Anja 2 Geplaatst: 12 januari 2021 waarom is dat portaal weer open voor 2 dagen ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 januari 2021 23 minuten geleden, Anja zei: waarom is dat portaal weer open voor 2 dagen ? Geen idee, dit is een keuze van de ontwikkelaars, en daar hebben we geen info over gekregen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 13 januari 2021 nou schrijft hij weer niks af van de papierwerkplaats ik moet 10 papier maken en had er 2 en heb vanmorgen er 2 bij gemaakt maar heeft niks af gevinkt staat nog steeds op 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 januari 2021 1 uur terug, Anja zei: nou schrijft hij weer niks af van de papierwerkplaats ik moet 10 papier maken en had er 2 en heb vanmorgen er 2 bij gemaakt maar heeft niks af gevinkt staat nog steeds op 2 Moet je dat bij jezelf of bij de buren doen? Moet je het maken of verkopen? Heel raar want er zijn nooit problemen geweest met die opdrachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 13 januari 2021 1 uur terug, Sylvia! LL zei: Moet je dat bij jezelf of bij de buren doen? Moet je het maken of verkopen? Heel raar want er zijn nooit problemen geweest met die opdrachten. ben er al uit met dit probleem , maar de niemandshut vinkt bij mij ook niks af moet het via het heksenhuis zien te doen daar vinkt hij wel de inkt af , maarhet spel loopt zo wie zo voor geen meter hij is zo ontzettend traag en als ik iets wil oogsten kan dat maar krijg gelijk een pupop voor te versnellen en dat bij alles wat ik oogst ben al een week bezig met die missie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 januari 2021 7 minuten geleden, Anja zei: ben er al uit met dit probleem , maar de niemandshut vinkt bij mij ook niks af moet het via het heksenhuis zien te doen daar vinkt hij wel de inkt af , maarhet spel loopt zo wie zo voor geen meter hij is zo ontzettend traag en als ik iets wil oogsten kan dat maar krijg gelijk een pupop voor te versnellen en dat bij alles wat ik oogst ben al een week bezig met die missie k heb je gisteren ook al verteld dat je de heksenhut moet oogsten voor de opdracht. Ja er zitten diverse vertaalfouten in het spel, dat zal je helaas nog vaker tegen komen. Zelf gebruik ik altijd een adblocker en heb geen last van pop-ups. Problemen met het spel ervaar ik niet, het draait als een trein, kan normaal reizen naar buren en ook op het land kan ik alles normaal doen. Je kan even nakijken of er toevallig een update van Chrome is, ik weet dat er weer een nieuwe update van Chrome uitgerold wordt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 13 januari 2021 ik vraag mij af waarom het spel steeds vastloop als ik wil oogsten!!!! ik lees dat ik niet de enige ben alles wat hier boven geschreven is dat is niet van toepassing bij mij dus wat is dan de oorzaak??? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 januari 2021 36 minuten geleden, Lineke zei: ik vraag mij af waarom het spel steeds vastloop als ik wil oogsten!!!! ik lees dat ik niet de enige ben alles wat hier boven geschreven is dat is niet van toepassing bij mij dus wat is dan de oorzaak??? Ik heb werkelijk geen flauw idee Lineke. We kunnen het probleem niet reproduceren, en zelf heb ik nergens last van. Ik ga er vanuit dat je windows 10 hebt en ik weet dat er gefaseerd weer een grote update uitgerold wordt dus het zou kunnen dat je die update nog niet binnen hebt en dat die er nog aankomt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 14 januari 2021 waar gebruik je die levendige betovering voor, bij de dieren? En die winterse? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 14 januari 2021 11 minuten geleden, Coby charm farm zei: waar gebruik je die levendige betovering voor, bij de dieren? En die winterse? Die kun je gebruiken om productie gebouwen of Shmoo's te betoveren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 14 januari 2021 6 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Die kun je gebruiken om productie gebouwen of Shmoo's te betoveren. Oke, dank je wel Sylvia voor je snelle antwoord, zie ineens zoveel in mn voorraad staan.....🤣 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 14 januari 2021 39 minuten geleden, Coby charm farm zei: Oke, dank je wel Sylvia voor je snelle antwoord, zie ineens zoveel in mn voorraad staan.....🤣 Graag gedaan, het zijn spreuken die niet zoveel voorstellen hoor. Ik gebruik ze meestal als ik de opdracht krijg om Shmoo's te betoveren, die betoveringen zijn nl snel weer uitgewerkt en een betoverde Shmoo kun je niet gebruiken.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 14 januari 2021 Goedenavond, weet iemand waar ik de verf kan vinden die nodig is om een papierwerkplaats te maken? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 januari 2021 14 uren geleden, baukje zei: Goedenavond, weet iemand waar ik de verf kan vinden die nodig is om een papierwerkplaats te maken? Goedemorgen, verf kun je vinden bij het toveren of je kunt het vragen als cadeau aan je buren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 15 januari 2021 46 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Goedemorgen, verf kun je vinden bij het toveren of je kunt het vragen als cadeau aan je buren. Dank je wel voor je antwoord, Sylvia. Nu snap ik waarom ik het niet kon vinden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sonja 1 Geplaatst: 15 januari 2021 Hallo, waar vind ik de handelstoren waar je de vorstmunten kunt uitgeven? gr Sonja Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 januari 2021 39 minuten geleden, Sonja zei: Hallo, waar vind ik de handelstoren waar je de vorstmunten kunt uitgeven? gr Sonja Als je een bepaalde opdracht hebt afgerond dan krijg je een spreuk om je palantir te betoveren en deze veranderd dan in de handelstoren. http://prntscr.com/wogovq Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 15 januari 2021 Goedemiddag Is er een manier om meer robijnen te krijgen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 januari 2021 1 uur geleden, baukje zei: Goedemiddag Is er een manier om meer robijnen te krijgen? Kopen, en heel soms krijg je ze als beloning van een opdracht en heel soms komt er een leuke aanbieding links onder in je beeld, maar verder is de enigste mogelijkheid kopen. Oh ja en natuurlijk door te levelen. Je kunt zonder robijnen te kopen overigens heel goed het spel spelen hoor.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 15 januari 2021 ik kan niks oogsten waar ligt dat aan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 15 januari 2021 als ik een verzoek krijg om te helpen en ik er op klik slaat hij vast en kan dus niet helpen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 15 januari 2021 even je pc opnieuw opstarten helpt 9 van de 10 keer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 15 januari 2021 5 uren geleden, Sylvia! LL zei: Kopen, en heel soms krijg je ze als beloning van een opdracht en heel soms komt er een leuke aanbieding links onder in je beeld, maar verder is de enigste mogelijkheid kopen. Oh ja en natuurlijk door te levelen. Je kunt zonder robijnen te kopen overigens heel goed het spel spelen hoor.😉 Ik koop eigenlijk alles met munten, maar soms wil ik ergens een 2e van en dat kost dan robijnen. Dat wordt dus kijken of ik het er voor over heb. 😁 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 16 januari 2021 13 uren geleden, barbara landleven zei: ik kan niks oogsten waar ligt dat aan? Soms gebeurt dat idd, je kunt dan het beste helemaal je spel uitgaan en dan heel even wachten ( minuutje ofzo ) en dan het spel opnieuw laden en wachten tot je spel volledig geladen is. 12 uren geleden, Anja zei: als ik een verzoek krijg om te helpen en ik er op klik slaat hij vast en kan dus niet helpen Voor je op een verzoek klikt is het wel het handigste dat je spel volledig geladen is anders is de kans idd groot dat je spel vast loopt. 8 uren geleden, baukje zei: Ik koop eigenlijk alles met munten, maar soms wil ik ergens een 2e van en dat kost dan robijnen. Dat wordt dus kijken of ik het er voor over heb. 😁 Veel dingen komen ook nog wel in de aanbieding links onderin en dan scheelt het je een heleboel robijnen als je het dan koopt.😉 Overigens zit er ook een limiet aan gebouwen die je kunt hebben. Voorbeeld: een wonderwerkplaats kun je er max 3 van hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 16 januari 2021 waarom geeft de winkel geen scherven meer ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites