Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 mei 2021 1 uur geleden, Janneke zei: ik wil de tovenaarstoren opwaarderen naar Level 6 zodat ik nog 3 huisje mag plaatsen. Ik maak alles meestal vooraf klaar maar weet iemand waar ik maansteen kan maken/vinden? groetjes Janneke Deze krijg je door het Observatorium te oogsten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Janneke 0 Geplaatst: 5 mei 2021 59 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Deze krijg je door het Observatorium te oogsten. Bedankt voor je antwoord, ik zie dat ik die op level 40 mag kopen, nog even door werken dusš Ā Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 5 mei 2021 Oke bedankt heb het gebouw helaas niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ine 0 Geplaatst: 15 mei 2021 Kun je die eerste landjes alleen maar met munten of robijnen kopen? Hier staan namelijk niet die sleutels bij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 mei 2021 58 minuten geleden, Ine zei: Kun je die eerste landjes alleen maar met munten of robijnen kopen? Hier staan namelijk niet die sleutels bij. Ieder landje geeft aan wat je ervoor nodig hebt en als je daar munten of robijnen voor nodig hebt is dat idd de enige mogelijkheid. Als je bijv. sleutels nodig hebt dan is dat de enige mogelijkheid. Er zijn ook landjes waarbij je goeden daden tokens nodig hebt, en dat is dan de enige mogelijkheid om die landjes te openen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ine 0 Geplaatst: 15 mei 2021 16 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Ieder landje geeft aan wat je ervoor nodig hebt en als je daar munten of robijnen voor nodig hebt is dat idd de enige mogelijkheid. Als je bijv. sleutels nodig hebt dan is dat de enige mogelijkheid. Er zijn ook landjes waarbij je goeden daden tokens nodig hebt, en dat is dan de enige mogelijkheid om die landjes te openen. Bedankt voor je antwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 mei 2021 39 minuten geleden, Ine zei: Bedankt voor je antwoord Graag gedaanĀ š Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rickey 0 Geplaatst: 15 mei 2021 Hey Sylvia , het spel klopt niet de verzoeken die ik stuur komen of niet aan of een week te laat , ze zijn nu de verzoeken aan het doen van vorige week en ik heb contact met de buren en die vertellen me ook dat ze niet eens verzoeken krijgen dus de ene krijgt het wel en andere weer niet , en misschien dat je dat een keer kan doorgeven bij plinga want dat is al een heel tijdje en niet echt lekker spelenĀ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 mei 2021 56 minuten geleden, Rickey zei: Hey Sylvia , het spel klopt niet de verzoeken die ik stuur komen of niet aan of een week te laat , ze zijn nu de verzoeken aan het doen van vorige week en ik heb contact met de buren en die vertellen me ook dat ze niet eens verzoeken krijgen dus de ene krijgt het wel en andere weer niet , en misschien dat je dat een keer kan doorgeven bij plinga want dat is al een heel tijdje en niet echt lekker spelenĀ Hmm, dat is wel heel raar idd. Zelf help ik dagelijks met alle verzoeken die ik krijg ( voor zover het kan ), maar er zijn ook spelers die die dat niet doen en verzoeken "opsparen" en eens in de zoveel tijd de alle verzoeken doen of helemaal niet doen. Ik heb wel eens gehoord dat verzoeken niet goed aankomen bij spelers als er verschillende browsers gebruikt worden, dit is iets waar we helaas niets aan kunnen doen. Vanuit de ontwikkelaars wordt Chrome aangeraden als browser. Je kunt even controleren of je de laatste versie van Chrome hebt.Ā Versie 90.0.4430.212 is de laatste. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rickey 0 Geplaatst: 16 mei 2021 ik heb de laatste chrome Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rickey 0 Geplaatst: 16 mei 2021 oh jij bent bij mij ook geweest voor een verzoek en dat was ook van vorige week Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 16 mei 2021 4 uren geleden, Rickey zei: oh jij bent bij mij ook geweest voor een verzoek en dat was ook van vorige week Hmm dat is idd erg raar dan aangezien ik vandaag dan pas jou verzoek heb gekregen. Ik ga er eens navraag over doen en hopelijk krijgen we antwoord van de ontwikkelaars. Helaas weet ik uit ervaring dat de ontwikkelaars niet zo goed zijn in antwoord geven, dus het kan zijn dat we helemaal geen antwoord krijgen of dat het heel lang duurt, maar zodra ik meer weet plaatst ik het hier. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 mei 2021 @All, de update is weer live, veel plezier weer met de opdrachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 18 mei 2021 hoi hoe kom ik aan mei paddestoel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 mei 2021 1 uur geleden, Annemie zei: hoi hoe kom ik aan mei paddestoel Deze kun je kopen in de winkel en dan planten op je land, net als de toverbonen, pompoenen enz.š Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 18 mei 2021 dankjewel fijne avondš 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Roos 13... 0 Geplaatst: 19 mei 2021 Even een vraagje.Ā Ā Waarom krijg ik de opdrachten van de MEIDRAAK niet maar wel als ik inlog een voorbeeld van de meidraak.Ā Ā Maar heb nog steeds geen opdrachten.Ā Ā De vorig opdrachten heb ik ook niet gekregen zit nu op Level 31. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 mei 2021 5 minuten geleden, Roos 13... zei: Even een vraagje.Ā Ā Waarom krijg ik de opdrachten van de MEIDRAAK niet maar wel als ik inlog een voorbeeld van de meidraak.Ā Ā Maar heb nog steeds geen opdrachten.Ā Ā De vorig opdrachten heb ik ook niet gekregen zit nu op Level 31. Heb je het landje waar de hemelskade op staat al vrijgespeeld? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rickey 0 Geplaatst: 19 mei 2021 er staat nu een gezellig houten hutje in de aanbieding maar er staat geen prijs bij Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 mei 2021 18 minuten geleden, Rickey zei: er staat nu een gezellig houten hutje in de aanbieding maar er staat geen prijs bij Ik heb net even ververst maar ik heb die aanbieding niet, wss omdat ik al de max zit van die huisjes. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 20 mei 2021 hoe kom je aan die pikhouweel om je buren te kunnen helpen met hakken Ā Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 mei 2021 1 uur terug, Rina zei: hoe kom je aan die pikhouweel om je buren te kunnen helpen met hakken Ā Deze kun je kopen met goeden daden token in de Handelstoren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 20 mei 2021 1 uur geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Deze kun je kopen met goeden daden token in de Handelstoren. Bedankt voor je antwoord, maar zover is mijn handelstoren niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 mei 2021 2 uren geleden, Rina zei: Bedankt voor je antwoord, maar zover is mijn handelstoren niet Als je de goeden daden dagelijks doet krijg je tokens en die kun je omwisselen in de handelstorenĀ Ā http://prntscr.com/13632qq Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 20 mei 2021 Op 5/15/2021 om 7:01 PM, Rickey zei: Hey Sylvia , het spel klopt niet de verzoeken die ik stuur komen of niet aan of een week te laat , ze zijn nu de verzoeken aan het doen van vorige week en ik heb contact met de buren en die vertellen me ook dat ze niet eens verzoeken krijgen dus de ene krijgt het wel en andere weer niet , en misschien dat je dat een keer kan doorgeven bij plinga want dat is al een heel tijdje en niet echt lekker spelenĀ Ik probeer geregeld de verzoeken te voldoen, maar het komt helaas vaak voor dat ik niet aan het verzoek kan voldoen omdat deze niet meer op het landje gereed staat. Ook staan sommige landjes zo vol dat het desbetreffende item niet te vinden is. Is het bijvoorbeeld niet mogelijk dat bijvoorbeeld 1x per week alle verzoeken automatisch verdwijnen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites