Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Lineke2-2 zei:

vertraging van een dag Sylvia? nooit gehad!!

We hebben het meerdere malen getest vandaag en met vertraging van minimaal een uur komen iedere keer de cadeau's toch aan.

Helaas zullen we moeten wachten tot de devs er iets mee doen en tot die tijd zullen we geduld moeten hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, op dit moment kunnen we niets veranderen aan het wel of niet aankomen van de dagcadeau's.

Het is doorgegeven en wanneer de ontwikkelaar er iets mee gaat doen weten we niet ( ze zijn niet zo goed in het communiceren ).

We kunnen niets anders doen dan afwachten en hopen dat ze er iets mee gaan doen en tot die tijd geduld hebben, helaas is het niet anders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

bedankt Sylvia we wachten af

nog even 1 ding de buren die wel een wens hebben gedaan ontvangen wel een kado 

dus als iedereen iets in zijn wenslijst wil zetten is het probleem opgelost

fijne avond

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minuten geleden, Lineke Charm Farm zei:

bedankt Sylvia we wachten af

nog even 1 ding de buren die wel een wens hebben gedaan ontvangen wel een kado 

dus als iedereen iets in zijn wenslijst wil zetten is het probleem opgelost

fijne avond

Dat is helaas niet voor iedereen mogelijk.

Je kunt iets pas vragen als het op of bijna op is en een wensenlijst hebben we helaas niet en gaat er ook nooit komen. 🙁

Maar je kunt ook gewoon een buur iets sturen zonder dat die ergens om vraagt, ook dan komen de cadeau's aan hoor 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Country zei:

dit gaat wel heel lang duren krijg mijn dagelijkse opdrachten al 2dagen niet af

Het is weekend en dan wordt er zwz niet gewerkt dus voor maandag wordt er al niets gedaan.

We kunnen alleen maar hopen dat de ontwikkelaars het volgende week snel oplossen, maar of ze dat ook doen dat weten we niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Fantjes charmfarm 8 zei:

en dag 4 dat de kadoos niet aankomen

Klopt en ik ben bang dat er nog vele dagen meer gaan komen.

Voorlopig hebben we nog niets terug gehoord van de ontwikkelaar.🙁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij de goede daden moet je 8 cadeaus naar je vrienden sturen. Maar je kan wel sturen maar het pakt niet word niet afgevinkt. Zo kan je de opdrachten niet afmaken. Hoe lossen we dit op?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Rina zei:

Bij de goede daden moet je 8 cadeaus naar je vrienden sturen. Maar je kan wel sturen maar het pakt niet word niet afgevinkt. Zo kan je de opdrachten niet afmaken. Hoe lossen we dit op?

Als je via het pop-up scherm je buren cadeau's stuurt wordt de opdracht wel afgevinkt.

Andere optie is om de opdracht over te slaan. Je kunt 1x per dag een opdracht gratis omruilen en daarna kost het robijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit heb ik geprobeerd maar met de gratis cadeaus            pakt hij niet en met een betalend cadeau vinkte hij het wel af. Dit kan toch niet de bedoeling wezen dat je alleen nog betalende cadeaus kan versturen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minuten geleden, Rina zei:

Dit heb ik geprobeerd maar met de gratis cadeaus            pakt hij niet en met een betalend cadeau vinkte hij het wel af. Dit kan toch niet de bedoeling wezen dat je alleen nog betalende cadeaus kan versturen. 

Dan kun je alleen nog ervoor kiezen om de opdracht over te slaan.

Nee dat is niet de bedoeling, er wordt hard gewerkt om het probleem te vinden en op te lossen maar helaas weten we niet hoe lang dat gaat duren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is het al bekend wanneer het probleem met de cadeaus wordt opgelost. Heb nu de opdracht stuur 30 cadeaus naar je buren  maar ja dat gaat niet alleen de cadeaus van buren die wat gevraagd hebben worden afgevinkt en verstuurd maar die je zo verzend niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Rina zei:

Is het al bekend wanneer het probleem met de cadeaus wordt opgelost. Heb nu de opdracht stuur 30 cadeaus naar je buren  maar ja dat gaat niet alleen de cadeaus van buren die wat gevraagd hebben worden afgevinkt en verstuurd maar die je zo verzend niet.

Nee het is niet bekend, en ik ben bang dat het nog wel een tijdje gaat duren voor het opgelost is. 😟

Als je het spel opstart dan krijg je een pop-up scherm met de cadeau verzoeken van je buren en de hulp verzoeken van je buren, als je via dat scherm cadeau's stuurt aan je buren dan wordt de opdracht wel afgevinkt. http://prntscr.com/17ztr36   Stuur je cadeau's naar buren apart via de cadeau knop bij de buur zelf dan wordt het niet afgevinkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dit zijn buren die een cadeau maar ja dat zijn er niet zoveel. Dus het word met je opdrachten een kwestie van een lange adem. en veel geduld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
31 minuten geleden, Rina zei:

Ja dit zijn buren die een cadeau maar ja dat zijn er niet zoveel. Dus het word met je opdrachten een kwestie van een lange adem. en veel geduld

Ja dan wordt het idd wel lastig.

We hebben het vanmorgen weer gemeld en hopen dat er snel een oplossing komt, maar voor nu is het nog steeds afwachten tot we iets terug horen helaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, Annemie zei:

hoe kom ik aan materiaal voor muziekdoos 

Kleine sterren krijg je door Langhoorntransformatie te gebruiken op bomen en deze dan te oogsten.

Langhoorntransformatie krijg je door je houten huisjes te oogsten.

Maandromenvanger krijg je door je Maanslaappluis te oogsten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kunt landjes voor goede daadtoken kopen, kun je dat nu al doen (de tussenliggende landjes heb ik niet open)? Je hebt veel bomen nodig he.

Als je een huisje voor robijnen koopt, is die dan af of moet je die nog afbouwen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
43 minuten geleden, Ria zei:

Je kunt landjes voor goede daadtoken kopen, kun je dat nu al doen (de tussenliggende landjes heb ik niet open)? Je hebt veel bomen nodig he.

Als je een huisje voor robijnen koopt, is die dan af of moet je die nog afbouwen?

Er komen ook opdrachten om bepaalde landjes te openen.  Ik weet niet of je vastloopt met die opdrachten als je een landje voordat je de opdracht krijgt al opent.

Het zou kunnen dat het dan niet afgevinkt wordt en je daardoor dus vastloopt en niet verder kunt. Je kunt beter eerst de tussen liggende landjes open spelen.

Huisjes die je voor robijnen kunt kopen moeten ook nog afgebouwd worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen