Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Rina@33/Brinkie zei:

Het schijnt dat je je inlognaam moet veranderen. Ik heet Rina@33, Ik zie dat heel veel mensen hun naam al hebben veranderd.

Moet ik hem veranderen dan Sylvia?

2 uren geleden, Rina@33/Brinkie zei:

Wat betekent Arizon connect?

Je naam verander je in het GD+ systeem dat doe je bij instellingen.  Daar staat nu player met een nummer erachter en dat verander je in je naam. Dan kun je makkelijker gevonden worden. Verander je dat niet en laat je het op player staan dan ben je in het spel ook zichtbaar als player en kunnen je buren je niet op je naam zoeken en zullen spelers je minder snel uitnodigen.  https://prntscr.com/26iop0w

Azerion is het bedrijf dat jaren geleden Hyves heeft overgenomen en ze zijn al een hele tijd bezig geweest om het inlog systeem te veranderen en dat is nu het nieuwe GD+ systeem geworden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 2/18/2022 om 12:53 PM, Sylvia! speelt CF zei:

Dit heeft te maken met het feit dat er nog steeds keihard gewerkt wordt om alle problemen in het GD+ systeem op te lossen.

Ook bij mij verloopt het allemaal alles behalve soepel, alle vrienden weer kwijt, spel weer kwijt, spel weer terug maar alle vrienden weg en zo heb ik dat al een aantal keren gehad.

Ooit zijn alle problemen opgelost en draait alles weer stabiel maar voor nu moeten we er flink wat geduld mee hebben.

Het is alleen jammer dat je eerdere vrienden je nu niet meer accepteren, zo gaat het plezier in het spel er wel van af

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, Rilana zei:

Het is alleen jammer dat je eerdere vrienden je nu niet meer accepteren, zo gaat het plezier in het spel er wel van af

Dat heb ik ook steeds, heel jammer zo!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Rilana zei:

1 uur terug, Irene26 zei:

Dat heb ik ook steeds, heel jammer zo!!!

Ik zie jullie steeds in de lijst van aanvragen en accepteer deze elke keer weer (soms 4x per dag) .

Dit zal ook wel te maken hebben met alle problemen die ze proberen op te lossen.

Ooit zal het weer goed gaan want het zijn gewoon de kinderziektes die er uitgehaald moeten worden.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Jans CF zei:

Ik zie jullie steeds in de lijst van aanvragen en accepteer deze elke keer weer (soms 4x per dag) .

Dit zal ook wel te maken hebben met alle problemen die ze proberen op te lossen.

Ooit zal het weer goed gaan want het zijn gewoon de kinderziektes die er uitgehaald moeten worden.

Maar je stond niet bij mijn vrienden, nu wel gelukkig. Bedankt 👍

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rina zegt: ik heb nog steeds niet mijn oude scherm terug. Ik mis die zo. Mijn dieren, gebouwen enz.

Van mijn 3 andere accounts ben ik er 1 kwijt. De 2 andere hebben wel hun oude scherm. Raar hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Udmilla cf 1 zei:

Rina zegt: ik heb nog steeds niet mijn oude scherm terug. Ik mis die zo. Mijn dieren, gebouwen enz.

Van mijn 3 andere accounts ben ik er 1 kwijt. De 2 andere hebben wel hun oude scherm. Raar hoor!

Als je bedoelt dat je van al je 3 account 1 account hebt met het begin spel dan moet je via een ticket contact opnemen met Plinga en gaan hun uitzoeken waarom je het begin spel hebt en niet je eigen spel.

Daarvoor hebben ze wel een screen nodig van je instellingen. Deze vind je in de GD+ balk die je in je spel ziet wanneer je spel aan het laden is en wanneer je spel in klein beeld staat. In fullscreen zie je die balk niet meer.

In je instellingenscherm staan je game id en je uid en je naam of player als je dat niet veranderd hebt en dat hebben ze nodig om het juiste account aan het juiste spel te koppelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, Gerrie :supporter: zei:

goede morgen ik kan geen sleutels meer maken in het prinsessen paleis ik krijg geen kronen meer vissen ook niet meer opdrachten al 2 weken niet meer

De tijd is gisterochtend verlopen en daarmee is de tijd van de update voorbij.

De opdrachten zijn ook weg uit het spel en je krijgt ook geen spullen meer die bij de update behoorde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minutes ago, Sylvia! speelt CF said:

De tijd is gisterochtend verlopen en daarmee is de tijd van de update voorbij.

De opdrachten zijn ook weg uit het spel en je krijgt ook geen spullen meer die bij de update behoorde.

dank je wel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is al bekend wanneer het onvolledig beeld wordt opgelost? Ik kan het beeld niet omhoog scrollen en moet steeds wisselen naar volledig beeld.

image.thumb.png.44f66ca2d1f28bf62af5cf9170fca07c.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, baukje zei:

Is al bekend wanneer het onvolledig beeld wordt opgelost? Ik kan het beeld niet omhoog scrollen en moet steeds wisselen naar volledig beeld.

image.thumb.png.44f66ca2d1f28bf62af5cf9170fca07c.png

imageproxy.php?img=&key=77d4d002f1ee7124

Het is ook de bedoeling dat je in fullscreen speelt daar is het spel op aangepast.

Fullscreen hebben we uitgebreid getest de laatste weken en geeft geen problemen meer dus dat hebben we afgevinkt als opgelost.

Klein beeld heeft geen prio dus daar wordt voorlopig niets mee gedaan aangezien er andere dingen zijn die een veel hogere prio hebben, dus het advies is om gewoon in fullscreen te spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Het is ook de bedoeling dat je in fullscreen speelt daar is het spel op aangepast.

Fullscreen hebben we uitgebreid getest de laatste weken en geeft geen problemen meer dus dat hebben we afgevinkt als opgelost.

Klein beeld heeft geen prio dus daar wordt voorlopig niets mee gedaan aangezien er andere dingen zijn die een veel hogere prio hebben, dus het advies is om gewoon in fullscreen te spelen.

Bedankt voor je reactie. Ik speel in klein beeld omdat ik vaak 2 schermen tegelijk open heb zodat ik kan wisselen terwijl ik wacht tot iets klaar is. Ik zal het er dus voorlopig mee moeten doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
56 minuten geleden, Gerrie :supporter: zei:

ik heb bij fullscreen maar half beeld geen vol scherm

Dan moet je ctrl+scroll naar boven en naar beneden gebruiken dan trek je het spel in fullscreen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago, Sylvia! speelt CF said:

Dan moet je ctrl+scroll naar boven en naar beneden gebruiken dan trek je het spel in fullscreen.

lukt mij met geen mogelijkheid. nu snap ik wat je schrijft ook niet helemaal. kan hem nergens uit trekken 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Min@ zei:

lukt mij met geen mogelijkheid. nu snap ik wat je schrijft ook niet helemaal. kan hem nergens uit trekken 

Als je ctrl indrukt en dan tegelijkertijd scrolt met je muis dan wordt je zoom groter of kleiner.

Als je groter zoomt dan vult je beeld naar 110% en dan heb je fullscreen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedenavond

Ik ben heerlijk de boel aan het omgooien geweest 🙂

Net had ik eindelijk tijd om het spel even te verversen en wat denk je?

Ik heb er ineens 26 nieuwe buren er bij mwhahahahaa 

En jij Sylvia staat op level 105 en ook nog eens op level 1 🙂

Ik laat het maar zo allemaal staan en kijk maandag wel als we weer thuis zijn.

Ze zullen wel met alle bugs bezig zijn geweest.

Fijne avond 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Desirée zei:

Hoe komt het dat ik er ineens zoveel vriend erbij heb gekregen zonder ze te accepteren.

Dat heb ik dus ook.

Zal wel komen omdat ze met de problemen bezig zijn geweest.

Wat mij ook op valt is dat ik mensen ook kwijt ben.

Die blijken ineens andere foto te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het moet niet nog gekker worden sta 2 keer op me eigen vriendenlijst, zo zie je maar alle verbetering, De lol om iets te spelen gaat er wel vanaf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, Jans CF zei:

Goedenavond

Ik ben heerlijk de boel aan het omgooien geweest 🙂

Net had ik eindelijk tijd om het spel even te verversen en wat denk je?

Ik heb er ineens 26 nieuwe buren er bij mwhahahahaa 

En jij Sylvia staat op level 105 en ook nog eens op level 1 🙂

Ik laat het maar zo allemaal staan en kijk maandag wel als we weer thuis zijn.

Ze zullen wel met alle bugs bezig zijn geweest.

Fijne avond 

Waahaa, ja dat klopt maar dat account van mij op level 1 kun je gewoon vergeten hoor, daar doe ik helemaal niets mee.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, er zat nog een bug in het buren systeem en daar zijn ze nog hard mee bezig geweest de laatste tijd en gisteren hebben ze een fix kunnen doen maar de enige mogelijkheid daarvoor was dat alles geaccepteerd moest worden. Het klopt dus dat je ineens buren erbij hebt die je zelf niet geaccepteerd hebt, wil je die er niet bij hebben dan kun je ze weer gewoon verwijderen. We hopen dat het buren probleem nu eindelijk volledig opgelost is maar dat zijn ze nog verder aan het testen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen