Rina cf3 11 Geplaatst: 20 januari 2021 Waar haal je dan een dagkado vandaan? Het valt mij op dat die 10 paarse flesjes bezoekersbonus niet worden bijgeteld! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 20 januari 2021 53 minuten geleden, Rin@33 zei: Waar haal je dan een dagkado vandaan? Het valt mij op dat die 10 paarse flesjes bezoekersbonus niet worden bijgeteld! Het dagcadeau krijg je als je inlogt. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 21 januari 2021 17 uren geleden, Rin@33 zei: Waar haal je dan een dagkado vandaan? Het valt mij op dat die 10 paarse flesjes bezoekersbonus niet worden bijgeteld! Het scherm wat je iedere keer krijgt als je inlogt daar kun je de verzoeken van je buren versturen, maar je kunt ook per buur zelf een cadeau geven. Je gaat dan met je cursor op de buur staat onderin je beeld en dan krijg je de optie bezoeken en cadeau, als je op cadeau klikt plopt er een scherm op waar je op het ene tabblad cadeau kunt geven voor robijnen en op het andere tabblad kun je gratis cadeau kunt geven, en als je die buur toevallig al een cadeau hebt gegeven die dag dan staat er een tijd die je nog moet wachten voordat je weer een gratis cadeau kunt geven. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 21 januari 2021 Ik begrijp het Sylvia. En kun jij mij vertellen waarom de bezoekersbonus (munten en 10 paarse flesjes) niet worden bijgeteld? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 21 januari 2021 1 uur terug, Rin@33 zei: Ik begrijp het Sylvia. En kun jij mij vertellen waarom de bezoekersbonus (munten en 10 paarse flesjes) niet worden bijgeteld? Nee daar kan ik je geen antwoord op geven, bij mij wordt het gewoon bijgeteld, maar ik ga er nog eens extra op letten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sonja 1 Geplaatst: 24 januari 2021 Goedemorgen, Sylvia nog bedankt voor je vorige antwoord. Ik heb een nieuwe vraag, hoe kom ik aan die paardebloempinguins? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 januari 2021 1 minuut geleden, Sonja zei: Goedemorgen, Sylvia nog bedankt voor je vorige antwoord. Ik heb een nieuwe vraag, hoe kom ik aan die paardebloempinguins? Goedemorgen Sonja, graag gedaan 🙂 Deze krijg je bij het oogsten van de wilde paardenbloem, maar let op je krijgt ze random en niet bij elke bloem die je oogst. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sonja 1 Geplaatst: 24 januari 2021 4 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Goedemorgen Sonja, graag gedaan 🙂 Deze krijg je bij het oogsten van de wilde paardenbloem, maar let op je krijgt ze random en niet bij elke bloem die je oogst. dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 januari 2021 21 minuten geleden, Sonja zei: dank je wel Graag gedaan 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 24 januari 2021 het spel loopt vast kan niks aanklikken heb al meedere keren op nieuw ingelogd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 januari 2021 10 uren geleden, Laura 13 zei: het spel loopt vast kan niks aanklikken heb al meedere keren op nieuw ingelogd Daar heb ik zelf ook regelmatig last van, dit heb ik inmiddels al meerdere keren gemeld bij plinga gemeld, maar blijkbaar hebben ze de oplossing nog niet gevonden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 27 januari 2021 Ik krijg steeds dezelfde opdrachten. Ruines betoveren, varkensstal betoveren en de put betoveren. Heeft iedereen dat? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 januari 2021 1 uur geleden, Rin@33 zei: Ik krijg steeds dezelfde opdrachten. Ruines betoveren, varkensstal betoveren en de put betoveren. Heeft iedereen dat? In het begin krijg je idd heel veel dezelfde opdrachten, dat heeft er mee te maken dat je ook veel van de spullen nodig hebt die ze geven. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 27 januari 2021 Dank je Sylvia. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 januari 2021 5 minuten geleden, Rin@33 zei: Dank je Sylvia. Graag gedaan 🙂 Overigens blijven bepaalde opdrachten altijd wel terugkomen hoor, bij de goeden daden bijv. Er veel variatie is er niet in het spel, daardoor blijven de opdrachten ook beperkt tot zeg maar vaste opdrachten. 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
peet 4 Geplaatst: 1 februari 2021 drakenverblijf ,hier groene lekkernij nodig ,voor groene essense te maken. ik kom er niet achter . alvast bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 1 februari 2021 6 minuten geleden, peet zei: drakenverblijf ,hier groene lekkernij nodig ,voor groene essense te maken. ik kom er niet achter . alvast bedankt Groene trovant planten, eerst maken in de kas. Als je die oogst heb je groene lekkernij 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 februari 2021 1 uur geleden, peet zei: drakenverblijf ,hier groene lekkernij nodig ,voor groene essense te maken. ik kom er niet achter . alvast bedankt 1 uur geleden, baukje zei: Groene trovant planten, eerst maken in de kas. Als je die oogst heb je groene lekkernij Aanvulling; zo werkt het met iedere draak. Iedere draak heeft zijn eigen kleur met de daar bijbehorende kleur trovant. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 2 februari 2021 Goedemorgen, wat kan ik met een groen element, nadat ik mijn groene draakje moest verkopen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 februari 2021 18 minuten geleden, Coby charm farm zei: Goedemorgen, wat kan ik met een groen element, nadat ik mijn groene draakje moest verkopen? Als je in je inventaris op gebruiken klikt krijg je er een random item voor terug. Werkt dus hetzelfde als een pakket. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 2 februari 2021 Waarom moet ik de vredesboom verzorgen? Elke tak van de boom staat voor je vooruitgang in het spel. Daarnaast is dit een van de krachtigste bronnen voor ervaringspunten in het spel. Ik heb nog geen vredesboom gezien. Waar staat die dan???? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 2 februari 2021 35 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Als je in je inventaris op gebruiken klikt krijg je er een random item voor terug. Werkt dus hetzelfde als een pakket. Djw Sylvia, ga ik eens kijken wat daaruit te voorschijn komt 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 februari 2021 29 minuten geleden, Rin@33 zei: Waarom moet ik de vredesboom verzorgen? Elke tak van de boom staat voor je vooruitgang in het spel. Daarnaast is dit een van de krachtigste bronnen voor ervaringspunten in het spel. Ik heb nog geen vredesboom gezien. Waar staat die dan???? Heb je daar een opdracht voor? Zo ja dan heb ik daar een screen van nodig en je uid. Deze is nl sinds oktober 2018 uit het spel gehaald, wat inhoud dat nieuwe spelers de vredesboom niet meer kunnen kopen en bestaande spelers die de vredesboom al hadden kunnen deze nog wel upgraden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 februari 2021 16 minuten geleden, Coby charm farm zei: Djw Sylvia, ga ik eens kijken wat daaruit te voorschijn komt 😉 Graag gedaan 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 2 februari 2021 Nee Sylvia, daar heb ik geen opdracht voor. Bedankt voor je antwoord! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites