Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

In de handelstoren staat bijv. een schemeringsleutel en dageraadsleutel. er staat bij: een oud artefact dat een pad naar een nieuw land opent. Is het handig om ze te kopen?

Verder begrijp ik niets van die oranje kat die  je overal ziet zweven????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Rin@33 zei:

In de handelstoren staat bijv. een schemeringsleutel en dageraadsleutel. er staat bij: een oud artefact dat een pad naar een nieuw land opent. Is het handig om ze te kopen?

Verder begrijp ik niets van die oranje kat die  je overal ziet zweven????

Nee dat is niet handig, je krijgt er vanzelf opdrachten voor om bepaalde landjes te openen en daar heb je die sleutels voor nodig.  Dus wacht echt tot je de opdrachten krijgt!

Die oranje kat is pure decoratie in het spel, zoals er wel meerdere zijn. Je kunt daar helemaal niet mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
58 minuten geleden, Lilian zei:

Goedemorgen Sylvia, nog niks gehoord zeker van de Handelstoren? 

Nope, ik heb toevallig vanmorgen nog even navraag gedaan en wacht nog op antwoord.

Je hoort later vandaag nog van me of er al iets bekend is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Lilian zei:

wacht het af,dank je wel

De ontwikkelaars zijn weer erop gewezen dat ze het moeten oplossen, dus het is helaas nog steeds afwachten wanneer de ontwikkelaars er iets mee gaan doen.

Sorry dat ik geen beter nieuws kom brengen. 😟

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden, Lilian zei:

Goedemorgen Sylvia, handelstoren is gelukt! Bedankt!! Fijne dag!

14 minuten geleden, Lien zei:

Hier ook! dank je Sylvia!

Dat is fijn om te horen, dank jullie wel voor het melden. ☺️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even een vraagje ik heb ongewone zaden nodig staat dat je ze krijgt van de houten hutjes moeten deze dan een speciaal level hebben zijn nu level 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Loesje zei:

Even een vraagje ik heb ongewone zaden nodig staat dat je ze krijgt van de houten hutjes moeten deze dan een speciaal level hebben zijn nu level 3

Is al opgelost heb de opdracht gekregen en krijg nu de zaden als ik inkomsten binnen haal, toch bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Rin@33 zei:

Hoe vraag je nieuwe buren. Wat moet je daarvoor doen?

Je hebt al een oproep in het topic buren gezocht geplaatst, dus in dat opzicht kun je niet meer doen.

Je zou zelf nog een uitnodiging kunnen sturen naar de actieve buren die je hier op het forum ziet.

Let wel; dit spel heeft niet zoveel actieve spelers als DV had en LL heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi mijn portaal is nog geopend voor 2 dagen en mijn opdrachten duurde ook nog 2 dagen maar nu zijn ze verdwenen. Heb spel al xtje opnieuw op gestart maar alles blijft bij hetzelfde,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, Loesje zei:

Hoi mijn portaal is nog geopend voor 2 dagen en mijn opdrachten duurde ook nog 2 dagen maar nu zijn ze verdwenen. Heb spel al xtje opnieuw op gestart maar alles blijft bij hetzelfde,

Klopt dat is bij mij ook zo, helaas kunnen we daar niets aan veranderen. 

Aanvulling; het portaal is dan nog wel open maar je kunt niet meer reizen naar die landjes, dus eigenlijk is het portaal ook gewoon gesloten ondanks dat er nog 2 dagen boven staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Klopt dat is bij mij ook zo, helaas kunnen we daar niets aan veranderen. 

Aanvulling; het portaal is dan nog wel open maar je kunt niet meer reizen naar die landjes, dus eigenlijk is het portaal ook gewoon gesloten ondanks dat er nog 2 dagen boven staat.

Bedankt voor het snelle antwoord wel jammer moest nog een paar regenboog hartjes en dan kon ik mijn vliegschip op levelen maar misschien een andere x met iets meer speeltijd want ja kan niet de hele dag spelen we moeten ook nog werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
54 minuten geleden, Loesje zei:

Bedankt voor het snelle antwoord wel jammer moest nog een paar regenboog hartjes en dan kon ik mijn vliegschip op levelen maar misschien een andere x met iets meer speeltijd want ja kan niet de hele dag spelen we moeten ook nog werken.

Die speeltijd gaan ze niet veranderen hoor, helaas.

Ook ik heb het bij lange na niet afgekregen hoor.  Misschien dat we in de toekomst het schip nog kunnen levelen op een andere manier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Die speeltijd gaan ze niet veranderen hoor, helaas.

Ook ik heb het bij lange na niet afgekregen hoor.  Misschien dat we in de toekomst het schip nog kunnen levelen op een andere manier.

Portaal en eilandje weer open dus ga nog even proberen om wat regenboogharten te verzamelen kijken wel hoever we komen heb nog 1 dag 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, er is een storing waardoor de spelen niet laden.

We moeten dus even geduld hebben en hopen dat het probleem snel opgelost is en de spelen weer normaal laden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, Coby charm farm zei:

kan niet op het spel komen, blijft wit

Klopt, heb net doorgekregen dat er een storing is waardoor de spelen niet laden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen