Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 december 2021 16 uren geleden, Jans CF zei: Sylvia Ik klik mij wezenloos op die sneeuwhopen maar dat werkt niet pfffff Ik zal dus ff kijken of ik items mis om deze weg te halen. Thnxxx Desiree Thnx ik ga zo even kijken. P.s ik ga morgen wel ff kijken mwhahahahaa Mijn lieverds hebben het druk in de winkel en ze willen graag met zijn 4-en op pad. Klopt hoor, je klikt je echt wezenloos, zelf vind ik het altijd waardeloze tijdverslindende opdrachten in het portaal. Zit me zelf ook wezenloos te klikken op zoek naar de juiste onderdelen, pfffff Tip: voor je gaat reizen zorg dat je veel wenskaarten op voorraad hebt want die heb je mega veel nodig. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 december 2021 15 uren geleden, Desirée zei: Ik zit vast bij opdracht 7/7 verbeter herfst in de landen van seizoenen naar level 2 Je moet deze dan verbeteren http://prntscr.com/25e9f6a Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Desirée 9 Geplaatst: 31 december 2021 30 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei: Je moet deze dan verbeteren http://prntscr.com/25e9f6a Nee dat was hem ook niet, ben er achter het is de lenteboomstam. Dank je Sylvia voor de moeite en alvast een fijn nieuwjaar gewenst 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
danielle 0 Geplaatst: 1 januari 2022 Goeienavond, Ik ben best een fanatieke speler sinds een maand en zoek vaak naar antwoorden op het forum, maar nu heb ik heb 2 vragen: 1. in mijn goede daden opdracht heb ik oogst gele tulpen, maar waar kan ik die vinden? 2. hoe kan ik een verzoek uit zetten als die voltooid is door mijn buren Groetjes van Danielle Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Esther72 9 Geplaatst: 2 januari 2022 10 uren geleden, danielle zei: Goeienavond, Ik ben best een fanatieke speler sinds een maand en zoek vaak naar antwoorden op het forum, maar nu heb ik heb 2 vragen: 1. in mijn goede daden opdracht heb ik oogst gele tulpen, maar waar kan ik die vinden? 2. hoe kan ik een verzoek uit zetten als die voltooid is door mijn buren Groetjes van Danielle Hoi Danielle, deze kan je maken in de kas. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 januari 2022 10 uren geleden, danielle zei: Goeienavond, Ik ben best een fanatieke speler sinds een maand en zoek vaak naar antwoorden op het forum, maar nu heb ik heb 2 vragen: 1. in mijn goede daden opdracht heb ik oogst gele tulpen, maar waar kan ik die vinden? 2. hoe kan ik een verzoek uit zetten als die voltooid is door mijn buren Groetjes van Danielle Gele tulpen kun je maken in de kas, die staan op de 2de blz. Verzoeken van je buren kun je niet uitzetten. Voor opdrachten kunnen buren je oneindig vaak een verzoek sturen. Om een verzoek weer uit je lijst te verwijderen zul je weer naar die buur moeten reizen. Tip; het handigste is om alleen het verzoek van de buur te doen en verder niets. Voorbeeld: je hebt een verzoek van een buur om de groene draak te voeren, dan ga je naar de buur toe en voert de groene draak en gaat dan weer naar je eigen land. Op die manier kun een buur meerdere keren per dag helpen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
danielle 0 Geplaatst: 2 januari 2022 14 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei: Gele tulpen kun je maken in de kas, die staan op de 2de blz. Verzoeken van je buren kun je niet uitzetten. Voor opdrachten kunnen buren je oneindig vaak een verzoek sturen. Om een verzoek weer uit je lijst te verwijderen zul je weer naar die buur moeten reizen. Tip; het handigste is om alleen het verzoek van de buur te doen en verder niets. Voorbeeld: je hebt een verzoek van een buur om de groene draak te voeren, dan ga je naar de buur toe en voert de groene draak en gaat dan weer naar je eigen land. Op die manier kun een buur meerdere keren per dag helpen. Super bedankt voor de antwoorden. Ik heb de opdracht van de kas nog niet gedaan, vandaar dat ik hem niet kon vinden 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 januari 2022 46 minuten geleden, danielle zei: Super bedankt voor de antwoorden. Ik heb de opdracht van de kas nog niet gedaan, vandaar dat ik hem niet kon vinden 🙂 Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 3 januari 2022 zit in het portaal jn het de sneeuwhopen. hoe kom ik weer terug naar het gewone scherm?? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 januari 2022 14 minuten geleden, Henk en Ada cc zei: zit in het portaal jn het de sneeuwhopen. hoe kom ik weer terug naar het gewone scherm?? Door op de avonturenkaart te klikken https://prntscr.com/25ua6xv en dan op het portaal klikken http://prntscr.com/25uaa9o Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 3 januari 2022 geprobeerd, krijg het niet voor elkaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 januari 2022 11 minuten geleden, Henk en Ada cc zei: geprobeerd, krijg het niet voor elkaar. Je klikt op het portaal en dan moet je ook wel op betreden klikken anders ga je niet reizen 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 3 januari 2022 er is iets fout gegaan bij spel kreeg rad voor te draaien moest opnieuw opstarten en kan nu nergens meer op klikken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 januari 2022 11 minuten geleden, Laura 13 zei: er is iets fout gegaan bij spel kreeg rad voor te draaien moest opnieuw opstarten en kan nu nergens meer op klikken Wat voor rad voor draaien heb je gehad dan, want dat hebben we helemaal niet in het spel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 3 januari 2022 Ik kan al dagenlang niet verder met de opdracht de vroege dooi 2/7 Het verzamelen inkomsten van een lente prieel lukt niet. Ik wacht al dagenlang op de nieuwe update... Quote Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 januari 2022 13 minuten geleden, mannja zei: Ik kan al dagenlang niet verder met de opdracht de vroege dooi 2/7 Het verzamelen inkomsten van een lente prieel lukt niet. Ik wacht al dagenlang op de nieuwe update... Heb je wel voldoende materialen om het Lenteprieel aan te zetten? Je kunt lang wachten op een nieuwe update want voor deze serie komt er geen nieuwe update meer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 3 januari 2022 gelukt. bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 januari 2022 6 minuten geleden, Henk en Ada cc zei: gelukt. bedankt Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 3 januari 2022 het rad voor de wedsrijd dit op het land van buurtje ashley Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 januari 2022 1 uur terug, Laura 13 zei: het rad voor de wedsrijd dit op het land van buurtje ashley In dit spel hebben we helemaal geen rad wat je kan draaien, dus ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeld. We hebben de feestelijke race en daarvoor moet je winnaarspunten verzamelen. Ik heb geen ashley als buurtje dus kan ook niet op haar landje kijken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Kruimeltje 0 Geplaatst: 3 januari 2022 als je met de wedstrijd meedoet moet je eerst aan rad draaien die beslist welke kleur rood, groen of blauw Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 3 januari 2022 als je alle opdrachten in het portaal klaar hebt, komt er dan nog iets? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 januari 2022 12 uren geleden, Kruimeltje zei: als je met de wedstrijd meedoet moet je eerst aan rad draaien die beslist welke kleur rood, groen of blauw Je kunt zelf niet aan het rad draaien dat doet het systeem, en die bepaald in welke kleur je komt. Inmiddels is de race al afgelopen en kun je enkel nog punten verzamelen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 januari 2022 11 uren geleden, Lineke Charm Farm zei: als je alle opdrachten in het portaal klaar hebt, komt er dan nog iets? Gezien de tijd die er nog in de beker staat denk ik niet dat er nog meer opdrachten komen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 4 januari 2022 bedankt voor je antwoord Sylvia omdat er nog 7 dagen staan dacht ik dat we nog meer opdrachten kregen fijne dag Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites