Irene26 1 Geplaatst: 13 februari 2021 9 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Dat zijn uitbreidingslandjes op je hoofdland. Bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 13 februari 2021 Hak 7 bomen om, maar ik kom maar tot 5. Verder geen boom meer te bekennen. Mag je ook bij buren bomen omhakken die meetellen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 februari 2021 40 minuten geleden, Rin@33 zei: Hak 7 bomen om, maar ik kom maar tot 5. Verder geen boom meer te bekennen. Mag je ook bij buren bomen omhakken die meetellen? Als er staat dat je 7 bomen in je woud moet kappen dan is dat echt bij jezelf. Als je dan geen bomen meer hebt op je land dan moet je wachten tot je weer nieuwe bomen krijgt op je land. Als je al een tijdje in je spel bent kun je even je spel verversen en dan heb je mss al nieuwe bomen op je land staan, je krijgt zwz elke 45 minuten nieuwe op je land. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 februari 2021 57 minuten geleden, Irene26 zei: Bedankt Graag gedaan 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 13 februari 2021 1 uur terug, Sylvia! LL zei: Dat zijn uitbreidingslandjes op je hoofdland. Heb van beide 12 sleutels, staan ook in mijn opslag maar kan er niets mee. Wat doe ik fout? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 februari 2021 2 uren geleden, Susan, Baris en kids zei: Heb van beide 12 sleutels, staan ook in mijn opslag maar kan er niets mee. Wat doe ik fout? Je kunt ze alleen gebruiken om een stukje land te openen maar dan heb je er wel genoeg nodig. Ik heb laatst het stukje land met de bakkerij geopend en daar had ik 720 sleutels voor nodig, en daar hoorde ook een opdracht bij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 13 februari 2021 2 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Je kunt ze alleen gebruiken om een stukje land te openen maar dan heb je er wel genoeg nodig. Ik heb laatst het stukje land met de bakkerij geopend en daar had ik 720 sleutels voor nodig, en daar hoorde ook een opdracht bij. Bedankt voor je antwoord, spaar nog wel even verder. Krijg je voor ieder landje dan een opdracht om deze te openen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 februari 2021 18 minuten geleden, Susan, Baris en kids zei: Bedankt voor je antwoord, spaar nog wel even verder. Krijg je voor ieder landje dan een opdracht om deze te openen? Als ik het goed heb krijg je er idd elke keer opdrachten voor om een landje te openen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 15 februari 2021 zit in de laatste opening van het portaal en heb sneeuwbanken al gepakt en de ijsblok ook , nu moet ik naar die lila bol als opdracht , maar ik kan geen kant op stuurt me steeds naar die ijsblok die ik al tig keer heb gepakt en sneeuwheuvel kan ik ook niet verwijderen stuurt hij me ook weer naar die ijsblok , heb alles al geprobeerd zo ver ik weet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 15 februari 2021 hoe kom ik aan de blauwe munt voor romantiek Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 februari 2021 46 minuten geleden, Anja zei: zit in de laatste opening van het portaal en heb sneeuwbanken al gepakt en de ijsblok ook , nu moet ik naar die lila bol als opdracht , maar ik kan geen kant op stuurt me steeds naar die ijsblok die ik al tig keer heb gepakt en sneeuwheuvel kan ik ook niet verwijderen stuurt hij me ook weer naar die ijsblok , heb alles al geprobeerd zo ver ik weet Voor welke opdracht is dit precies? Er lopen nu zoveel verschillende opdrachten door elkaar heen dat ik even niet weet met welke opdracht je bezig bent. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 februari 2021 6 minuten geleden, barbara ll rs cf kl zei: hoe kom ik aan de blauwe munt voor romantiek Die kun je krijgen van de feestelijke decoratie en van de vogeltjes. De vogeltjes krijg je door in de wonderwerkplaats Gezellige transformatie te maken en deze op een boom te gebruiken, dan veranderd de boom en deze moet je dan 3x oogsten en dan krijg je de vogeltjes. Deze zweven dan voor een korte tijd over je land en kun je om de paar minuten oogsten en dan krijg je de blauwe munten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 15 februari 2021 8 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Die kun je krijgen van de feestelijke decoratie en van de vogeltjes. De vogeltjes krijg je door in de wonderwerkplaats Gezellige transformatie te maken en deze op een boom te gebruiken, dan veranderd de boom en deze moet je dan 3x oogsten en dan krijg je de vogeltjes. Deze zweven dan voor een korte tijd over je land en kun je om de paar minuten oogsten en dan krijg je de blauwe munten.  Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 15 februari 2021 qaar vind ik de wonderwerkplaats. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 februari 2021 14 minuten geleden, barbara ll rs cf kl zei: qaar vind ik de wonderwerkplaats. Die heb je waarschijnlijk al op je land staan, en anders kun je die kopen in de winkel onder tabblad gebouwen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 15 februari 2021 35 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Voor welke opdracht is dit precies? Er lopen nu zoveel verschillende opdrachten door elkaar heen dat ik even niet weet met welke opdracht je bezig bent. de Gwonk schuilplaats , en idd er zijn heel veel missies dus niks gek dat je alles niet bij kan houden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 15 februari 2021 bedoe; je laboratorium? ik snap het echt niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 15 februari 2021 11 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Die heb je waarschijnlijk al op je land staan, en anders kun je die kopen in de winkel onder tabblad gebouwen. heb je er een foto van ik zie hem echt niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 15 februari 2021 gevodnen sylvia, in de handelstoren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 15 februari 2021 1 uur terug, Sylvia! LL zei: Die kun je krijgen van de feestelijke decoratie en van de vogeltjes. De vogeltjes krijg je door in de wonderwerkplaats Gezellige transformatie te maken en deze op een boom te gebruiken, dan veranderd de boom en deze moet je dan 3x oogsten en dan krijg je de vogeltjes. Deze zweven dan voor een korte tijd over je land en kun je om de paar minuten oogsten en dan krijg je de blauwe munten. wil ze zeggen op welke pagina de gezellige transformatie staat. u zie die weer niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 februari 2021 1 uur terug, Anja zei: de Gwonk schuilplaats , en idd er zijn heel veel missies dus niks gek dat je alles niet bij kan houden Als je op de plek helemaal geen sneeuwbanken meer hebt ( ook niet van die enorme sneeuwbanken? ) dan kun je altijd nog op de andere landjes de enorme sneeuwbanken oogsten. Vind het al heel knap dat je al zever bent, zelf ben ik net in het 2de landje begonnen, tis niet bij te werken, haha. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 februari 2021 36 minuten geleden, barbara ll rs cf kl zei: wil ze zeggen op welke pagina de gezellige transformatie staat. u zie die weer niet Ik heb even op je land gekeken en dit is de wonderwerkplaats op jou land http://prntscr.com/zmmxyf Je kunt de gezellige transformatie pas maken als je er een opdracht voor hebt, eerder staat die niet in de wonderwerkplaats. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 15 februari 2021 dankje sylvia dan ga ik verder met de andere opdrachten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 februari 2021 45 minuten geleden, barbara ll rs cf kl zei: dankje sylvia dan ga ik verder met de andere opdrachten Graag gedaan 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 15 februari 2021 1 uur terug, Sylvia! LL zei: Als je op de plek helemaal geen sneeuwbanken meer hebt ( ook niet van die enorme sneeuwbanken? ) dan kun je altijd nog op de andere landjes de enorme sneeuwbanken oogsten. Vind het al heel knap dat je al zever bent, zelf ben ik net in het 2de landje begonnen, tis niet bij te werken, haha. dank je voor je antwoord , maar ben er al uit weet hoe het zit en nee je kan niet naar die andere voor die sneeuwbanken alles zit op slot behalve de laatste sinds 17.00 uur ongeveer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites