Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden, Rin@33 zei:

Plinga heeft het allemaal uitgelegd, Ik moest oa CTRL+Shift tegelijk intoetsen, Toen wer het rechter witte beeld megagroot. Heb ik aangegeven bij Plinga. Hoe krijg ik dat grote witte beeld weer klein?

Oh je bedoeld het ontwikkelingsscherm, daar zit rechts bovenin gewoon een kruisje dat je het weer dicht kunt klikken.

Je moet het natuurlijk wel eerst opslaan en naar hun opsturen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
38 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Oh je bedoeld het ontwikkelingsscherm, daar zit rechts bovenin gewoon een kruisje dat je het weer dicht kunt klikken.

Je moet het natuurlijk wel eerst opslaan en naar hun opsturen.

Nou met dat kruisje lukt niet. Als je op de rechter witte balk klikt, staat er OPSLAAN. Wat wordt er dan opgeslagen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Rin@33 zei:

Nou met dat kruisje lukt niet. Als je op de rechter witte balk klikt, staat er OPSLAAN. Wat wordt er dan opgeslagen?

Bedoel je dit scherm? 

image.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden, Rin@33 zei:

Ja, dit scherm bedoel ik.

Zoals je in de screen kan zien zit er een kruisje in ( heb ik aangegeven met de rode pijltjes ) en dat is de sluit knop van dat scherm.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Rin@33 zei:

ja, maar dan blijft het groot

Niet als je goed op dat kruisje klikt dan sluit het venster gewoon, en als je de browser sluit dan sluit dat venster ook automatisch.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

DIE FOUTMELDING 404 is geen zuivere koffie. Het schijnt met je URL te maken te hebben. Dat schijn je te kunnen oplossen met een programma, maar daar waag ik mij niet aan Sylvia.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Rin@33 zei:

DIE FOUTMELDING 404 is geen zuivere koffie. Het schijnt met je URL te maken te hebben. Dat schijn je te kunnen oplossen met een programma, maar daar waag ik mij niet aan Sylvia.

Dat is klinkklare onzin. Die foutmelding heeft te maken dat de server van Hyves/Plinga die tijdelijk niet bereikbaar is en daar kun je zelf helemaal niets aan doen of veranderen.

Dit is bekend en er wordt nog steeds keihard gewerkt om alle problemen die zijn ontstaan met de overgang naar het GD+ systeem op te lossen, maar het vergt allemaal vreselijk veel tijd en kost ook erg veel moeite omdat sommige problemen heel lastig te achterhalen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallodiootjesssssssss

Volgens mij zijn ze met het spel bezig 🙂

Ik heb 10 minuten zwart beeld gehad.

Daarna zag ik eindelijk speel nu in beeld en tja toen had ik alleen wit beeld mwhahahahahahaa 

Nu ff afwachten tot het spel het weer doet 🙂

De andere spellen geven geen problemen en kan ik gewoon spel (ff uitgeprobeerd) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

We schieten op mwhahahahaa 

Yes pop up van speel nu 🙂

Yes pop up foto van Charm farm en via groot beeld zie ik 1/12 beken en watervallen.

Ff cache geleegd en yes 2/12 beken en watervallen 🙂

Opnieuw opgestart na 5 minuten en yes 3 /12 beken en watervallen 🙂 🙂 🙂

Nu wachten tot hij tot 12/12 is en dan hopelijk kan ik weer spelen mwhahahahaa 

Ik kijk straks na het eten wel of het weer lukt 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Sylvia, 

ik weet niet wat er aan de hand is, maar mijn naam bij instellingen was verdwenen en daardoor ook al mijn vrienden. Heb dus weer een nieuwe naam aangemaakt en moest dus ook vrienden opnieuw uitnodigen. Oer vervelend!!! Mocht je mij dus missen als vriend, nodig mij dan weer uit, sta nu onder Rilana CF 1 vermeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
31 minuten geleden, Rilana zei:

Hoi Sylvia, 

ik weet niet wat er aan de hand is, maar mijn naam bij instellingen was verdwenen en daardoor ook al mijn vrienden. Heb dus weer een nieuwe naam aangemaakt en moest dus ook vrienden opnieuw uitnodigen. Oer vervelend!!! Mocht je mij dus missen als vriend, nodig mij dan weer uit, sta nu onder Rilana CF 1 vermeld.

Dit heeft te maken met het feit dat er nog steeds keihard gewerkt wordt om alle problemen in het GD+ systeem op te lossen.

Ook bij mij verloopt het allemaal alles behalve soepel, alle vrienden weer kwijt, spel weer kwijt, spel weer terug maar alle vrienden weg en zo heb ik dat al een aantal keren gehad.

Ooit zijn alle problemen opgelost en draait alles weer stabiel maar voor nu moeten we er flink wat geduld mee hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
58 minuten geleden, Annemie zei:

ik kan ineens geen hartosaurus meer maken 

hier hetzelfde. 

kisten klaar in het portaal, maak een voorraadje bessen...maar de hartosaurus opdracht is weg 😞

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Dit heeft te maken met het feit dat er nog steeds keihard gewerkt wordt om alle problemen in het GD+ systeem op te lossen.

Ook bij mij verloopt het allemaal alles behalve soepel, alle vrienden weer kwijt, spel weer kwijt, spel weer terug maar alle vrienden weg en zo heb ik dat al een aantal keren gehad.

Ooit zijn alle problemen opgelost en draait alles weer stabiel maar voor nu moeten we er flink wat geduld mee hebben.

Bedankt voor je antwoord, hoop wel dat het niet weer bij mij voorkomt 😆

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Annemie zei:

ik kan ineens geen hartosaurus meer maken 

3 uren geleden, Yolanda ambitoys zei:

hier hetzelfde. 

kisten klaar in het portaal, maak een voorraadje bessen...maar de hartosaurus opdracht is weg 😞

Dit was een update met maar een hele korte tijd en die tijd is inmiddels voorbij.

Het is altijd heel goed opletten met de tijden in de updates.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Rilana zei:

Bedankt voor je antwoord, hoop wel dat het niet weer bij mij voorkomt 😆

Kan zomaar weer gebeuren hoor, ik ben er inmiddels al aan gewend geraakt dat dat ik het spel opstart en de buren weer weg zijn en ik ze weer moet toevoegen, maar ooit is het opgelost dat weet ik zeker. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Rina@33/Brinkie zei:

Bij jou ziet het klein, maar bij mij HEEL GROOT. Hoe krijg ik dat weer goed Sylvia?

Ik denk dat het dan een instelling in jou pc/laptop is.

Ik heb nog nooit een mega groot veld daarvan gehad, altijd in dat formaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Dit was een update met maar een hele korte tijd en die tijd is inmiddels voorbij.

Het is altijd heel goed opletten met de tijden in de updates.

ah, ok!   dank je wel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen