Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, martje zei:

zoek vreemde stof en de markt van buurtjes wie kan mij helpenĀ 

Vreemde stof kan je maken in het laboratorium en als je dat gemaakt hebt kun je het verkopen op de markt van je buren als dat je opdracht is.

Als buren het bij jou op de markt moeten verkopen en het een hulp vraag van jou is dan graag de volgende keer in het juiste topic plaatsen, het topic hulp gezocht/gevraagd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Rin@33 zei:

Kan je bakstenen, spijkers en klei cadeau vragen en hoe dan?

Spijkers kun je 1x per dag gratis versturen naar je buren.

Baksteen kun je versturen naar je buren als cadeau maar kost je wel 9 robijnen dus dat raad ik je echt af. Je kunt het maken in je laboratorium.

Klei kun je niet versturen zul je echt uit de leemgroeve moeten halen.

Je kunt cadeau's versturen via de pop-up die je krijgt als je het spel opstart en waar je zelf je cadeau's binnen haalt of je klikt op een bepaalde buur en onder bezoeken staat een balkje cadeau, als je daar op klikt plopt er een scherm open en het eerste scherm zijn de cadeau's die robijnen kosten en het 2de tabblad zijn de gratis cadeau's. Als je een buur al iets gegeven hebt die dag dan zie je daar een tijd staan voor je weer kunt geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Lineke Charm Farm zei:

de nieuwe missie staat daar een fout in?

ongewone zaadjes krijg je uit je houten hutjes! nog geen zaad gezien en al een paar keer geleegd

Dat hoeft geen fout te zijn dat kan ook zijn dat het pas actief wordt op het moment dat je er een opdracht voor krijgt.

Als je de opdracht er al voor hebt dan kun je het beste even je spel verversen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hey Sylvia , ik ben vandaag aan die nieuwe tijd missie begonnen en nou moet ik 24 kleineĀ sneeuwbanken weg halen maar die zijn al op er staan alleen middel groete en grote sneeuwbanken maar die kan ik niet weg halen omdat eerst fase 4 en 5 klaar moeten zijn maar ik kom niet verder ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Anja zei:

hey Sylvia , ik ben vandaag aan die nieuwe tijd missie begonnen en nou moet ik 24 kleineĀ sneeuwbanken weg halen maar die zijn al op er staan alleen middel groete en grote sneeuwbanken maar die kan ik niet weg halen omdat eerst fase 4 en 5 klaar moeten zijn maar ik kom niet verder ?

Het was ff een flinke puzzel om uit te zoeken maar er staan op je land ook enorme sneeuwbanken, die kun je wel gebruiken en kun je ook veranderen en die tellen voor de opdracht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoe maakt men Regenboogharten.

na de sneeuwbanken komt deze opdracht, daar is iets voor nodig en word ik terug gewezen naar gewone veld. en het vliegend schip verwijst eerst naar 4 /5 missie

heeft iemand enig hoe we aan die regenboogharten komen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, peet zei:

hoe maakt men Regenboogharten.

na de sneeuwbanken komt deze opdracht, daar is iets voor nodig en word ik terug gewezen naar gewone veld. en het vliegend schip verwijst eerst naar 4 /5 missie

heeft iemand enig hoe we aan die regenboogharten komen

Deze krijg je van de betoverde hartĀ Ā http://prntscr.com/z7q7lz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden, peet zei:

hoi Silvia,

zover was ik al maar je kan de openingen er heen niet openen

Je moet ook wel de opdrachtenlijn volgen anders kom je uiteindelijk in de problemen als je dingen eerder gaat doen dan dat je er een opdracht voor hebt.

De opdracht om het schip te upgraden naar level 2 kun je pas op een veel later moment doen, dus die opdracht blijft wel een tijdje staan voor je die kunt afmaken.

Eerst moet je andere opdrachten afronden voor je het schip kunt upgraden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo een vraagje als ik op verzoeken klik kom dan bij mijn buurtje uit maar dan loopt mijn spel steeds vast zijn er meer mensen die daar last van hebben heb verzoeken staan van mijn buurtjes maar is erg vervelend als ik daar op klik dat spel vast loopt sla ik meestal dan ook over dus blijven ze gewoon staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Loesje zei:

Hallo een vraagje als ik op verzoeken klik kom dan bij mijn buurtje uit maar dan loopt mijn spel steeds vast zijn er meer mensen die daar last van hebben heb verzoeken staan van mijn buurtjes maar is erg vervelend als ik daar op klik dat spel vast loopt sla ik meestal dan ook over dus blijven ze gewoon staan.

Als je spel laad wacht dan eerst even tot je gehele spel geladen is, klik dan pas op een verzoek van een buur, wacht dan weer tot je gehele spel geladen is voor je ergens op klikt.Ā  Als je dat doet is het geen probleem en kun je gewoon je buren verzoeken doen.

Als je te snel ergens op klikt loopt je spel idd vast, dus gewoon even geduld hebben als je spel laad.Ā šŸ˜‰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, peet zei:

image.png.cfa601bcd8bf37a9ee4206c17e7753a6.png

Het Betoverde hart vind je op het ander land, daarvoor moet je door het portaal reizen.Ā Ā 

Je hebt er ook een heleboel geduld voor nodig want die ze zijn niet makkelijk te oogsten.

Je hebt voor deze opdracht 1 Betoverd hart waar je bij kunt komen de andere 3 staan nog vergrendeld en kun je pas bij de volgende opdracht bij komen.

Een Betoverd hart is in 3 etappes te oogsten en daarmee wordt je opdracht afgevinkt.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inde handelstoren kan ik een dageraadsleutel en schemeringssleutel kopen, daarmee open je een pad naar een nieuw land. Welke landen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden, Irene26 zei:

Inde handelstoren kan ik een dageraadsleutel en schemeringssleutel kopen, daarmee open je een pad naar een nieuw land. Welke landen?

Dat zijn uitbreidingslandjes op je hoofdland.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen