Rina cf3 11 Geplaatst: 20 maart 2021 Ik oogst me rot van die groene trivianten. 25 heeft Kaya Fee er nodig voor een opdracht, maar hij telt ze er niet bij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 maart 2021 1 uur geleden, Rin@33 zei: Ik oogst me rot van die groene trivianten. 25 heeft Kaya Fee er nodig voor een opdracht, maar hij telt ze er niet bij. Is dit voor de goeden daden of voor een andere opdracht? Heb je wel de juiste trovant en plant en oogst je niet per ongeluk de verkeerde? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 21 maart 2021 Is voor een opdracht en ik plant toch de juiste! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 21 maart 2021 8 minuten geleden, Rin@33 zei: Is voor een opdracht en ik plant toch de juiste! Voor welke opdracht is het? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 22 maart 2021 Op 3/20/2021 om 5:41 PM, Sylvia! speelt LL&CF zei: Is dit voor de goeden daden of voor een andere opdracht? Heb je wel de juiste trovant en plant en oogst je niet per ongeluk de verkeerde? Ik heb het uiteindelijk gevonden, de groene trovanten (24) moest ik planten. Toen ik dat af had gingen naar Kaya Fee. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 27 maart 2021 Ik zag een tijdje lang mijn fotos, maar nu zijn ze alweer een paar dagen weg?????? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 maart 2021 24 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik zag een tijdje lang mijn fotos, maar nu zijn ze alweer een paar dagen weg?????? Wat je kunt doen is even je cache legen vanaf het allereerste begin, je browser sluiten opnieuw je browser openen en opnieuw inloggen. Je kunt ook even nakijken of er een update van je browser is. Als je deze versie hebt ben je up to date Versie 89.0.4389.90 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 27 maart 2021 Ik zie nu dat er meerdere fotos weg zijn van buren. Wat je kunt doen is even je cache legen vanaf het allereerste begin, je browser sluiten opnieuw je browser openen en opnieuw inloggen. Hoe moet ik dat doen? Je kunt ook even nakijken of er een update van je browser is. Als je deze versie hebt ben je up to date Versie 89.0.4389.90 ook hier: hoe moet ik dat doen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 maart 2021 42 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik zie nu dat er meerdere fotos weg zijn van buren. Wat je kunt doen is even je cache legen vanaf het allereerste begin, je browser sluiten opnieuw je browser openen en opnieuw inloggen. Hoe moet ik dat doen? Je kunt ook even nakijken of er een update van je browser is. Als je deze versie hebt ben je up to date Versie 89.0.4389.90 ook hier: hoe moet ik dat doen? Klik op de 3 puntjes rechts bovenin naast je adresbalk en klik dan op help en dan klik je op over google chrome dan zie je welke versie van chrome je hebt en als het goed is wordt er dan ook automatisch gekeken of er een update is. Om je cache te legen klik je ook op die 3 puntjes en dan klik je op geschiedenis en dan klik je op browsegeschiedenis wissen en in het volgende venster zorg je dat periode op altijd staat en verder alles aangevinkt is en dan klik je op gegevens wissen en dan wordt je cache geleegd. Als die klaar is sluit je je browser en open je je browser en ga je weer naar hyves en log je opnieuw in. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 28 maart 2021 Bedankt Sylvia. Ik heb de juiste versie van chrome. Geschiedenis gewist en nu heb ik alle fotos terug, op 1 na (die van mijzelf! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 maart 2021 57 minuten geleden, Rin@33 zei: Bedankt Sylvia. Ik heb de juiste versie van chrome. Geschiedenis gewist en nu heb ik alle fotos terug, op 1 na (die van mijzelf! Fijn om te horen. Dat kan hoor, duurde bij mij ook ff voor ik me eigen foto weer zag in het spel 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 29 maart 2021 WEET IEMAND HOE JE DE ADBLOCKER WEER AANZET? IK HAD HEM INGESCHAKELD ! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 maart 2021 29 minuten geleden, Rin@33 zei: WEET IEMAND HOE JE DE ADBLOCKER WEER AANZET? IK HAD HEM INGESCHAKELD ! Rechts bovenin naast je adresbalk staat een icoontje van je adblocker, daar kun je hem makkelijk aan en uit zetten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 30 maart 2021 Ik blijf maar vragen: welk icoontje bedoel je dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 maart 2021 21 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik blijf maar vragen: welk icoontje bedoel je dan? Dit icoontje bedoel ik https://prntscr.com/10zspik Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 30 maart 2021 Ik begrijp er niets van Sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 maart 2021 1 uur geleden, Rin@33 zei: Ik begrijp er niets van Sylvia Zoals je op het screen kan zien staat er naast je adresbalk een icoontje van ABP ( adblocker plus ). Als die daar niet staat heb je adblocker plus niet en zul je deze even moeten downloaden, staat die er wel en is die rood dan staat die aan en is het icoontje grijs dan staat die uit en kun je op het icoontje klikken en hem weer aanzetten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 30 maart 2021 Het is gelukt, Bedankt voor al je hulp Sylvia ! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 maart 2021 20 minuten geleden, Rin@33 zei: Het is gelukt, Bedankt voor al je hulp Sylvia ! Fijn dat het gelukt is, en graag gedaan hoor 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 1 april 2021 ik moet 3 doornige ei van charmante konijn hebben daar moet ik 3 x 1 breekbaar ei voor hebben de struiken kanik niet aan klikken want dandan moet je de missie 2/7 afhebben dit is het laatste wat ik moet maken voor 2/7 ik kan ze niet kopen kosten 30 die heb ik niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 april 2021 9 uren geleden, Laura 13 zei: ik moet 3 doornige ei van charmante konijn hebben daar moet ik 3 x 1 breekbaar ei voor hebben de struiken kanik niet aan klikken want dandan moet je de missie 2/7 afhebben dit is het laatste wat ik moet maken voor 2/7 ik kan ze niet kopen kosten 30 die heb ik niet Goedemorgen, dat zijn altijd wat lastige dingen, maar ergens op het land ligt er toch nog een struik dat je kunt aan klikken het is meestal even goed zoeken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 2 april 2021 ik heb op alle struiken aangeklikt maar moet de missie van 2/7 af hebben nu heb ik alles voor niets gedaan want kan niet verder meer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 april 2021 11 minuten geleden, Laura 13 zei: ik heb op alle struiken aangeklikt maar moet de missie van 2/7 af hebben nu heb ik alles voor niets gedaan want kan niet verder meer Zelf ben ik nog lang niet zover, maar het werkt precies hetzelfde als met alle vorige updates in het portaal, ergens staat er nog iets wat je moet verwijderen en ja het is lastig en flink zoeken wat het dan is dat je nog moet verwijderen, maar het is altijd zo dat je voor iedere opdracht precies genoeg spullen hebt om steeds door te kunnen naar de volgende opdracht. Het enige wat je dus kunt doen is alles 1 voor 1 aanklikken en kijken wat het is wat je nog moet verwijderen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 2 april 2021 hoy Sylvia je hebt gelijk ik had er eenpaar gemist dank je wel gr Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 april 2021 13 uren geleden, Laura 13 zei: hoy Sylvia je hebt gelijk ik had er eenpaar gemist dank je wel gr Fijn te horen dat het opgelost is, tis altijd ff zoeken hoor, heb er zelf ook wel eens moeite mee om een gemist iets te vinden op die landjes. 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites