Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Anneke zei:

Waar kan ik de bizarre winkel vinden/kopen?

Ik denk dat daar de wonderwerkplaats mee bedoelt wordt.

Waar heb je het voor nodig?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Ik denk dat daar de wonderwerkplaats mee bedoelt wordt.

Waar heb je het voor nodig?

Voor de opdracht achter de mist 3/3: haal beloningen van je winkels, tavernes en bizarre winkels

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat kan je met al die taart, boter enz. die je nog in je voorraad heb. Zo krijg je al meer dingen die je niet gebruiken kan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
36 minuten geleden, Rina zei:

Wat kan je met al die taart, boter enz. die je nog in je voorraad heb. Zo krijg je al meer dingen die je niet gebruiken kan?

Je kunt ze nu nog gebruiken, maar ls de update helemaal voorbij is dan kun je er helemaal niets meer mee behalve verkopen in de markt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Je kunt ze nu nog gebruiken, maar ls de update helemaal voorbij is dan kun je er helemaal niets meer mee behalve verkopen in de markt.

Bedankt voor je hulp.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
44 minuten geleden, Rina zei:

Bedankt voor je hulp.

Let er wel goed op, vandaag sluit het portaal en dan heb je nog heel beperkt de tijd om je munten om te wisselen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Let er wel goed op, vandaag sluit het portaal en dan heb je nog heel beperkt de tijd om je munten om te wisselen.

Ik krijg nog steeds munten van de katten. Hoe lang kun je de munten nog inwisselen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
49 minuten geleden, baukje zei:

Ik krijg nog steeds munten van de katten. Hoe lang kun je de munten nog inwisselen?

Ik weet niet precies hoelang nog maar iig nog maar niet zolang meer.

De ontwikkelaars geven daar nooit bericht van en ineens is er een update van het spel en zijn alle spullen van de update uit het spel gehaald en kun je dus ook je munten niet meer omwisselen.

Zelf verwacht ik dat ze dat nog voor het weekend doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Ik weet niet precies hoelang nog maar iig nog maar niet zolang meer.

De ontwikkelaars geven daar nooit bericht van en ineens is er een update van het spel en zijn alle spullen van de update uit het spel gehaald en kun je dus ook je munten niet meer omwisselen.

Zelf verwacht ik dat ze dat nog voor het weekend doen.

Dank je wel, dan ga ik maar hekjes kopen 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, baukje zei:

Dank je wel, dan ga ik maar hekjes kopen 🤣

Zojuist is er een spelupdate geweest en zijn de spullen uit het spel gehaald en geven ook de 2 katten niets meer, dus wss kun je vandaag en morgen nog de munten ruilen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aangezien ik er zelf niet uitkom hoop ik dat er hier spelers zijn die me verder kunnen helpen.

Weet iemand hoe je aan de sleutels voor het verlaten paleis komt?

De Blauwe gaai geeft geen sleutels maar enkel materialen, die gaf alleen sleutels om de de toren van plezier te bouwen

De meidraak gaf sleutels voor de magische hut

Dus blijft de vraag open staan; waar komen de sleutels voor het verlaten paleis dan vandaan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
39 minuten geleden, Annemie zei:

hoi ik krijg geen bloemen bij de nieuwe missie 

37 minuten geleden, Annemie zei:

de mannabron 

Dit is helaas random wat er gegeven wordt, maar ze zijn op dit moment idd erg schaars.

Waarschijnlijk wordt de hoeveelheid in de komende dagen opgeschroefd door de ontwikkelaars.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Rieky zei:

hoi ik krijg idd ook geen bloemen meer 

2 uren geleden, Annemie zei:

15 keer 6 mannabron geoogst levert 3 bloemen op in totaal .hier klopt iets niet.

Het is bij iedereen en op alle andere portalen heel schaars ( ook bij mij ), we zullen moeten wachten tot de ontwikkelaars het veranderen.

Vanaf opdracht 4 geven iig ook de smidse de bloemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet waar ik dit bericht anders kwijt kan, maar ik en mijn 3 andere accounts (Daan, Brinkie en Jenny) gaan een paar dagen weg. Waarschijnlijk as dinsdag weer thuis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Rin@33 zei:

Ik weet niet waar ik dit bericht anders kwijt kan, maar ik en mijn 3 andere accounts (Daan, Brinkie en Jenny) gaan een paar dagen weg. Waarschijnlijk as dinsdag weer thuis.

Dit kun je de volgende keer gewoon in de chat plaatsen 😉

Wens je veel plezier met wat je gaat doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen Sylvia,als ik een opdracht af heb komen er geen andere opdrachten voor terug? ik heb nog maar 1 opdracht staan. is dat wel goed?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen