Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, baukje zei:

Goedenavond, ik heb als opdracht "vraag je buren onkruid te wieden in je woud".

Ik heb het uitgeprobeerd met 1 van m'n andere accounts, maar als ik die open zie ik nergens de vraag om te helpen.

Waar moet ik die vraag kunnen zien?

Als je het spel opent en er zijn cadeau's gestuurd en/of hulp verzoeken gestuurd dan zie je die in het scherm dat alleen op plopt als je je spel opent.

Er is geen andere manier om dat scherm te openen.

Overigens kan het eventjes duren voordat een hulp verzoek verwerkt is in het spel, hetzelfde geldt voor de cadeautjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
33 minuten geleden, Sylvia! LL zei:

Als je het spel opent en er zijn cadeau's gestuurd en/of hulp verzoeken gestuurd dan zie je die in het scherm dat alleen op plopt als je je spel opent.

Er is geen andere manier om dat scherm te openen.

Overigens kan het eventjes duren voordat een hulp verzoek verwerkt is in het spel, hetzelfde geldt voor de cadeautjes.

Er stond geen bericht bij "verzoeken", maar misschien was ik te snel.

Bedankt voor je antwoord, fijne avond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Iedere dag die ik probeer te spelen heb ik last van dat het spel uitvalt, vastloopt, dat ik ineens niet meer kan klikken of dat ik ook niet op het forum kan terwijl ik normaal ben ingelogd. Gisteren was het voor het eerst dat ik bij bezoek van buren ook manna kreeg en munten. Daarna weer vastgelopen. Vanavond loopt het weer vast tijdens het opstarten nog. Ondertussen kon ik zonder problemen in een ander Hyvesspel. Ik vind het dus niet erg stabiel. Beste buren, ik stop hier even mee, hoor. Spijt me wel.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, P@ulien zei:

Iedere dag die ik probeer te spelen heb ik last van dat het spel uitvalt, vastloopt, dat ik ineens niet meer kan klikken of dat ik ook niet op het forum kan terwijl ik normaal ben ingelogd. Gisteren was het voor het eerst dat ik bij bezoek van buren ook manna kreeg en munten. Daarna weer vastgelopen. Vanavond loopt het weer vast tijdens het opstarten nog. Ondertussen kon ik zonder problemen in een ander Hyvesspel. Ik vind het dus niet erg stabiel. Beste buren, ik stop hier even mee, hoor. Spijt me wel.  

Het probleem met het forum is bekend en daar heb ik zelf ook heel regelmatig last van en daar wordt ook hard aan gewerkt om het op te lossen.

Zelf ervaar ik die problemen van vast lopen en niet kunnen klikken niet, bij mij loopt het spel heel soepel.

Als je het spel ververst klik je dan op spelen of ga je helemaal het spel uit en naar de home pagina en dan weer naar het spel?

Ik heb nl zelf wel ervaren dat wanneer ik het spel ververs door op spelen te klikken er wel problemen met het spel ontstaan en wanneer ik het spel helemaal uit ga dan zijn die problemen er niet.

Gebruik je Chrome als browser of een andere browser?  En heb je nog andere spelen/tabbladen open staan?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik kan de bonus van mijn pluizige kerstboom niet halen in sneeuwland , terwijl ze wel klaar zijn om te oogsten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, Tobias zei:

ik kan de bonus van mijn pluizige kerstboom niet halen in sneeuwland , terwijl ze wel klaar zijn om te oogsten

Ben je al helemaal je spel uit geweest en opnieuw je spel ingegaan?

Het kan zijn dat je spel een beetje vast geslagen is en dan wil dat nog wel eens helpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, lineke gaat door tot het einde zei:

zo daar ben ik weer Sylvia, heb nog steeds niks gehoord van plinga, de derde dag gaat nu in, beetje vreemd vind je ook niet?

en ik kan ook de pluizige kerstboom niet oogsten, dus denk ik dat het daar fout zit!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
30 minuten geleden, lineke gaat door tot het einde zei:

zo daar ben ik weer Sylvia, heb nog steeds niks gehoord van plinga, de derde dag gaat nu in, beetje vreemd vind je ook niet?

Ik weet dat ze ermee bezig zijn en dat het een lastig probleem is aangezien er tot nu toe maar 2 spelers zijn met het probleem en het ook niet gereproduceerd kan worden.

26 minuten geleden, lineke gaat door tot het einde zei:

en ik kan ook de pluizige kerstboom niet oogsten, dus denk ik dat het daar fout zit!

Ook voor de vraag, ben je al helemaal je spel uit gegaan en opnieuw het spel ingegaan?

Ik bedoel dan echt het spel uit naar de home pagina en niet je spel verversen via de spelen knop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, lineke gaat door tot het einde zei:

ben al tig keer uit het spel geweest Sylvia, maar weet nu in welke missie het zit

maak de glinsterend feest missie 3/8 af

misschien heb je hier iets aan 

Hier heb ik zeker iets aan dank je wel.

16 minuten geleden, Tobias zei:

uitloggen helpt ook niet  hier zelfde probleem

Ik heb er inmiddels een melding van gemaakt en hopelijk kunnen ze snel achterhalen waar het probleem zit en het oplossen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden, fantjes charm farm zei:

hoe en waar moet ik vliegende pinjuins oogsten?

je moet volgroeide sneeuw pinguins verkopen om vliegende pinguin te krijgen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
38 minuten geleden, Rin@33 zei:

Ik heb een bizon gekocht,  maar die kun je niet plaatsen????

Dieren kun je alleen plaatsen in een dierenverblijf, niet los op je land.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, lineke gaat door tot het einde zei:

ben al tig keer uit het spel geweest Sylvia, maar weet nu in welke missie het zit

maak de glinsterend feest missie 3/8 af

misschien heb je hier iets aan 

3 uren geleden, Tobias zei:

uitloggen helpt ook niet  hier zelfde probleem

Kunnen jullie er een screen van maken of een klein filmpje, dat hebben ze bij plinga nodig voor de ontwikkelaars.

Zonder kunnen ze het niet oplossen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Sylvia! LL zei:

Het probleem met het forum is bekend en daar heb ik zelf ook heel regelmatig last van en daar wordt ook hard aan gewerkt om het op te lossen.

Zelf ervaar ik die problemen van vast lopen en niet kunnen klikken niet, bij mij loopt het spel heel soepel.

Als je het spel ververst klik je dan op spelen of ga je helemaal het spel uit en naar de home pagina en dan weer naar het spel?

Ik heb nl zelf wel ervaren dat wanneer ik het spel ververs door op spelen te klikken er wel problemen met het spel ontstaan en wanneer ik het spel helemaal uit ga dan zijn die problemen er niet.

Gebruik je Chrome als browser of een andere browser?  En heb je nog andere spelen/tabbladen open staan?

Als het vastloopt heb ik beide manieren geprobeerd, dus pagina verversen  en ook helemaal naar de homepage en weer terug naar CF. Werkte beide niet. Ook de andere pagina Klondike sluiten helpt niet, helaas. Ik gebruik Chrome. Ik probeer het later nog wel eens. Bedankt voor de moeite, Sylvia. Je hebt het maar druk met al die nieuwe deelnemers 🙂 

aangepast door P@ulien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, P@ulien zei:

Als het vastloopt heb ik beide manieren geprobeerd, dus pagina verversen  en ook helemaal naar de homepage en weer terug naar CF. Werkte beide niet. Ook de andere pagina Klondike sluiten helpt niet, helaas. Ik gebruik Chrome. Ik probeer het later nog wel eens. Bedankt voor de moeite, Sylvia. Je hebt het maar druk met al die nieuwe deelnemers 🙂 

Je zou het eens kunnen proberen door alleen CF open te hebben en verder helemaal niets.

Je kan ook even kijken of er toevallig een update is van Chrome, dat wil ook nog wel eens voor "storing" zorgen.

Geeft niks hoor, ik doe het graag.😊

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij mij loopt het ook vast, kan niks meer oogsten en dergelijke .Geschiedenis gewist, helpt ook niet, uitgelogd enz, niks helpt. Ga het morgen wel weer proberen, fijne avond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen