Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, Chantal zei:

kan nog steeds geen robijnen kopen voor euro's blijf US dollars staan 

Het beste kun je dan ( aangezien jij de enige bent die er last van heeft ) een ticket insturen.

Je kunt ze dan vragen of ze je account na willen kijken of er mss iets fout zit in jouw account, vergeet dan niet een screen bij te voegen van je game id, deze vindt je in de GD+ balk onder instellingen ( daar maak je dan een screen van en die voeg je als bestand in het ticket ). Zonder die screen kunnen ze helemaal niets.

Als Plinga niets kan vinden in je account dan is er niets aan te doen. Plinga kan niets veranderen aan het koop systeem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 6/29/2022 om 1:00 PM, Sylvia Ambi CF zei:

Het beste kun je dan ( aangezien jij de enige bent die er last van heeft ) een ticket insturen.

Je kunt ze dan vragen of ze je account na willen kijken of er mss iets fout zit in jouw account, vergeet dan niet een screen bij te voegen van je game id, deze vindt je in de GD+ balk onder instellingen ( daar maak je dan een screen van en die voeg je als bestand in het ticket ). Zonder die screen kunnen ze helemaal niets.

Als Plinga niets kan vinden in je account dan is er niets aan te doen. Plinga kan niets veranderen aan het koop systeem.

het is wel vreemd dat ik bij cf  dollars te zien krijgt maar bij andere spellen euro's  maar doe er niets meer mee heb er genoeg van koop niets meer en speel niet zo vaak meer 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hallo een vraagje , bij het upgraden van oude stronk ben ik 1000 jaar oude tak nodig en die krijg ik dan van de 1000 jaar oude struik. hoe kom ik aan die struik ? 

alvast bedankt voor het antwoord

Mina

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uren geleden, Min@ zei:

hallo een vraagje , bij het upgraden van oude stronk ben ik 1000 jaar oude tak nodig en die krijg ik dan van de 1000 jaar oude struik. hoe kom ik aan die struik ? 

alvast bedankt voor het antwoord

Mina

Deze kun je kopen met Goede Daden munten in de Handelstoren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago, Sylvia Ambi CF said:

Deze kun je kopen met Goede Daden munten in de Handelstoren.

ach ja over het hoofd gezien . dank je 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

Hier kun je vragen stellen over het spel.

ik krijg al meer dan een week geen nieuwe opdrachten meer   hebben meer spelers dar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, emmie zei:

ik krijg al meer dan een week geen nieuwe opdrachten meer   hebben meer spelers dar

Ja dat klopt, er is op dit moment geen update, tis afwachten tot de volgende update komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

hallo

hoe of waaR vind ik een rotsblok? Nodig voor oude opdracht. BVD frieda

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, Frieda zei:

hallo

hoe of waaR vind ik een rotsblok? Nodig voor oude opdracht. BVD frieda

Goedemorgen,

Rotsblokken kun je kopen in de handelstoren met goede dadentokens.

De transformatiespreuken maak je in de universiteit van magie en die gebruik je dan weer op die rotsblokken.

Pikhouwelen om de rotsblokken te ruimen kun je kopen in de handelstoren met goede dadentokens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
51 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Goedemorgen,

Rotsblokken kun je kopen in de handelstoren met goede dadentokens.

De transformatiespreuken maak je in de universiteit van magie en die gebruik je dan weer op die rotsblokken.

Pikhouwelen om de rotsblokken te ruimen kun je kopen in de handelstoren met goede dadentokens.

Jammer gaat hem niet worden. eerdere missie niet af gekregen. Tovenaarsleerling. iig bedankt gr frieda

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, Frieda zei:

goede morgen.

is er een oplossing voor mn eerdere vraag? BVD Frieda

Wss ben je met de basis opdrachten bezig en deze zijn tijdloos, je kunt er zolang over doen als je wilt om die opdrachten te voltooien.

Er is geen andere oplossing voor die rotsblokken, je krijgt er opdrachten voor en deze kosten best wel de nodige tijd om ze te voltooien. Het heeft ook absoluut geen nut om de basis opdrachten er heel snel doorheen te werken, want zodra je alle basis opdrachten klaar hebt krijg je niets meer en zit je steeds te wachten tot de volgende update live gaat en in de tussentijd heb je helemaal geen opdrachten meer en daar wordt het spel best saai van hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎10‎/‎31‎/‎2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

ik kan niet inloggen is er storing

is er een storing kan niet inloggen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen