei: ben het even kwijt, waar haal ik elixer van zuiverheid vandaan Waar heb je dat voor nodig? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 januari 2021 55 minuten geleden, Iris zei: * ik speel in microsoft edge * en in HTML5 voor o ver ik weet, daar mee bedoel ik dat ik niet veel van computers weet .ik heb HTML er volgens mij niet standaard opzitten . heb nu alleen nog het probleem : fout ! opnieuw laden. om de 2 minuten HTML5 is de vervanging van Flash, daarvoor hoef je helemaal niets te doen dat is helemaal automatisch gegaan, Flash wordt sinds 31 dec niet meer ondersteunt en binnen enkel weken zal die ook verwijderd worden door diverse browsers vandaar dat er iets anders moest komen om de spelen te laten werken en dat is HTML5 geworden. Je kunt het beste in Google Chrome spelen, dit wordt ook door de ontwikkelaars aangeraden. Zelf gebruik is alleen Google Chrome en ervaar geen problemen met het spel, andere browsers gebruik ik nooit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Iris 1 Geplaatst: 2 januari 2021 oke dank voor je reactie. ga ik dat proberen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 2 januari 2021 2 uren geleden, Sylvia! LL zei: Waar heb je dat voor nodig? Ik heb haar al geantwoord. Elixer van zuiverheid haal je bij de ijslente in het sneeuwland. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 januari 2021 48 minuten geleden, baukje zei: Ik heb haar al geantwoord. Elixer van zuiverheid haal je bij de ijslente in het sneeuwland. Huh, ik zie je antwoord hier nergens staan 😕 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 2 januari 2021 (aangepast) 29 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Huh, ik zie je antwoord hier nergens staan 😕 Hahaha ..... klopt. Ik heb het via de chat op FB gedaan. Daarom heb ik het hierboven ook opgeschreven, kunnen anderen het ook zien. 2 januari 2021 aangepast door baukje 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
P@ulien1 44 Geplaatst: 2 januari 2021 Hoe geef ik cadeaus en zijn er ook 'gratis cadeaus of dagelijkse cadeaus? Het loopt weer helemaal vast dus kan k mooi even een vraag stellen. Zal wel weer overgaan net als gisteren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 januari 2021 11 uren geleden, P@ulien zei: Hoe geef ik cadeaus en zijn er ook 'gratis cadeaus of dagelijkse cadeaus? Het loopt weer helemaal vast dus kan k mooi even een vraag stellen. Zal wel weer overgaan net als gisteren Hoe stuur ik iemand een cadeau? Selecteer een vriend(in) in je vriendentab. Als je er met je muis overheen gaat, zie je de knop ‘Cadeau’. Kies een item dat je aan je vriend(in) wilt sturen en klik op ‘Cadeau sturen’. Een wensenlijst zoals je gewend bent vanuit DV is er bij dit spel niet. Je kunt spullen pas vragen wanneer je er een opdracht voor hebt of wanneer je voorraad op is. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 3 januari 2021 Vind het nog een erg "warrig" spel. Ook met gratis kado geven gaat niet. Je moet met robijnen betalen. Maar ik blijf proberen, 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 3 januari 2021 Sylvia had het antwoord al van Baukje gehad, sorry voor de late reactie 🙈 , Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 3 januari 2021 Rin@33 je hoeft geen robijnen te betalen voor dagkado je hebt 2 mogelijkheden, rechts is gratis links is robijnen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 3 januari 2021 Weet iemand hoe ik marmeren wegdelen kan verplaatsen of weghalen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 3 januari 2021 bedankt Lineke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 januari 2021 2 uren geleden, lineke gaat door tot het einde zei: Sylvia had het antwoord al van Baukje gehad, sorry voor de late reactie 🙈 , 22 uren geleden, baukje zei: Hahaha ..... klopt. Ik heb het via de chat op FB gedaan. Daarom heb ik het hierboven ook opgeschreven, kunnen anderen het ook zien. Het is wel de bedoeling dat als er hier een vraag gesteld wordt er dan ook hier een antwoord gegeven wordt en niet op een ander platform. Dit is voor iedereen zeer verwarrend. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 januari 2021 1 uur terug, baukje zei: Weet iemand hoe ik marmeren wegdelen kan verplaatsen of weghalen? Deze kun je alleen verkrijgen door tokens in de handelstoren te wisselen. https://prntscr.com/wf9ns6 Overigens is het voor spelers niet toegestaan om vette letters te gebruiken. Wanneer een speler dat wel doet wordt dat gezien als schreeuwen en dat is volgens de forum regels verboden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 3 januari 2021 55 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Deze kun je alleen verkrijgen door tokens in de handelstoren te wisselen. https://prntscr.com/wf9ns6 Overigens is het voor spelers niet toegestaan om vette letters te gebruiken. Wanneer een speler dat wel doet wordt dat gezien als schreeuwen en dat is volgens de forum regels verboden. Dat wist ik niet, Sylvia. Ik had het eerst in m'n word document getypt en toen hier geplakt. Ik zal er rekening mee houden. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 3 januari 2021 1 uur terug, Sylvia! LL zei: Deze kun je alleen verkrijgen door tokens in de handelstoren te wisselen. https://prntscr.com/wf9ns6 Overigens is het voor spelers niet toegestaan om vette letters te gebruiken. Wanneer een speler dat wel doet wordt dat gezien als schreeuwen en dat is volgens de forum regels verboden. Marmer heb ik niet nodig. Ik wil graag de marmeren vloerdelen verplaatsen of weghalen. Het verplaatsteken en de opslag werken niet bij deze dingen. Ze liggen in de weg omdat ik niet wist hoe het plaatsen in z'n werk ging. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Denny 0 Geplaatst: 3 januari 2021 Ik heb maar 1 schmoo, terwijl mijn vriendin er 2 heeft. Hoe kom ik aan die tweede? En hoe kan ik iets verwijderen, bedoel dan niet dat je iets moet weg hakken of zo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites