Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

kan ieumand me helpen ben bezig met de missie verlaten paleis .

heb hier rotsblokken voor nodig hoe kom ik er aan .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
58 minuten geleden, Rieky zei:

kan ieumand me helpen ben bezig met de missie verlaten paleis .

heb hier rotsblokken voor nodig hoe kom ik er aan .

Rotsblok kun je kopen in de Handelstoren http://prntscr.com/10eiskd

In de Universiteit van magie kun je de benodigde spreuk maken die je dan op je rotsblok gebruikt  http://prntscr.com/10eitlw

Je koopt in de Handelstoren ook de pikhouweel om de rotsblok te verwijderen.

Welke spreuk je nodig hebt is afhankelijk van de opdracht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Annemie zei:

hhoe kom ik  aan een vredesboom

Die kun je niet meer krijgen, alleen de spelers die hem voor 2018 al hadden kunnen de vredesboom nog upgraden, maar had je de boom nog niet dan kun je die niet meer aanschaffen. De ontwikkelaars hebben het uit het spel gehaald en komt ook niet meer terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedenavond, ik heb een rode draak moeten maken en daarna weer allemaal groene trovanten geoogst, maar nu wordt er gezegd verkoop je amberkleurige draak.... Snap het niet ,bedoelen ze de rode draak? Heb de amberkleurige samen met de groene verkocht een aantal missies terug. Het is in velden met trovanten 1

aangepast door Coby charm farm

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Coby charm farm zei:

Goedenavond, ik heb een rode draak moeten maken en daarna weer allemaal groene trovanten geoogst, maar nu wordt er gezegd verkoop je amberkleurige draak.... Snap het niet ,bedoelen ze de rode draak? Heb de amberkleurige samen met de groene verkocht een aantal missies terug. Het is in velden met trovanten 1

Ja dan moet je weer een amber draak verkopen.

Die draken opdrachten zijn niet zo makkelijk hoor, daar kun je het beste gewoon de tijd voor nemen want het kost ook vreselijk veel tijd.

Je moet heel veel draken maken en verkopen en het zijn opdrachten die ook steeds moeilijker worden.

Geduld is een schone zaak met de draken.😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Ja dan moet je weer een amber draak verkopen.

Die draken opdrachten zijn niet zo makkelijk hoor, daar kun je het beste gewoon de tijd voor nemen want het kost ook vreselijk veel tijd.

Je moet heel veel draken maken en verkopen en het zijn opdrachten die ook steeds moeilijker worden.

Geduld is een schone zaak met de draken.😉

Dank je wel Sylvia, was er al bang voor 😉, nou dan ga ik maar rustig aan weer beginnen met het draken maken 😄🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minuten geleden, Coby charm farm zei:

Dank je wel Sylvia, was er al bang voor 😉, nou dan ga ik maar rustig aan weer beginnen met het draken maken 😄🙄

Kleine troost mss, zelf ben ik al jaren bezig met die draken opdrachten, haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

van de drie spellen is charm farm traag en loopt vaak vast (nieuwe missie spelen onmogelijk )meer buren hier last van   gr  T

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
34 minuten geleden, Tobias zei:

van de drie spellen is charm farm traag en loopt vaak vast (nieuwe missie spelen onmogelijk )meer buren hier last van   gr  T

Met welke browser speel je?

Zelf heb ik een paar weken geleden op mijn laptop en gisteren op mijn pc een update van windows gehad waarbij de flash verwijderd is en daarna draaide het spel weer als een trein.

Aanvulling; ik heb nu versie  89.0.4389.90

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, FANTJES CHARM FARM zei:

is er een tip om te zorgen dat er meer stenen op je land komen?

Nee die is er niet, er wordt om de circa 45 minuten nieuwe items op je land geplaatst en dat is geheel random.

Je zou 1 steen op je land kunnen laten staan en dan kijken of je meer stenen krijgt maar ik ben bang dat het niet veel uithaalt.

Zoals altijd is het in de spelen zo dat als je iets nodig hebt voor een opdracht je het minder krijgt i.p.v. meer.

Aanvulling: Je kunt natuurlijk ook steenspreuken maken in de Universiteit van magie 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, Rina zei:

Ik zoek vrienden. Wie wil graag mijn vriend worden.

Een oproep voor nieuwe buren graag plaatsen in het daarvoor bestemde topic buren gezocht en niet op vragen plaatsen aub.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
39 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Een oproep voor nieuwe buren graag plaatsen in het daarvoor bestemde topic buren gezocht en niet op vragen plaatsen aub.

Ik heb  het gevonden, sorry voor het plaatsen in een verkeerde rubriek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, Frieda zei:

goedeavond.

waar kan ik de wondertransformatie maken/krijgen?

bvd Frieda

Goedemorgen, deze kun je alleen maken in de wonderwerkplaats als je er een opdracht voor hebt, anders kun je die niet maken.

Aanvulling: plaats een profielfoto, dan maakt het voor jezelf en voor eventuele nieuwe buren het makkelijk om je te vinden. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden, Rin@33 zei:

Er hebben 3 buren op mijn inkt geklikt, maat hij rekent er maar 1 ???????

Dat kan dan moeten die 3 buren wel ieder apart je heksenhut oogsten en niet alle 3 tegelijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen