Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 juni 2021 Op 5/30/2021 om 6:19 PM, Rickey zei: oke , bedankt voor je reactie Nog even terug komend op je spel problemen. Rechts onder je spel staat een V1 of V2 je kunt erop klikken dan dan veranderd het. Het zou kunnen dat de versie die je nu hebt een conflict is tussen de versie van het spel en jou pc. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
plingyves 22 Geplaatst: 7 juni 2021 Beste spelers, een nieuwe log-in systeem zal straks beschikbaar zijn voor hyvesgames.nl:, om in te loggen worden jullie naar een nieuwe venster doorgestuurd. Met dit nieuwe log-in systeem, genaamd "Azerion Connect", kunnen jullie niet alleen inloggen op hyvesgames.nl maar op alle Azerion websites/spelletjes. Maar geen zorgen: er zal niks veranderen en jullie kunnen nog gewoon inloggen met gebruikersnaam/email adres en wachtwoord. Nadat jullie inloggen kunnen jullie gewoon doorgaan met spelen zoals altijd. Als jullie vragen hebben kunnen jullie altijd contact met ons opnemen via https://hyvesgames.zendesk.com/hc/nl Met vriendelijke groeten, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 15 juni 2021 Hoe maak ik een verbeterd laboratorium? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 juni 2021 1 uur terug, Rin@33 zei: Hoe maak ik een verbeterd laboratorium? Deze kun je niet maken, die kun je alleen krijgen als beloning van bepaalde opdrachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 16 juni 2021 hoi ik heb de opdracht klaar ,maar geen laboratorium gekregen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 16 juni 2021 50 minuten geleden, Annemie zei: hoi ik heb de opdracht klaar ,maar geen laboratorium gekregen Er was 1 aparte opdracht ( verbeterd laboratorium ) en als je die af hebt krijg je als beloning een verbeterde laboratorium, en die vind je dan weer terug in je opslag onder het tabblad gebouwen. Er is nog een 2de te verkrijgen en daarvoor moet je alle opdrachten van de update Twee alstublieft! af hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 16 juni 2021 oke dankjewel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 16 juni 2021 51 minuten geleden, Annemie zei: oke dankjewel Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 19 juni 2021 hebben wij de hand in wat voor cadeau we sturen , krijg altijd toverstof . stuur zelf wel eens (wijnrank beenderen )om het terug te krijgen ( geen wenslijst) maar altijd weer die toverstof . Is toch niet zo moeilijk om wat anders te sturen dan toverstof gr T Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 juni 2021 1 uur geleden, Tobias zei: hebben wij de hand in wat voor cadeau we sturen , krijg altijd toverstof . stuur zelf wel eens (wijnrank beenderen )om het terug te krijgen ( geen wenslijst) maar altijd weer die toverstof . Is toch niet zo moeilijk om wat anders te sturen dan toverstof gr T Helaas gaan de ontwikkelaars geen wensenlijst in het spel aanbrengen, ondanks al mijn argumenten om het wel te doen.☹️ Toverstof is een item wat heel veel nodig is en waar vaak een chronisch tekort aan is dus het meest verstuurde dagcadeau. Je kunt eventueel op je mededelingenbord in je woud een oproep doen voor iets anders maar of het ook werkt is maar de vraag, want vaak zijn de cadeau's al verstuurd voor men op buren bezoek gaat. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 23 juni 2021 Goedeavond, zijn er meer buurtjes waar de kados niet worden afgevinkt? heb al geschiedenis gewist, maar blijft zo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 23 juni 2021 1 uur terug, Coby charm farm zei: Goedeavond, zijn er meer buurtjes waar de kados niet worden afgevinkt? heb al geschiedenis gewist, maar blijft zo Dat betekent dat ik sommige buurtjes wel 10 x een kado kan geven ,zonder dat het afgevinkt word. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 24 juni 2021 goede morgen hier worden ook geen kados afgevinkt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alie D 2 Geplaatst: 24 juni 2021 Hier ook niet maar krijg ze ook niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ria CF 0 Geplaatst: 24 juni 2021 12 uren geleden, Coby charm farm zei: Goedeavond, zijn er meer buurtjes waar de kados niet worden afgevinkt? heb al geschiedenis gewist, maar blijft zo Dit speelt al sinds gisteravond helaas. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 juni 2021 12 uren geleden, Coby charm farm zei: Goedeavond, zijn er meer buurtjes waar de kados niet worden afgevinkt? heb al geschiedenis gewist, maar blijft zo Ik heb het even getest en je kunt idd je buren een gratis dagcadeau blijven geven. Ik zal er even op letten of ze ook bijgeteld worden of niet. Als ze gewoon bijgeteld worden hebben we een positieve bug in het spel en kunnen we even een voorraadje opbouwen 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 24 juni 2021 hier komen alleen de kado,s aan die je vraagt vraag je niks dan krijg je niks hebben ze dat veranderd? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 24 juni 2021 en als je een kado krijgt van je buur en je klikt op accepteren en bedanken dan komen de kado's ook niet aan bij je buurtje heb het net uitgeprobeerd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 juni 2021 36 minuten geleden, Lineke Charm Farm zei: hier komen alleen de kado,s aan die je vraagt vraag je niks dan krijg je niks hebben ze dat veranderd? Er zijn spelers die alleen cadeau's versturen die gevraagd worden en niet iedere buur apart een cadeau geven. Daar is niets aan veranderd dat is al sinds de start van het spel zo. Een wensenlijst gaan de devs helaas ook niet inbouwen ook niet in de toekomst. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Country 0 Geplaatst: 24 juni 2021 krijg geen cadeau,s Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 juni 2021 @All, wanneer je de gratis dagcadeau verstuurd staat die niet direct bij je buren in de lijst, er zit een verwerkingstijd tussen, maar de cadeau's komen wel degelijk aan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 24 juni 2021 33 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: @All, wanneer je de gratis dagcadeau verstuurd staat die niet direct bij je buren in de lijst, er zit een verwerkingstijd tussen, maar de cadeau's komen wel degelijk aan. Heb gisteravond gratis dagcadeaus verstuurd naar mijn dochters, maar tot nu toe hebben zij deze niet ontvangen! Heb nu net weer gratis dagcadeaus verstuurd naar hen en zal later vanmiddag kijken of deze wel zijn aangekomen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 juni 2021 7 minuten geleden, Susan, Baris en kids zei: Heb gisteravond gratis dagcadeaus verstuurd naar mijn dochters, maar tot nu toe hebben zij deze niet ontvangen! Heb nu net weer gratis dagcadeaus verstuurd naar hen en zal later vanmiddag kijken of deze wel zijn aangekomen. We hebben het getest en met een vertraging zijn de cadeau's aangekomen. Ook is het voor alle zekerheid doorgegeven, dus voor dit moment kunnen we er niets aan doen en afwachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 24 juni 2021 Bij mij hetzelfde. Cadeautjes komen niet aan! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 juni 2021 16 minuten geleden, Rin@33 zei: Bij mij hetzelfde. Cadeautjes komen niet aan! Ze komen wel aan maar met flinke vertraging. Tis helaas een kwestie van flink geduld hebben, er is op dit moment niets anders wat we kunnen doen. Het is door gegeven en afwachten tot de devs er iets mee doen en wanneer dat is weten we maar nooit met deze devs.☹️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites