CharmFarm Update 4 Geplaatst: 31 oktober 2020 Hier kun je vragen stellen over het spel. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 9 november 2020 heb de missie waaronder maak 2 meermannen af gemaakt. nu heb ik links geen enkele opdracht meer. komt dat nog ? buiten de thema opdrachten om natuurlijk! als dit zo is kan ik nu voor goede daadtokken gaan. groet mina Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 november 2020 1 uur geleden, Min@ zei: heb de missie waaronder maak 2 meermannen af gemaakt. nu heb ik links geen enkele opdracht meer. komt dat nog ? buiten de thema opdrachten om natuurlijk! als dit zo is kan ik nu voor goede daadtokken gaan. groet mina Het enige wat bekend is dat als je de basis opdrachten klaar hebt je steeds moet wachten tot er een update live komt. Dus als je alle basis opdrachten weg gespeeld hebt en er is op dat moment geen update beschikbaar dan heb je gewoon geen opdrachten om te doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 9 november 2020 7 hours ago, Sylvia! LL&DV said: Het enige wat bekend is dat als je de basis opdrachten klaar hebt je steeds moet wachten tot er een update live komt. Dus als je alle basis opdrachten weg gespeeld hebt en er is op dat moment geen update beschikbaar dan heb je gewoon geen opdrachten om te doen. oke duidelijke uitleg , dank je wel. dan wacht ik geduldig af. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hyvesgames42 1 Geplaatst: 18 november 2020 kan iemand op mijn elek-fest klikken, kan het anders niet vragen😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 18 december 2020 waarom overschakelen naar html is voorals nog veel te traag of betekent dit ook het einde voor charm farm ?? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 december 2020 4 uren geleden, Tobias zei: waarom overschakelen naar html is voorals nog veel te traag of betekent dit ook het einde voor charm farm ?? Charm Farm is al een tijdje in HTML5 te spelen hoor. Na 31 december is niets meer in flash te spelen dus de ontwikkelaar moesten wel een andere optie bedenken en dat is HTML5 geworden. Bij Charm Farm konden we al een paar maanden kiezen tussen flash en html5, dus nieuw is het voor dit spel niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 18 december 2020 speelde tot nu in flash omdat html 5 ontzettend traag is niet te spelen . zal ff de oorzaak van moeten vinden nu het niet anders kan dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 23 december 2020 Kan iemand me vertellen wat ik met de wedstrijd links bovenin moet? Heb geen idee wat ik moet doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 december 2020 Welke wedstrijd bedoel je? Ik zie nl geen wedstrijd links bovenin. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 24 december 2020 36 minuten geleden, Sylvia! LL zei: Welke wedstrijd bedoel je? Ik zie nl geen wedstrijd links bovenin. Die beker - feestelijke race. Nu nog 18 dagen. Geen idee wat de bedoeling is. Jij wel? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 december 2020 20 minuten geleden, baukje zei: Die beker - feestelijke race. Nu nog 18 dagen. Geen idee wat de bedoeling is. Jij wel? nee geen idee die zie ik niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 24 december 2020 12 minuten geleden, Sylvia! LL zei: nee geen idee die zie ik niet Oke, dan wacht ik wel af. Misschien kom ik er nog achter. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 december 2020 38 minuten geleden, baukje zei: Oke, dan wacht ik wel af. Misschien kom ik er nog achter. Ben ff op onderzoek gegaan op de test en jawel uiteindelijk kwam de beker. Als je aan het rad draait wordt je in 1 van de teams toegewezen en als je dan op de beker klikt zie je dit scherm http://prntscr.com/w90uql En daar staat precies beschreven wat je moet doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 24 december 2020 3 uren geleden, Sylvia! LL zei: Ben ff op onderzoek gegaan op de test en jawel uiteindelijk kwam de beker. Als je aan het rad draait wordt je in 1 van de teams toegewezen en als je dan op de beker klikt zie je dit scherm http://prntscr.com/w90uql En daar staat precies beschreven wat je moet doen. Zover was ik ook al, maar vraag me af hoe dat met die winnaarspunten moet en wat het uiteindelijke resultaat is. Misschien een deco? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 25 december 2020 Op 12/24/2020 om 10:46 AM, Sylvia! LL zei: Ben ff op onderzoek gegaan op de test en jawel uiteindelijk kwam de beker. Als je aan het rad draait wordt je in 1 van de teams toegewezen en als je dan op de beker klikt zie je dit scherm http://prntscr.com/w90uql En daar staat precies beschreven wat je moet doen. Volgens mij snap ik hoe het moet. Je klikt op de beker links bovenaan. Onderaan in het venster staat “neem de beloning”. De 1e keer is een driehoekje met een 1 erin, de volgende is met een 2 erin enz. Elke keer krijg je meer winnaarspunten. Ik zie dat mijn ijsteam het verst is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 26 december 2020 Hallo Buurtjes, Ik krijg sinds donderdagmiddag geen nieuwe opdrachten meer voor de update die deze week gestart is. Hebben jullie daar ook mee te maken ? Heb alles al geprobeerd om het op te lossen, maar het lukt niet. Wie weet er een oplossing ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 december 2020 7 uren geleden, wiesje speelt charm farm zei: Hallo Buurtjes, Ik krijg sinds donderdagmiddag geen nieuwe opdrachten meer voor de update die deze week gestart is. Hebben jullie daar ook mee te maken ? Heb alles al geprobeerd om het op te lossen, maar het lukt niet. Wie weet er een oplossing ? Heb je misschien alle opdrachten voor het moment al afgerond? Het zou dan kunnen dat je op de volgende reeks opdrachten moet wachten. Zoals je weet hebben we geen inzicht op de update opdrachten en is het voor ons ook altijd een puzzel en uitzoek werk hoe en wat. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 26 december 2020 Sylvia , dank je wel voor jouw reactie. ik ga rustig afwachten en kijken wat er gebeurt de komende dagen. Groetjes en nog een fijne 2e kerstdag. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 december 2020 59 minuten geleden, wiesje speelt charm farm zei: Sylvia , dank je wel voor jouw reactie. ik ga rustig afwachten en kijken wat er gebeurt de komende dagen. Groetjes en nog een fijne 2e kerstdag. Graag gedaan,. Wens jou ook nog een fijne 2de kerstdag. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 27 december 2020 ook ik heb zins vandaag geen nieuwe opdrachten meer. wat weer jammer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Iris 1 Geplaatst: 28 december 2020 ik zie dat meer mensen dit probleem hebben , de meeste mensen die nu al de opdrachten klaar zouden hebben gehad , hebben hun vuurtoren ook tot level 3 moet vaak op nieuw oploden. de huisjes geven geen struikjes meer af. als ik door het portaal ga en ruim dan op worden de bekers niet bijgeteld. dus kan ik niet mee doen aan de race. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 29 december 2020 Op 12/28/2020 om 9:50 AM, Iris zei: ik zie dat meer mensen dit probleem hebben , de meeste mensen die nu al de opdrachten klaar zouden hebben gehad , hebben hun vuurtoren ook tot level 3 moet vaak op nieuw oploden. de huisjes geven geen struikjes meer af. als ik door het portaal ga en ruim dan op worden de bekers niet bijgeteld. dus kan ik niet mee doen aan de race. Wat moet ik voor je doen zodat je verder kunt? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 december 2020 Op 12/28/2020 om 9:50 AM, Iris zei: ik zie dat meer mensen dit probleem hebben , de meeste mensen die nu al de opdrachten klaar zouden hebben gehad , hebben hun vuurtoren ook tot level 3 moet vaak op nieuw oploden. de huisjes geven geen struikjes meer af. als ik door het portaal ga en ruim dan op worden de bekers niet bijgeteld. dus kan ik niet mee doen aan de race. Leeg even je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Nog een paar vraagjes; * Speel je in Google Chrome? * Spel je het spel in HTML5 of in de Flash versie? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 29 december 2020 Hoe kan het dat ik sinds vanavond niet meer kan spelen met HTML (vanmiddag nog wel) maar wel met Flash? Zodra ik met HTML iet aanklik bevriest de boel en gebeurt er helemaal niks. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites