Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 mei 2021 45 minuten geleden, Susan, Baris en kids zei: Ik probeer geregeld de verzoeken te voldoen, maar het komt helaas vaak voor dat ik niet aan het verzoek kan voldoen omdat deze niet meer op het landje gereed staat. Ook staan sommige landjes zo vol dat het desbetreffende item niet te vinden is. Is het bijvoorbeeld niet mogelijk dat bijvoorbeeld 1x per week alle verzoeken automatisch verdwijnen? We hebben geregeld aan de ontwikkelaars gevraagd of het verzoekensysteem veranderd kan worden, maar die zijn niet van plan om het te veranderen. Het principe is dat je dagelijks de verzoeken die je binnen krijgt wegwerkt. Als je op een verzoek klikt en dan ga je automatisch naar die buur en als je niet aan het verzoek kunt voldoen, dan reis je weer terug naar huis en is het verzoek uit je lijst weg. Het kan natuurlijk zo zijn dat je meerdere verzoeken van dezelfde buur krijgt over hetzelfde, er is nl geen limiet aan het aantal verzoeken doen per dag. Om je verzoekenlijst leeg te krijgen zul je dus echt op ieder verzoek moeten klikken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 20 mei 2021 7 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Als je de goeden daden dagelijks doet krijg je tokens en die kun je omwisselen in de handelstoren http://prntscr.com/13632qq Ja die heb ik wel maar in mijn handelstoren is de pikhouweel niet te zien Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 20 mei 2021 Bij mij staan 1: Wonderwerkplaats 2: gele waterlelie 3: Lentebetoveringen 4: Decoratie verwijderen 5: Pakket x 33 6: dageraadsleutel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 20 mei 2021 6 hours ago, Susan, Baris en kids said: Ik probeer geregeld de verzoeken te voldoen, maar het komt helaas vaak voor dat ik niet aan het verzoek kan voldoen omdat deze niet meer op het landje gereed staat. Ook staan sommige landjes zo vol dat het desbetreffende item niet te vinden is. Is het bijvoorbeeld niet mogelijk dat bijvoorbeeld 1x per week alle verzoeken automatisch verdwijnen? rechts onderin in zie je een vergrootglas. als je iets zoekt bij jezelf of een buur klik je hierop en en tik je de zoek term in en dan gaat het spel naar dat item toe. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 20 mei 2021 1 hour ago, Rina said: Bij mij staan 1: Wonderwerkplaats 2: gele waterlelie 3: Lentebetoveringen 4: Decoratie verwijderen 5: Pakket x 33 6: dageraadsleutel dan zit deze nog opslot bij jou, dan kun je dit pas later in het spel doen. als je het juiste land hebt geopend 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lois 1 Geplaatst: 21 mei 2021 11 hours ago, Rina said: Bij mij staan 1: Wonderwerkplaats 2: gele waterlelie 3: Lentebetoveringen 4: Decoratie verwijderen 5: Pakket x 33 6: dageraadsleutel rechts en links zie je een blauw pijltje daarmee ga je naar links en rechts. op die manier ga je naar een nieuwe blz Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 21 mei 2021 20 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: We hebben geregeld aan de ontwikkelaars gevraagd of het verzoekensysteem veranderd kan worden, maar die zijn niet van plan om het te veranderen. Het principe is dat je dagelijks de verzoeken die je binnen krijgt wegwerkt. Als je op een verzoek klikt en dan ga je automatisch naar die buur en als je niet aan het verzoek kunt voldoen, dan reis je weer terug naar huis en is het verzoek uit je lijst weg. Het kan natuurlijk zo zijn dat je meerdere verzoeken van dezelfde buur krijgt over hetzelfde, er is nl geen limiet aan het aantal verzoeken doen per dag. Om je verzoekenlijst leeg te krijgen zul je dus echt op ieder verzoek moeten klikken. Oke, bedankt voor je antwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 21 mei 2021 14 uren geleden, Min@ zei: rechts onderin in zie je een vergrootglas. als je iets zoekt bij jezelf of een buur klik je hierop en en tik je de zoek term in en dan gaat het spel naar dat item toe. Dat wist ik niet, dus bedankt voor je tip Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Saskia 0 Geplaatst: 21 mei 2021 Hoi Ik heb een vraagje hoe kom ik aan een draak transformatie op bomen? Gr Saskia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 21 mei 2021 4 uren geleden, Saskia zei: Hoi Ik heb een vraagje hoe kom ik aan een draak transformatie op bomen? Gr Saskia Als je de leemgroeve leegt 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 22 mei 2021 Waar kan ik de blauwe schapen kopen voor een opdracht Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 mei 2021 22 minuten geleden, Rina zei: Waar kan ik de blauwe schapen kopen voor een opdracht Deze kun je maken in het Laboratorium. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 22 mei 2021 (aangepast) 4 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Deze kun je maken in het Laboratorium. Dank je wel voor de vele hulp en antwoord op mijn vragen. 22 mei 2021 aangepast door Rina Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 mei 2021 1 uur terug, Rina zei: Dank je wel voor de vele hulp en antwoord op mijn vragen. Graag gedaan hoor, doe het met veel plezier 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rickey 0 Geplaatst: 24 mei 2021 ik krijg nu weer een verzoek van jou Sylvia al 2 dagen voor de verlaten toren maar ik kan hem op je land niet vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 mei 2021 1 uur geleden, Rickey zei: ik krijg nu weer een verzoek van jou Sylvia al 2 dagen voor de verlaten toren maar ik kan hem op je land niet vinden Staat midden op me land met een pijl erbij Je kunt ook het vergrootglas gebruiken om te vinden wat je zoekt 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rickey 0 Geplaatst: 24 mei 2021 oh oke , bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rickey 0 Geplaatst: 24 mei 2021 maar de naam klopt dan niet bij mij staat verlaten toren en op je land heet het toren van plezier , daarom kon ik hem niet vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 mei 2021 2 uren geleden, Rickey zei: maar de naam klopt dan niet bij mij staat verlaten toren en op je land heet het toren van plezier , daarom kon ik hem niet vinden Tsja, vertaal foutjes zullen we altijd blijven houden in het spel, daar doet de ontwikkelaar niets aan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 25 mei 2021 Krijg iedere x de melding we will be back soon als ik op het spel wil zijn er meer mensen die daar last van hebben,Is net begonnen kreeg foutje en dan start hij normaal weer gewoon op maar krijg nu deze melding. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 25 mei 2021 1 uur terug, Loesje zei: Krijg iedere x de melding we will be back soon als ik op het spel wil zijn er meer mensen die daar last van hebben,Is net begonnen kreeg foutje en dan start hij normaal weer gewoon op maar krijg nu deze melding. Spel doet het weer thanks Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 mei 2021 10 uren geleden, Loesje zei: Krijg iedere x de melding we will be back soon als ik op het spel wil zijn er meer mensen die daar last van hebben,Is net begonnen kreeg foutje en dan start hij normaal weer gewoon op maar krijg nu deze melding. Meestal is dit een een teken dat de ontwikkelaars met het spel bezig zijn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rickey 0 Geplaatst: 27 mei 2021 klopt echt niks van het spel . nou is die gekko weer weg na ongeveer 6 uur terwijl hij 24.00 uur zou blijven staan en als ik iets zet dat ik moet oogsten en ik naar een ander landje ga van buren en terug kom is alles weg en moet ik weer alles terugzetten , en ook als ik bij een buur iets pak of oogst met extra energie ben ik mijn energie kwijt en heeft niks geoogst en krijg ik de melding dat ik geen energie meer heb terwijl ik er nog min 100 heb , klopt echt niks van en niet alleen bij mij heb ik vernomen van andere buren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 mei 2021 9 uren geleden, Rickey zei: klopt echt niks van het spel . nou is die gekko weer weg na ongeveer 6 uur terwijl hij 24.00 uur zou blijven staan en als ik iets zet dat ik moet oogsten en ik naar een ander landje ga van buren en terug kom is alles weg en moet ik weer alles terugzetten , en ook als ik bij een buur iets pak of oogst met extra energie ben ik mijn energie kwijt en heeft niks geoogst en krijg ik de melding dat ik geen energie meer heb terwijl ik er nog min 100 heb , klopt echt niks van en niet alleen bij mij heb ik vernomen van andere buren Belangrijk in het spel is dat je wacht tot je spel opgeslagen is voor je het spel afsluit of gaat reizen naar je buren. Zolang de disk blauw is, is het spel nog bezig met opslaan, en dit kan meerdere keren direct achter elkaar gebeuren. Wat je verder nog kunt doen is je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rickey 0 Geplaatst: 30 mei 2021 oke , bedankt voor je reactie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites