Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 juli 2021 5 minuten geleden, *IneM zei: waarom sluit het spel 4 dagen voor afloop zo kan je nooit alle cadeautjes bij elkaar sprokkelen. De opdrachten zijn met dit soort updates altijd korter dan de wedstrijd. De team wedstrijd staat zeg maar los van de opdrachten. Doordat je veel hebt kunnen verzamelen kun je nog steeds bekers sparen en daardoor het team waar je inzit nog verder helpen met punten verzamelen en daarmee nog munten binnen halen die je dan nog kan gebruiken in de handelstoren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
*IneM 3 Geplaatst: 15 juli 2021 jammer want de mannabron ,leemgroeve, huisjes doen het al lang niet meer dus je zit met veel materiaal wat overblijft. jammer bedankt voor je antwoordt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 16 juli 2021 Na de melding "ontvang je beloning" bij de wolkenrace bleef hij draaien en heb ik de pagina na 5 minuten ververst. De melding was weg, maar wat is dan de beloning? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 16 juli 2021 Hier hetzelfde, ontvang je beloning bleef draaien en bij verversen melding weg. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Leanne 1 Geplaatst: 16 juli 2021 er stonden bij mij 3 bronzen dingen bij de gebouwen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Leanne 1 Geplaatst: 16 juli 2021 Foutje,2 zilveren op een ander account 3 bronzen goed voor de toverervaring! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 16 juli 2021 Heb ondertussen ontdekt dat er goud in mijn opslag stond=300 toverervaring Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 16 juli 2021 7 uren geleden, Coby charm farm zei: Hier hetzelfde, ontvang je beloning bleef draaien en bij verversen melding weg. Ook bij mij stond er goud in de opslag met 300 toverervaring zag ik net. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 22 juli 2021 Het was niet duidelijk wat nodig is voor level 4 van de bakkerij. Dit dus ..... 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 25 juli 2021 Hoe maak je amberkleurige lekkernij? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 juli 2021 11 minuten geleden, Rin@33 zei: Hoe maak je amberkleurige lekkernij? Amberkleurige trovant maken in de kas en die dan planten. Als je die dan oogst dan krijg je amberkleurige lekkernij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 25 juli 2021 Dank je Sylvia! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 juli 2021 25 minuten geleden, Rin@33 zei: Dank je Sylvia! Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Maja 3 Geplaatst: 28 juli 2021 Hoe kom je aan de sleutels om het verlaten paleis te upgraden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 juli 2021 1 uur geleden, Maja zei: Hoe kom je aan de sleutels om het verlaten paleis te upgraden Die zou je van de gaai moeten krijgen alleen geeft de gaai enkel sleutels voor de opdrachten van de verlaten toren en verder geeft die geen sleutels meer. Ik zit zelf ook vast met het verlaten paleis en ben er ook nog niet achter hoe je aan die sleutels moet komen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Maja 3 Geplaatst: 30 juli 2021 Dank je wel voor het antwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 30 juli 2021 Tja, wat zit er in de bruine pot? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 juli 2021 2 uren geleden, Rin@33 zei: Tja, wat zit er in de bruine pot? Welke bruine pot? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 31 juli 2021 dat nieuwe cadeau. kost 8 punten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 juli 2021 1 uur geleden, Rin@33 zei: dat nieuwe cadeau. kost 8 punten. Oh je bedoelt de Mysterieuze pot, die je voor 89 munten in de handelstoren kunt kopen en voor 8 robijnen aan je buren cadeau kunt doen. Dit werkt hetzelfde als met de kisten. Je moet er 5 hebben voor je deze kunt openen en wat eruit komt is random. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 2 augustus 2021 Hallo Sylvia, Ik heb de 1e serie opdrachten klaar , maar ik krijg helaas geen vervolgopdrachten sinds gisterenmiddag. Ook kan ik geen mail sturen naar de helpdesk want de helpknop is er niet meer. Wat kan ik nog doen ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 augustus 2021 7 minuten geleden, wiesje speelt charm farm zei: Hallo Sylvia, Ik heb de 1e serie opdrachten klaar , maar ik krijg helaas geen vervolgopdrachten sinds gisterenmiddag. Ook kan ik geen mail sturen naar de helpdesk want de helpknop is er niet meer. Wat kan ik nog doen ? Wat was je laatste opdracht? De help knop heet tegenwoordig faq, vraag me niet waarom want vind het ook raar dat ze het zo genoemd hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 2 augustus 2021 Dank je wel Sylvia voor je snelle reactie. Ga er meteen mee bezig. Krijg n.l. geen vervolgopdrachten meer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 augustus 2021 9 minuten geleden, wiesje speelt charm farm zei: Dank je wel Sylvia voor je snelle reactie. Ga er meteen mee bezig. Krijg n.l. geen vervolgopdrachten meer. Wat was je laatste opdracht dan? Feest de feesten is de hoofdopdracht Dan krijg je Wonderland, dan Lekkere pasteitjes, dan Door de bossen, en dan Vrolijke Dodo Als je Feest de feesten af hebt komt daar idd geen nieuwe voor terug. Als je Wonderland af hebt dan loopt die automatisch door naar Lekkere pasteitjes enz enz Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 2 augustus 2021 Ik heb de Purr-shires toverdrank level 1 staan en de Feestelijke taart Level 3. Het Portaal is wel open, maar wonderland is gesloten. Purr-shires en Feestelijke taart kunnen nog in level omhoog , maar dat gaat niet als je geen opdrachten meer krijgt. Heb Plinga-support hierover een mailtje gestuurd. Ik ben altijd heel snel kwijt hoe de opdrachten heten, sorry. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites