Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, Anja zei:

UID: a992e3b5a28f9143

Hoi Anja, dit is de uid van je gewone hyves account, niet van het account waarmee je met fb inlogd ( volgens plinga ).

Als je de adblocker uitzet kun je weer gewoon inloggen met je fb op hyves.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben met een kleihuisje bezig. Is morgen af. Om het helemaal af te krijgen heb je o.a. 5 verf nodig. Hoe kom ik daaraan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
49 minuten geleden, Rin@33 zei:

Ben met een kleihuisje bezig. Is morgen af. Om het helemaal af te krijgen heb je o.a. 5 verf nodig. Hoe kom ik daaraan?

Verf is door de ontwikkelaars uit het spel gehaald en niet meer te verkrijgen.

De ontwikkelaars hebben in 2018 de nodige veranderingen in het spel doorgevoerd en daardoor kloppen niet alle beschrijvingen meer helaas.

Waarschijnlijk heb je nu i.p.v. verf kennis nodig om het af te bouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Rina zei:

Wie wil op mijn winkel klikken voor de opdracht goede daden

Wil je dit in het vervolg in het daarvoor bestemde topic zetten en niet meer op vragen aub!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 4/20/2021 om 12:15 PM, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Wil je dit in het vervolg in het daarvoor bestemde topic zetten en niet meer op vragen aub!

sorry ik zal het doen

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 4/16/2021 om 12:16 PM, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Hoi Anja, dit is de uid van je gewone hyves account, niet van het account waarmee je met fb inlogd ( volgens plinga ).

Als je de adblocker uitzet kun je weer gewoon inloggen met je fb op hyves.

sorry voor de late reactie maar dat was idd de uid van mijn hyves land ik kon die van facebook niet zien omdat ik niet in kon loggen maar dat was inmiddels op gelost maar nu kan ik alweer niet op mijn facebook landje hij doet nu helemaal niks en krijg ook geen melding of zo hij doet gewoon niks

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Anja zei:

sorry voor de late reactie maar dat was idd de uid van mijn hyves land ik kon die van facebook niet zien omdat ik niet in kon loggen maar dat was inmiddels op gelost maar nu kan ik alweer niet op mijn facebook landje hij doet nu helemaal niks en krijg ook geen melding of zo hij doet gewoon niks

Als je een adblocker gebruikt zet die dan even uit en test dan even of je dan wel op je fb landje kunt komen.

Het is overigens niet handig om een uid van een ander account te geven als je problemen hebt met een account, daar hebben we nl helemaal niets aan. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Als je een adblocker gebruikt zet die dan even uit en test dan even of je dan wel op je fb landje kunt komen.

Het is overigens niet handig om een uid van een ander account te geven als je problemen hebt met een account, daar hebben we nl helemaal niets aan. 😉

oke maar dan moet je ook begrijpen als ik niet op een landje kan ik ook geen uid kan zien , maar zal er de volgende keer rekening mee houden want die zal vast nog wel komen, bvd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Anja zei:

nou heb het geprobeerd zonder adblock maar nog steeds niks

Ik heb begrepen dat er aan de kant van FB een storing was gisteren, maar geen idee of die al opgelost is, daar hebben we geen inzicht in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Annemie zei:

hoe kom ik aan boomtransformatie

In de Universiteit van Magie kun je boomoproep maken en deze kun je dan op je land gebruiken en dan krijg je bomen.

Als je de boomtransformatie van de update bedoeld die krijg je random uit de Lentedoos en deze krijg je door Bloeiende Eekhoorn te verkopen.

Bloeiende eekhoorn kun je maken in de wonderwerkplaats.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo

Even een vraagje vanaf wanneer kun je het huis van lente krijgen (kopen)of na welke opdracht zit in level 30.

groetjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Loesje zei:

Hallo

Even een vraagje vanaf wanneer kun je het huis van lente krijgen (kopen)of na welke opdracht zit in level 30.

groetjes 

De update is beschikbaar voor alle spelers vanaf level 25 en die Sky Quay op hun land hebben.

Sky Quay = het gebouw Hemelskade.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik wil de tovenaarstoren opwaarderen naar Level 6 zodat ik nog 3 huisje mag plaatsen.

Ik maak alles meestal vooraf klaar maar weet iemand waar ik maansteen kan maken/vinden?

groetjes

Janneke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen