Coby charm farm 11 Geplaatst: 11 april 2021 Goedemorgen, klopt het dat we niet op het spel kunnen komen? Heb een wit vlak, vanochtend lukte het wel, inmiddels geschiedenis gewist, maar nope Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 11 april 2021 hier ook niets doet het. wit scherm Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
FANTJES CHARM FARM 3 Geplaatst: 11 april 2021 ikke ook Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 11 april 2021 ik ook Quote Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 april 2021 @All, ik heb er al een mail uitgegooid en hopelijk is er snel iemand die het leest en oppakt, tot die tijd zullen we helaas geduld moeten moeten hebben. Het heeft dus geen zin om allemaal hier te gaan melden dat het spe het niet doet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 11 april 2021 Ik heb het spel op Facebook geprobeerd, maar dan moet je helemaal opnieuw beginnen en dat is niet de bedoeling. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Helena 3 Geplaatst: 11 april 2021 Bij mij het zelfde en andere spellen laden ook niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Diana1 0 Geplaatst: 11 april 2021 gaat het nog lang duren top Sylvia dat je geschreven hebt het zijn haast altijd dezelfde die wel zoiets meemaken positief bedoeld Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 april 2021 @All, we hebben geen idee hoe lang het gaat duren voor de spelen het weer doen, we hebben nog geen reactie gehad dus ook wij weten voorlopig nog niets. We zullen helaas nog steeds geduld moeten hebben. 😢 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 april 2021 22 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik heb het spel op Facebook geprobeerd, maar dan moet je helemaal opnieuw beginnen en dat is niet de bedoeling. Klopt, Hyves en FB zijn 2 verschillende portalen en op elk portaal waar je wilt spelen zul je dan weer van 0 af aan moeten beginnen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
martje 2 Geplaatst: 11 april 2021 mijn spelletjes zijn er weer fijne avond Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 april 2021 @All, het heeft behoorlijk lang geduurd maar de spelen doen het weer.😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 11 april 2021 alleen zijn er veel foto`s verdwenen of komen die langzaam weer terug Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 april 2021 13 uren geleden, Rina zei: alleen zijn er veel foto`s verdwenen of komen die langzaam weer terug Ik denk dat die gewoon terug gekomen zijn. Bij mij zijn alle foto's gewoon zichtbaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 12 april 2021 13 uren geleden, Rina zei: alleen zijn er veel foto`s verdwenen of komen die langzaam weer terug Ze zijn er niet allemaal maar wacht het af. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
FANTJES CHARM FARM 3 Geplaatst: 12 april 2021 gaat die paasmissie nog verder als je alles gedaan hebt? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 april 2021 45 minuten geleden, FANTJES CHARM FARM zei: gaat die paasmissie nog verder als je alles gedaan hebt? Ik heb werkelijk geen idee, het is voor mij precies hetzelfde als voor jullie, ik weet ook niet van te voren wat er komen gaat en moet ook afwachten wat er in het spel komt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 14 april 2021 hallo Sylvia , sinds van de week toen het spel eruit lag en nu weer wel doet kan ik nog steeds niet op mijn facebook landje en komt er te staan dat facebook toegang heeft geweigerd en schrijven naar de ontwikkelaars gaat ook niet meer de help knop is weg . bvd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 14 april 2021 1 uur terug, Anja zei: hallo Sylvia , sinds van de week toen het spel eruit lag en nu weer wel doet kan ik nog steeds niet op mijn facebook landje en komt er te staan dat facebook toegang heeft geweigerd en schrijven naar de ontwikkelaars gaat ook niet meer de help knop is weg . bvd Hoi Anja, je bedoeld dat je met je FB inlogt op hyves of is het echt op FB zelf? Schrijven naar de ontwikkelaars kan je ook niet hoor, dat kunnen wij ambies ook niet, alleen plinga kan contact leggen met de ontwikkelaars. 😉 Wel raar dat je de balk boven je spel niet hebt, deze is er bij mij gewoon http://prntscr.com/11e19ab Je kunt even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. Ik heb het iig al even aangekaart bij plinga, zodra ik meer weet hoor je het van me. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 14 april 2021 ik log in via hyves en zo naar facebook en ik bedoelde naar plinga schrijven idd en bij mij staat er op die plaats waar help stond staat nu niks , en ben blij dat jij er melding van hebt gemaakt want ik kan het niet en nog heel veel anderen en dus al dagen niet op mijn FB landje geweest bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 april 2021 12 uren geleden, Anja zei: ik log in via hyves en zo naar facebook en ik bedoelde naar plinga schrijven idd en bij mij staat er op die plaats waar help stond staat nu niks , en ben blij dat jij er melding van hebt gemaakt want ik kan het niet en nog heel veel anderen en dus al dagen niet op mijn FB landje geweest bedankt Goedemorgen Anja, kun je even duidelijk aangeven op welke manier je nu inlogt? http://prntscr.com/11fhe8e 1 = de hyvesknop 2 = de facebookknop 3 = de googleknop Je kunt op deze 3 verschillende manieren inloggen op Hyves. Je speelt dan op Hyves en niet op een ander platform. Als je bijv met de facebookknop inlogt dan speel je gewoon op hyves en niet op facebook, zo ook met google. Graag wil ik ook even je uid want daar wordt om gevraagd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 15 april 2021 met de blauwe Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 15 april 2021 en krijg dan deze melding Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 april 2021 33 minuten geleden, Anja zei: en krijg dan deze melding Oh super dat je ook een screen ervan hebt, geef nog even je uid dan kan ik die ook doorgeven. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 15 april 2021 dit is de uid van mijn hyves landje weet niet of ze daar wat aan hebben , want van mijn facebooklandje kan ik je niet geven natuurlijk omdat ik er niet op kan en mijn uid ook niet kan zien, maar bedankt voor alle moeite die je er in hebt gestoken alvast Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites