Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 16 januari 2021 4 minuten geleden, Anja zei: waarom geeft de winkel geen scherven meer ? 4 minuten geleden, Anja zei: waarom geeft de winkel geen scherven meer ? missie is afgelopen 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 16 januari 2021 1 uur terug, Anja zei: waarom geeft de winkel geen scherven meer ? Alleen de basis updates zijn tijdloos, de rest van de updates zijn allemaal tijdgebonden updates en zodra die tijd verstreken is geven gebouwen ook de items niet meer die bij de betreffende update horen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 16 januari 2021 (aangepast) Goedemiddag, Weet iemand hoe ik aan een Groen Element kom? Ik had 1 in m'n opslag en moet nog 1 openen voor een opdracht. Ik vermoed dat het iets is met de groene draak, maar heb geen idee wat dat moet zijn. Kom er net zelf achter, ik moet een groene draak verkopen. 😁 16 januari 2021 aangepast door baukje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 17 januari 2021 waar kan ik aardbeien vinden kan ze nergens vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
FANTJES CHARM FARM 3 Geplaatst: 17 januari 2021 UID: 7836c433ba0f4ac08d54f6d8fc5a429a op dit account log ik in via Facebook met naam Esther, hij vinkt hier opdracht markt neerzetten uit inventaris niet af, kun je hier naar kijken aub. groetjes Esther Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
FANTJES CHARM FARM 3 Geplaatst: 17 januari 2021 iemand enig idee hoe ik aan verf kom? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
joke 2 Geplaatst: 17 januari 2021 1 uur terug, FANTJES CHARM FARM zei: iemand enig idee hoe ik aan verf kom? 1 uur terug, FANTJES CHARM FARM zei: iemand enig idee hoe ik aan verf kom? die kun je vinden bij het toveren of als cadeau aan je buren vragen 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 januari 2021 4 uren geleden, Lineke zei: waar kan ik aardbeien vinden kan ze nergens vinden Die komen net als de bomen, stenen en onkruid vanzelf op je land, echter is dit een seizoen gebonden item en aangezien het nu het winter seizoen is krijg je dus geen aardbeien op je land. 4 uren geleden, FANTJES CHARM FARM zei: UID: 7836c433ba0f4ac08d54f6d8fc5a429a op dit account log ik in via Facebook met naam Esther, hij vinkt hier opdracht markt neerzetten uit inventaris niet af, kun je hier naar kijken aub. groetjes Esther Je kunt maar 1 markt hebben en als je die al op je land had staan kun je nog proberen om de markt op te slaan en dan te plaatsen maar als ik het goed onthouden heb werkt dat ook niet en blijft de opdracht dus afgevinkt staan. Als ik het goed onthouden heb heb je de markt als beloning gekregen en heb je hem dan geplaatst voor je de opdracht kreeg om deze te plaatsen, hier kunnen we helaas niets aan veranderen. Tip; het is zwz handig als je een gebouw als beloning krijgt om die eerst te laten staan in je inventaris want vaak krijg je een opdracht om dat gebouw te plaatsen. 2 uren geleden, FANTJES CHARM FARM zei: iemand enig idee hoe ik aan verf kom? Verf krijg je door te toveren en je kunt het verkrijgen door het aan je buren te vragen, andere manieren zijn er niet om aan verf te komen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 17 januari 2021 dank je wel voor je antwoord Sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 januari 2021 43 minuten geleden, Lineke zei: dank je wel voor je antwoord Sylvia Graag gedaan 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
FANTJES CHARM FARM 3 Geplaatst: 17 januari 2021 4 uren geleden, Sylvia! LL zei: Die komen net als de bomen, stenen en onkruid vanzelf op je land, echter is dit een seizoen gebonden item en aangezien het nu het winter seizoen is krijg je dus geen aardbeien op je land. Je kunt maar 1 markt hebben en als je die al op je land had staan kun je nog proberen om de markt op te slaan en dan te plaatsen maar als ik het goed onthouden heb werkt dat ook niet en blijft de opdracht dus afgevinkt staan. Als ik het goed onthouden heb heb je de markt als beloning gekregen en heb je hem dan geplaatst voor je de opdracht kreeg om deze te plaatsen, hier kunnen we helaas niets aan veranderen. Tip; het is zwz handig als je een gebouw als beloning krijgt om die eerst te laten staan in je inventaris want vaak krijg je een opdracht om dat gebouw te plaatsen. Verf krijg je door te toveren en je kunt het verkrijgen door het aan je buren te vragen, andere manieren zijn er niet om aan verf te komen. dank je voor antwoord lekker dan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lois 1 Geplaatst: 17 januari 2021 1 hour ago, FANTJES CHARM FARM said: dank je voor antwoord lekker dan verkoop je het gebouw en koop je hem opnieuw. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 januari 2021 10 uren geleden, Lois zei: verkoop je het gebouw en koop je hem opnieuw. Dit kun je niet met elk gebouw doen hoor. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 19 januari 2021 Even en vraagje sinds ik het spel speel krijg ik iedere x een vervelende pop up dat ik prijs heb gewonnen wat kan ik hier aan doen wordt nu iedere x uit het spel gegooid gebeurt alleen op de hyvessite. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 19 januari 2021 1 uur terug, Loesje zei: Even en vraagje sinds ik het spel speel krijg ik iedere x een vervelende pop up dat ik prijs heb gewonnen wat kan ik hier aan doen wordt nu iedere x uit het spel gegooid gebeurt alleen op de hyvessite. Adblock inschakelen? 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 januari 2021 10 uren geleden, Loesje zei: Even en vraagje sinds ik het spel speel krijg ik iedere x een vervelende pop up dat ik prijs heb gewonnen wat kan ik hier aan doen wordt nu iedere x uit het spel gegooid gebeurt alleen op de hyvessite. Een screen ervan maken en via een help formulier naar plinga sturen dan kunnen zij de verantwoordelijke van die advertentie erop aanspreken dat ze die verwijderen. Daarna adblocker plus aanzetten, als je die niet hebt kun je die gratis downloaden. Als je daar de exacte link voor wilt hebben kun je me even een pm sturen dan stuur ik je de link met de juiste die je dan kunt downloaden en aan kunt zetten. Is heel makkelijk in gebruik want je kunt hem heel makkelijk aan en uit zetten. Zodra het probleem dan opgelost is kun je de adblocker weer uitzetten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 20 januari 2021 hey Sylvia , even een vraag er staat een soort aanbod ( speel het groots) met drie deco"s maar er staat geen prijs bij wat moet ik daar van denken , moet ik op die groene balk klikken en krijg je dan misschien te zien wat het kost of is dit een fout Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 januari 2021 6 minuten geleden, Anja zei: hey Sylvia , even een vraag er staat een soort aanbod ( speel het groots) met drie deco"s maar er staat geen prijs bij wat moet ik daar van denken , moet ik op die groene balk klikken en krijg je dan misschien te zien wat het kost of is dit een fout Ik heb geen idee, dat heb ik nog nooit meegemaakt dat er geen prijs bij staat. Zelf heb ik die aanbieding niet staan, kun je me een screen daarvan geven? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 20 januari 2021 weet niet of ik die screenshot goed heb gedaan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 januari 2021 57 minuten geleden, Anja zei: weet niet of ik die screenshot goed heb gedaan Ja hoor, dubbel maar dat is niet erg. Dan moet je idd op de kopen knop klikken en dan zie je idd de prijs. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 20 januari 2021 Ik krijg iedere dag van die gouden pakketjes van sommige buren. Waar halen ze die vandaan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 20 januari 2021 45 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Ja hoor, dubbel maar dat is niet erg. Dan moet je idd op de kopen knop klikken en dan zie je idd de prijs. 45 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Ja hoor, dubbel maar dat is niet erg. Dan moet je idd op de kopen knop klikken en dan zie je idd de prijs. en nu hebben ze hem weg gehaald stond een tijd bij tot morgen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
FANTJES CHARM FARM 3 Geplaatst: 20 januari 2021 53 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik krijg iedere dag van die gouden pakketjes van sommige buren. Waar halen ze die vandaan? dagkadoo bij 100 stuks kun je inwisselen 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 januari 2021 1 uur terug, Rin@33 zei: Ik krijg iedere dag van die gouden pakketjes van sommige buren. Waar halen ze die vandaan? Er zijn 2 verschillende; 1 Cadeau en 2 Pakket, deze kun je versturen als dagcadeau naar je buren en in je inventaris klik je op het laatste tabblad en daar zie je per hoeveel je ze kunt omwisselen en dan krijg je random items. In het pakket kunnen ook robijnen zitten. 😉 47 minuten geleden, Anja zei: en nu hebben ze hem weg gehaald stond een tijd bij tot morgen Dan zal er een fout in zitten en dan halen de ontwikkelaars het er weer uit. Kan zijn dat die op een later moment weer terug komt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites