Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

spel is traag steeds vast door smoo grr tik ik te snel of wat ze zijn altijd in de war moeten ze valium hebben?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden, Elize 3 zei:

spel is traag steeds vast door smoo grr tik ik te snel of wat ze zijn altijd in de war moeten ze valium hebben?

Heb je toevallig meerdere tabbladen open staan? Of heb je Chrome en Incognito allebei tegelijk open en in beide ook 1 of meerdere tabbladen open staan?

Ik ervaar geen probleem, spel draait bij mij normaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij charmfarm gebouwen staat dat je t volgende nodig hebt: 5 baksteen,50 steen.1gereedschapskist,3toverstof,10 verf en 3 touw. Gebouw is nog in de maak,maar ben al aan t verzamelen wat je nodig hebt om t af te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Rien&Lucie zei:

Bij charmfarm gebouwen staat dat je t volgende nodig hebt: 5 baksteen,50 steen.1gereedschapskist,3toverstof,10 verf en 3 touw. Gebouw is nog in de maak,maar ben al aan t verzamelen wat je nodig hebt om t af te maken.

Er zijn sinds 2018 de nodige items uit het spel gehaald en veranderd dus wat er bij de bouw van gebouwen in dat topic staat is niet meer accuraat helaas.

Verf bijv is uit het spel gehaald, dus als je dat ergens voor nodig hebt om een gebouw af te bouwen dan heb ik daar een screen voor nodig, maar ik denk dat ze het in het spel wel hebben aangepast en als je het afbouw scherm krijgt van het betreffende gebouw dat er dan de juiste items staan.  Mocht het toch niet het geval zijn dan graag een screen maken en die samen met je uid aan mij geven dan kan ik erachter aan gaan dat er iets niet klopt in het spel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
48 minuten geleden, Rien&Lucie zei:

ok dank je wel.Ga straks kijken of t af is en wat ik dan nodig heb 

Oke, als er toch iets is dan hoor ik het wel 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

Hier kun je vragen stellen over het spel.

hoe kom ik aan beloningen uit boomgarden of vragen van vrienden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden, martje zei:

Je gaat naar 1 van je buren en daar klik je op hun boomgaard. Als die klaar is krijg je de beloning.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, baukje zei:

Je gaat naar 1 van je buren en daar klik je op hun boomgaard. Als die klaar is krijg je de beloning.

oke bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden, Annemie zei:

kan ik ergens manna opslaan.

moet 500 hebben ,kan er maar 400 hebben boven in de balk

Dan moet je geconcentreerde kristallen en/of geode kopen en bouwen, deze kun je onbeperkt kopen en bouwen en vergroten de manna opslag capaciteit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden, Rin@33 zei:

Verkoop 12 vliegende varkentjes uit je stallen. Hoe dan?  Het lukt mij niet!

Je moet eerst de vliegende varkentjes voeren tot ze volwassen zijn en dan pas kun je ze verkopen.

Ze zijn dan level 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Rin@33 zei:

Sylvia, ik heb al heel wat varkentjes verkocht met level 10. maar ze worden niet afgeschreven!

Ik zie op je land 5 volgroeide vliegende varkens staan, als je die verkoopt moet bij je opdracht 5/12 komen te staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt Sylvia. Ik ben er nu achter, Je moet eerst dat gele armpje aanklikken, Dan zie je een dollarteken en daarmee verkoop je dan. Heb er nu al 6 verkocht en nieuwe varkens geplaatst,

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uren geleden, Rin@33 zei:

Klopt Sylvia. Ik ben er nu achter, Je moet eerst dat gele armpje aanklikken, Dan zie je een dollarteken en daarmee verkoop je dan. Heb er nu al 6 verkocht en nieuwe varkens geplaatst,

Hoe heb je dan eerder varkentjes verkocht?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen