Tobias 11 Geplaatst: 6 januari 2021 missie glinsterend feest 3/8 maak een kerstboomtransformatie in het feest. gebruik op kerstboom in sneeuwland . klik gelijk weer en na drie minuten krijg je muntje kost je schep en ijskristal 5 x per boom 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 6 januari 2021 nou ik moet een ijshamer maken en spullen halen in het sneeuw gebied maar krijg dan een melding dat ik het glinsterend feest eerst af moet maken , maar ik kan helemaal geen missie vinden met die naam , geen glinsterend feest te vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 6 januari 2021 ga het proberen dank je wel Tobias Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 6 januari 2021 hoe bedoel je maak een kerstboomtransformatie in het feest? waar vind ik die? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 6 januari 2021 sorry avontuurlijke pret Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 6 januari 2021 dank je wel maar zie hem er niet tussen staan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 6 januari 2021 heb 4 pagina's welke is het? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 6 januari 2021 pagina 4 laatstr item Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 7 januari 2021 dank je wel Tobias Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 januari 2021 14 uren geleden, Anja zei: nou ik moet een ijshamer maken en spullen halen in het sneeuw gebied maar krijg dan een melding dat ik het glinsterend feest eerst af moet maken , maar ik kan helemaal geen missie vinden met die naam , geen glinsterend feest te vinden Het zou kunnen dat je met de opdrachten nog niet zover bent. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 7 januari 2021 er staan alleen items in die je neer kunt zetten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 7 januari 2021 (aangepast) dat is dezelfde missie waar ik vast loop Sylvia ik moest hetzelfde doen als Anja ik zie geen item in de avontuurlijke pret staan die een kerstboomtransformatie kunnen en die heb ik nodig 7 januari 2021 aangepast door Lineke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 januari 2021 3 minuten geleden, Lineke zei: dat is dezelfde missie waar ik vast loop Sylvia ik moest hetzelfde doen als Anja Heb je nog andere opdrachten staan die je eerst moet afronden? Met die tijds opdrachten is het vaak zo dat ze door elkaar heen lopen en dat je eerst nog andere opdrachten moet afronden voor je verder kunt met andere opdrachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 7 januari 2021 Sylvia ik krijg helemaal geen opdrachten meer voor de missie, en heb nog steeds geen antwoord op mijn mail! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 januari 2021 22 minuten geleden, Lineke zei: Sylvia ik krijg helemaal geen opdrachten meer voor de missie, en heb nog steeds geen antwoord op mijn mail! Dat kan er zijn in het buitenland de afgelopen dagen nog wat officiële feestdagen geweest en daardoor zijn er nog de nodige mensen vrij geweest of ze zijn deze week nog vrij, daar hebben wij geen inzicht in. Het kan ook zo zijn dat er een nieuw beleid is en dat vragen op het forum gesteld moeten worden en niet meer via een help formulier. Heb je alle opdrachten al weg gespeeld dan? Zelf heb ik nog heel veel opdrachten van die update staan en daar zijn ook opdrachten bij die nog in de wacht staan omdat ik eerst andere opdrachten moet afronden voor ik daarmee verder kan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 7 januari 2021 nee van die missie helemaal niks! ben met de gewone opdrachten verder gegaan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 januari 2021 48 minuten geleden, Lineke zei: nee van die missie helemaal niks! ben met de gewone opdrachten verder gegaan Ik heb de vraag uitstaan en ook voor mij is het nu wachten op antwoord. Zodra ik iets hoor laat ik het weten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 7 januari 2021 dank je wel Sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 januari 2021 29 minuten geleden, Lineke zei: dank je wel Sylvia Net bericht gehad dat je inmiddels een antwoord terug hebt gehad. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 7 januari 2021 inderdaad heb ik bericht gehad maat Sander wacht ook nog op het antwoord van de ontwikkelaars Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 januari 2021 1 uur terug, Lineke zei: inderdaad heb ik bericht gehad maat Sander wacht ook nog op het antwoord van de ontwikkelaars Klopt, ik heb zelf ook een klein probleempje met het spel en wacht ook op antwoord van de ontwikkelaars. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 7 januari 2021 we wachten rustig af 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 7 januari 2021 57 minuten geleden, Lineke zei: we wachten rustig af 🙂 tip mocht je hem nog krijgen ga alvast maar snoepjes van se blauwe spaar maken je hebt er wel 200 voor nodig Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 7 januari 2021 oke dank je wel tobias voor de tip Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 januari 2021 Wens iedereen een fijne avond en tot morgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites