Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 augustus 2021 1 minuut geleden, wiesje speelt charm farm zei: Ik heb de Purr-shires toverdrank level 1 staan en de Feestelijke taart Level 3. Het Portaal is wel open, maar wonderland is gesloten. Purr-shires en Feestelijke taart kunnen nog in level omhoog , maar dat gaat niet als je geen opdrachten meer krijgt. Heb Plinga-support hierover een mailtje gestuurd. Ik ben altijd heel snel kwijt hoe de opdrachten heten, sorry. Als je 5 verschillende opdrachten hebt gehad dan is het ff klaar, en is het wachten tot ze het spel weer updaten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 2 augustus 2021 Dank je wel Sylvia voor je uitleg. Nou, dan zal ik daar op wachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 augustus 2021 7 minuten geleden, wiesje speelt charm farm zei: Dank je wel Sylvia voor je uitleg. Nou, dan zal ik daar op wachten. Beste is om gewoon je vragen hier te stellen 😉 Graag gedaan, daarvoor ben ik hier 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hyvesgames42 1 Geplaatst: 3 augustus 2021 hoi, als ik purr-shire pastei upgrade naar level 2 krijg ik dan nog steeds pastei? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 augustus 2021 6 minuten geleden, Hyvesgames42 zei: hoi, als ik purr-shire pastei upgrade naar level 2 krijg ik dan nog steeds pastei? Nee die krijg je dan niet meer, dus je moet eerst je taart upgraden en daarna pas de kat upgraden. Je hebt dan geen pastei meer nodig. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 4 augustus 2021 hoe kom ik aan de muntdoos Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 augustus 2021 1 uur terug, Annemie zei: hoe kom ik aan de muntdoos Je maakt in je wonderwerkplaats baltransformatie en die gebruik je op bomen en dan krijg je een bol. Wanneer je deze bol oogst dan krijg je een muntdoos. Als je nog geen opdracht hebt gehad om de baltransformatie te maken dan staat die nog niet in je wonderwerkplaats. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 4 augustus 2021 Ik wil nog een leemgroeve bouwen, maar kan hem niet vinden. Waar vind ik die? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 augustus 2021 18 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik wil nog een leemgroeve bouwen, maar kan hem niet vinden. Waar vind ik die? De kleine leemgroeve kun je niet kopen, daar heb je er maar 2 van en die stonden al op het land. Je kunt er nog wel de grote leemgroeve bij kopen. Deze vind je in de winkel onder tabblad gebouwen, maar let op deze kun je enkel met robijnen kopen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 7 augustus 2021 bedankt sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 augustus 2021 1 uur terug, Rin@33 zei: bedankt sylvia Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 9 augustus 2021 Hallo,ik heb even een vraagje :Ben met de opdracht wilde tuin 3/10 bezig.Moest door t portaal en t kampvuur aansteken,maar beide opdrachtjes worden niet afgevinkt en kan dus niet verder, Wat nu? Weten jullie een oplossing? Alvast bedankt,Lucie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 augustus 2021 11 uren geleden, Rien&Lucie zei: Hallo,ik heb even een vraagje :Ben met de opdracht wilde tuin 3/10 bezig.Moest door t portaal en t kampvuur aansteken,maar beide opdrachtjes worden niet afgevinkt en kan dus niet verder, Wat nu? Weten jullie een oplossing? Alvast bedankt,Lucie Je hebt het kampvuur aangestoken? Zijn de benodigde shmoo's ook meegereisd door het portaal? Heb je al je cache ( geschiedenis ) geleegd, browser gesloten, browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd op hyves? Als je dit allemaal gedaan hebt en je zit nog steeds vast zou je me een pm kunnen sturen met je inloggegevens dan kan ik even kijken of ik je los krijg op het land. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 10 augustus 2021 Dank je wel voor t meedenken,Sylvia. Gisteravond alles een paar x gedaan en vanmorgen ook. Vanmiddag ging ik weer door t portaal en ineens werd alles afgevinkt.Heb niks anders gedaan en weet dus ook niet waarom.Probleem is iig opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 augustus 2021 22 minuten geleden, Rien&Lucie zei: Dank je wel voor t meedenken,Sylvia. Gisteravond alles een paar x gedaan en vanmorgen ook. Vanmiddag ging ik weer door t portaal en ineens werd alles afgevinkt.Heb niks anders gedaan en weet dus ook niet waarom.Probleem is iig opgelost. Fijn te horen dat het opgelost is😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Monique/ stormachtig gebied 0 Geplaatst: 10 augustus 2021 hoi hoi ik ben met opdracht 7/10 bezig. daar moet ik een brug en mooie bloemen oosten. de items staan wel op het land, maar kan ze niet aan klikken. is er iemand die weet hoe dat zit? alvast bedankt..........gr mo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 augustus 2021 10 uren geleden, Monique/ stormachtig gebied zei: hoi hoi ik ben met opdracht 7/10 bezig. daar moet ik een brug en mooie bloemen oosten. de items staan wel op het land, maar kan ze niet aan klikken. is er iemand die weet hoe dat zit? alvast bedankt..........gr mo Er zijn 3 bruggen op het land en je moet eerst de bovenste brug aan de rechterkant repareren. Let op; zorg wel dat je voldoende snoepjes hebt want je moet de brug in 3x repareren. http://prntscr.com/1mphh4r Het is wel even een gepriegel om je kleine struiken weg te krijgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Monique/ stormachtig gebied 0 Geplaatst: 11 augustus 2021 dankjewel, ik ga het proberen.......gr mo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 11 augustus 2021 mij lukt het niet de brug te maken overal waar ik op klik geeft aan eerst 7/10 afmaken met die opdracht ben ik nu bezig Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 augustus 2021 10 uren geleden, Laura 13 zei: mij lukt het niet de brug te maken overal waar ik op klik geeft aan eerst 7/10 afmaken met die opdracht ben ik nu bezig Kijk even hierboven bij het antwoord dat ik Monique heb gegeven. Daar heb ik een printscreen van de brug geplaatst, die brug moet je als 1ste doen, je hoeft nl niet alle bruggen te repareren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 12 augustus 2021 het is gelukt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 augustus 2021 9 minuten geleden, Laura 13 zei: het is gelukt Super 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 12 augustus 2021 hoe krijg ik reizigerskracht ik weet het niet meer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 12 augustus 2021 ik ben er weer achtergekomen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anneke 4 Geplaatst: 13 augustus 2021 Waar kan ik de bizarre winkel vinden/kopen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites