Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Lineke zei:

Tobias waar maak ik die snoepjes?

door het oogsten van de blauwe spar  vind je in de winkel bij bijzondere waren , ze staan er bij ook niet meer in maar als de missie terugkomt (of niet ) kan je ze daar vinden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo, hoe kom ik aan de gele tulpenblaadjes waar je de amberkleurige trovant mee maakt?

gr Sonja

aangepast door Sonja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
56 minuten geleden, Sonja zei:

Hallo, hoe kom ik aan de gele tulpenblaadjes waar je de amberkleurige trovant mee maakt?

gr Sonja

tulpenblaadjes kan je in de kas maken en daarna op je landje laten bloeien voor de blaadjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn aantal manna gaat maar tot 300. Als ik verder ga bij de buren, komt er geen manna meer bij, terwijl ik zie dat ik ze krijg!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
46 minuten geleden, Lineke zei:

ik vraag mij af waarom ik nog steeds geen antwoord van plinga heb gekregen!

ben ik niet gewend van hun! baal als een stekker!

Op de vorige blz heb ik je al verteld dat je inmiddels antwoord hebt gehad van Plinga en dat heb je zelf ook nog bevestigd, dus ik snap het nu niet helemaal.

Je zegt dat je nog geen antwoord hebt gehad maar dat heb je wel.😕

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minuten geleden, Rin@33 zei:

Nou Lineke, die tip van jou werkt hoor. Heb 5 geconcentreerde kristallen gemaakt en nu krijg ik meer manna!

Tip; lees even de FAQ goed door, daar staan de basis lijnen van het spel uitgelegd en weet je gelijk hoe je bepaalde dingen kunt vergroten. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
56 minuten geleden, Lineke zei:

nou Sylvia ik kreeg een antwoord maar het ging naar de ontwikkelaars en daar heb ik dus nog steeds geen antwoord op!

Nee dat klopt, de ontwikkelaars hebben nog geen antwoord gegeven, en ik zou daar ook niet op blijven wachten want dat kan best lang duren voor de ontwikkelaars antwoord geven.  Of ze geven helemaal geen antwoord dat gebeurt helaas ook heel vaak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

nieuw probleem , nou vinkt hij al dagen niks meer af bij de niemandshut , ben al 6 dagen bezig en heb er 3 di zijn af gevinkt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Anja zei:

nieuw probleem , nou vinkt hij al dagen niks meer af bij de niemandshut , ben al 6 dagen bezig en heb er 3 di zijn af gevinkt

Zo uit mijn hoofd weet ik niet om welke opdracht het gaat, en er zijn in het spel diverse opdrachten voor de niemandshut, dus ik heb specifieke info over de opdracht nodig.

Hoe heet de opdracht en wat is de taak omschrijving van de opdracht?  Makkelijkste zou zijn als je een screen van de opdracht hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

van de niemadshut vinkt hij niks af maar wel van het heksen huisje en de missie is heks

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Anja zei:

van de niemadshut vinkt hij niks af maar wel van het heksen huisje en de missie is heks

Ah ja die opdrachten. 

Als ik het goed onthouden heb is dat een fout in de vertaling geweest en moeten je buren idd het heksenhuisje oogsten om je opdracht te voltooien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uren geleden, Sylvia! LL zei:

Nee dat klopt, de ontwikkelaars hebben nog geen antwoord gegeven, en ik zou daar ook niet op blijven wachten want dat kan best lang duren voor de ontwikkelaars antwoord geven.  Of ze geven helemaal geen antwoord dat gebeurt helaas ook heel vaak.

oke sylvia bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, 3fantjes charm farm zei:

is het een idee om een hulp gezocht/gevraagd te maken voor opdrachten die je bij een medespeler moet uitvoeren

Topic is aangemaakt 😉

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen