Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 13 uren geleden, fantjes charm farm zei: tot hoever kun je manna verzamelen heb er nu 1400 hoeveel groene kristallen kun je plaatsen om te verhogen? Volgens mij zit daar geen limiet aan, maar dat weet ik niet zeker, maar je kunt gewoon lekker door bouwen met de geodes hoor. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 9 uren geleden, Coby charm farm zei: Bij mij loopt het ook vast, kan niks meer oogsten en dergelijke .Geschiedenis gewist, helpt ook niet, uitgelogd enz, niks helpt. Ga het morgen wel weer proberen, fijne avond. Ook voor jou geldt, dan hebben we een screen of een klein filmpje nodig, anders kan het niet opgelost worden aangezien we het zelf niet kunnen reproduceren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 6 januari 2021 Dank je wel voor info Sylvia, had ook een mailtje naar Plinga gestuurd. Maar toen ik zonet toch ging proberen deed het spel het weer. Ik speel in Edge, misschien daardoor? Het was heel vreemd, kon wel in het spel en zag alles bewegen, maar niks oogsten, ook kwamen bij het verversen de aanbiedingen niet voorbij en de kado,s Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 6 januari 2021 12 minuten geleden, Coby charm farm zei: Dank je wel voor info Sylvia, had ook een mailtje naar Plinga gestuurd. Maar toen ik zonet toch ging proberen deed het spel het weer. Ik speel in Edge, misschien daardoor? Het was heel vreemd, kon wel in het spel en zag alles bewegen, maar niks oogsten, ook kwamen bij het verversen de aanbiedingen niet voorbij en de kado,s Ps , ineens staan karamelsneeuwman en die andere die licht geeft onder spreuken, heel vreemd, maar heb ze nog Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 6 januari 2021 goedemorgen Sylvia ik heb nu wel door dat je de kerstboom niet kan oogsten je moet ze maken en dan krijg je kerstversiering maar maak de glinsterend feestmissie 3/8 af is voor mij een raadsel dat ik daar geen opdrachten voor krijg!! in mijn wedstrijd beker zitten nu 164116/16900 punten dus daar heb je geen filmpje voor nodig lijkt mij zondag de mail verstuurd en tot vandaag niks gehoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 6 januari 2021 Dank je Sylvia. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 Goedemorgen allemaal 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 1 uur geleden, Coby charm farm zei: Dank je wel voor info Sylvia, had ook een mailtje naar Plinga gestuurd. Maar toen ik zonet toch ging proberen deed het spel het weer. Ik speel in Edge, misschien daardoor? Het was heel vreemd, kon wel in het spel en zag alles bewegen, maar niks oogsten, ook kwamen bij het verversen de aanbiedingen niet voorbij en de kado,s Je kunt het beste in Chrome spelen dat wordt ook door de ontwikkelaars aangeraden, alle andere browsers is eigenlijk op eigen risico. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 48 minuten geleden, lineke gaat door tot het einde zei: goedemorgen Sylvia ik heb nu wel door dat je de kerstboom niet kan oogsten je moet ze maken en dan krijg je kerstversiering maar maak de glinsterend feestmissie 3/8 af is voor mij een raadsel dat ik daar geen opdrachten voor krijg!! in mijn wedstrijd beker zitten nu 164116/16900 punten dus daar heb je geen filmpje voor nodig lijkt mij zondag de mail verstuurd en tot vandaag niks gehoord Die wedstijdbeker heeft er niets mee te maken die staat los van alles. Ik zal nog eens navraag doen hoe of wat met je opdrachten, maar zoals ik je al eerder zei is het een lastig iets aangezien het niet gereproduceerd kan worden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 6 januari 2021 dank je wel Sylvia voor je antwoord ik wacht af Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 6 januari 2021 53 minuten geleden, lineke gaat door tot het einde zei: goedemorgen Sylvia ik heb nu wel door dat je de kerstboom niet kan oogsten je moet ze maken en dan krijg je kerstversiering maar maak de glinsterend feestmissie 3/8 af is voor mij een raadsel dat ik daar geen opdrachten voor krijg!! in mijn wedstrijd beker zitten nu 164116/16900 punten dus daar heb je geen filmpje voor nodig lijkt mij zondag de mail verstuurd en tot vandaag niks gehoord hoe maken we de kerstbomen dan ? missie 3/8 krijg vorstmunten van je pluizige kerstboom die je niet kan oogsten . en zoveel tjd hebben we ook niet meer gr T Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 1 uur terug, lineke gaat door tot het einde zei: dank je wel Sylvia voor je antwoord ik wacht af Vandaag is het een officiele feestdag voor de medewerkers in het buitenland en is er vandaag dus helaas niemand aanwezig. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 1 uur terug, Tobias zei: hoe maken we de kerstbomen dan ? missie 3/8 krijg vorstmunten van je pluizige kerstboom die je niet kan oogsten . en zoveel tjd hebben we ook niet meer gr T Hier moet ik het antwoord schuldig op blijven, aangezien ik zelf nog niet zover ben met de opdrachten en er ook niemand aanwezig is vandaag kan ik het ook niet navragen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 6 januari 2021 Ik zie dat een aantal buren meer blauwe mannetjes hebben dan 3. En ook meerdere paarse kristallen en zelfs lichtpaarse. kun je ze kopen in de winkel. Heb gekeken, maar zie ze niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 23 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik zie dat een aantal buren meer blauwe mannetjes hebben dan 3. En ook meerdere paarse kristallen en zelfs lichtpaarse. kun je ze kopen in de winkel. Heb gekeken, maar zie ze niet. Je bedoeld de Shmoo's, daar kun je een heel leger van hebben hoor, haha. Je moet daar alleen huizen voor kopen en bouwen, en dat verhoogt het aantal Shmoo's, en sommige huizen kun je enkel kopen als er een aanbieding voor is en dan ook enkel met robijnen. Ook met de kristallen is dat zo, je kunt er een heleboel kopen en bouwen en sommige zijn alleen te koop als er een aanbieding is en dan ook enkel voor robijnen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 6 januari 2021 zijn er ook nog andere missie's en zo ja waar kan ik die vinden? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 9 minuten geleden, Lineke zei: zijn er ook nog andere missie's en zo ja waar kan ik die vinden? Je hebt zwz de basis missies die zijn zonder tijd. Alle opdrachten staan altijd aan de linkerkant in je spel en als je een opdracht af hebt komt er automatisch een nieuwe voor terug. De tijdsgebonden updates verdwijnen als de tijd voorbij is en als je dan nog niet klaar bent is dat pech gehad dan kun je het ook niet meer afmaken. Van te voren is ook niet bekend wat voor updates er komen en als ze live zijn is het ook niet bekend wat er allemaal komt, daar moet je tijdens het spelen achter komen. Ik speel dit spel al jaren en heb ook nog steeds basis opdrachten waar ik mee bezig ben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 6 januari 2021 Bedankt Sylvia, dan weet ik dat ook weer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 14 minuten geleden, Rin@33 zei: Bedankt Sylvia, dan weet ik dat ook weer. Graag gedaan 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 6 januari 2021 oke dank je wel,🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 6 januari 2021 Kan iemand mij vertellen waar ik een toverstaf kan vinden? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 5 minuten geleden, Lilian zei: Kan iemand mij vertellen waar ik een toverstaf kan vinden? Die kun je maken in het laboratorium Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 6 januari 2021 Dank je wel, fijne avond Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 6 minuten geleden, Lilian zei: Dank je wel, fijne avond Graag gedaan, jij ook een fijne avond Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2021 Wens iedereen een hele fijne avond, en tot morgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites