Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Hoi Sylvia , 

ik had een extra driade gekocht via een aanbieding , maar ik zie hem niet terug. 

Daarna heb ik de 6 driades gemaakt in de hemelskade. Maar die extra zie ik dus niet terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Wiesje speelt CF zei:

Hoi Sylvia , 

ik had een extra driade gekocht via een aanbieding , maar ik zie hem niet terug. 

Daarna heb ik de 6 driades gemaakt in de hemelskade. Maar die extra zie ik dus niet terug.

Als het goed is vliegen die nu gewoon rond op je land.

Heb je je spel ververst?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Sylvia, 

Ik had het spel al ververst , alleen heeft dat niet geholpen. 

Heb wel een blauwe dryade erbij kunnen kopen , maar de rode dryade blijft weg. 

Heb nu een helpticket naar plinga gestuurd en hoop dat zij kunnen zien wat er gebeurd is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou lieve admins, ik heb een groter probleem , ik heb in mijn bosvijver zo'n Axolotl gezet,  nu heb ik mijn opdracht af , en ben helemaal klaar, maar nu kan ik geen lotussen meer maken, nu zit ik met dat ding in mijn bosvijver, weet iemand wat ik nu moet doen, anders kan ik nooit mijn bosvijver meer gebruiken. helpie  helpie groetjes Ellie1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Nou lieve admins, ik heb een groter probleem , ik heb in mijn bosvijver zo'n Axolotl gezet,  nu heb ik mijn opdracht af , en ben helemaal klaar, maar nu kan ik geen lotussen meer maken, nu zit ik met dat ding in mijn bosvijver, weet iemand wat ik nu moet doen, anders kan ik nooit mijn bosvijver meer gebruiken. helpie  helpie groetjes Ellie1

Items van oudere updates en items voor de waterwezens kun je kopen in de handelstoren.

Volwassen waterwezens kun je ook weer gewoon verkopen net als alle andere volwassen dieren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt Sylvia, maar ik heb even in de handels toren gekeken, maar niets, mijn schoondochter zei dat ik misschien moest wachten tot de opdracht tijd voorbij is. 

Ik weet dat je de volwassen dieren kan verkopen, maar hij moet nog 9 keer gevoerd worden. dus ik wacht maar even af. En anders stop ik met het spel,  want ik vind wel dat je veel moet doen voor een opdracht, en je kan bepaalde dingen die je niet heb gehaald niet verwijderen, of verkopen, zoals die taart enz. die nemen dan alleen maar plaats in beslag, en je kunt er niets mee. ik  hoop dan  wel dat ik mijn 10.000 robijnen aan mijn schoondochter kan geven.  Groetjes Ellie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Bedankt Sylvia, maar ik heb even in de handels toren gekeken, maar niets, mijn schoondochter zei dat ik misschien moest wachten tot de opdracht tijd voorbij is. 

Ik weet dat je de volwassen dieren kan verkopen, maar hij moet nog 9 keer gevoerd worden. dus ik wacht maar even af. En anders stop ik met het spel,  want ik vind wel dat je veel moet doen voor een opdracht, en je kan bepaalde dingen die je niet heb gehaald niet verwijderen, of verkopen, zoals die taart enz. die nemen dan alleen maar plaats in beslag, en je kunt er niets mee. ik  hoop dan  wel dat ik mijn 10.000 robijnen aan mijn schoondochter kan geven.  Groetjes Ellie

Ik heb gelezen dat je de taart kan verkopen. Ik heb hem afgebouwd dus ik verkoop hem niet. Ook kan je de papagaaienboom / het prinsessen paleis magische cirkel afbouwen met tokens. Misschien kan je wat je niet meer op je land wil hebben verkopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Dank je wel Jans, ik had hem niet afgemaakt, dus nu heb ik hem verkocht,  ben blij met je tips. Groetjes Ellie

Items die je tijdens een update niet afkrijgt zoals de taart enzo kun je een tijdje later altijd met Goeden daden Tokens afbouwen, en als je het dan nog in de weg vind staan op je land kun je het altijd nog opslaan 😉

Het lukt mij ook bijna nooit om een tijdsgebonden update af te ronden en heel vaak bouw ik het dan later of met tokens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Oke Bedankt Sylvia  🥰

Ik heb het vanmorgen even bij Plinga gemeld en zij hebben het doorgezet naar de ontwikkelaar, dus hopelijk komt het voer voor de Axoloti snel weer terug in het spel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

bij welke monster krijg men listige inkt.

er staan 2 monsters in de toren.

dit heb men nodig voor upgrade van de fabriek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, peet zei:

bij welke monster krijg men listige inkt.

er staan 2 monsters in de toren.

dit heb men nodig voor upgrade van de fabriek.

Ik heb geen idee, zelf heb ik geen fabrieken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Wie kan me vertellen, op welk level krijg je andere gewassen, i.p.v. de standaard gewassen.

Er zijn alleen maar de standaard gewassen en daarnaast zijn er gewassen die bij een update horen maar die zijn er alleen ten tijde van de update.

In de handelstoren staan ook nog gewassen van oude updates.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Sylvia, ik heb de prachtige Gaai en de Meidraak afgemaakt met Goede daad tokens,maar ze geven alleen 1 ervaring.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden, Lien zei:

Hallo Sylvia, ik heb de prachtige Gaai en de Meidraak afgemaakt met Goede daad tokens,maar ze geven alleen 1 ervaring.

Dat klopt, ze geven ook niets speciaals.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen