Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, emmie zei:

ja  heb ik al en paar keer gekocht  maar krijg geen nieuwe opdrachten

Dan denk ik dat je de update al helemaal af hebt, en dan is er idd niets meer te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

maar er is nog zoveel te om op te klikken   gebouwen en zo  maar daar kan je niet komen     oh oh   er komt iets interessants aan  komt hier nog een update van dan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden, emmie zei:

maar er is nog zoveel te om op te klikken   gebouwen en zo  maar daar kan je niet komen     oh oh   er komt iets interessants aan  komt hier nog een update van dan

Dat weten we ook nooit van te voren, maar ik denk dat de ontwikkelaars het bewust hebben opgeknipt in delen zodat spelers er lekker lang over kunnen doen, het zijn tenslotte tijdsloze opdrachten.

Het zou zomaar kunnen zijn dat er maanden overheen gaat voordat ze ermee verder gaan, maar zou ook zomaar volgend jaar pas kunnen zijn daar is niets zinnigs over te zeggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Komen er nog nieuwe opdrachten na "bloementuin 5/5?" 

Ik krijg al een paar dagen geen nieuwe opdrachten terwijl er nu nog 11 dagen over zijn.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, baukje zei:

Komen er nog nieuwe opdrachten na "bloementuin 5/5?" 

Ik krijg al een paar dagen geen nieuwe opdrachten terwijl er nu nog 11 dagen over zijn.

Vandaag zijn er weer nieuwe opdrachten gekomen.

De bloementoren heeft 16 opdrachten.

• Thanks 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uren geleden, Laura 13 zei:

hoe maak ik vrienschap bloemen

Verschijnt op het land na gebruik van de Wilde Oproep (beschikbaar na voltooiing van de Koninklijke Orchideeën 3/3 zoektocht). Vraag hulp aan je buren, het is veel handiger en winstgevender!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi
Ik ben nieuw hier maar niet zo heel nieuw op CF alhoewel ik nog niet zo ver ben. Kan ik ook vanaf hier op mijn "oude" CF inloggen of iemand weet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
56 minuten geleden, PhilipL zei:

Hoi
Ik ben nieuw hier maar niet zo heel nieuw op CF alhoewel ik nog niet zo ver ben. Kan ik ook vanaf hier op mijn "oude" CF inloggen of iemand weet?

Wat bedoel je precies met je oude CF?

Als je al CF speelde dan is daar niets in veranderd, de enige verandering is dat we zijn overgegaan naar het GD+ login systeem, maar er is niets veranderd met je spel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Annemie zei:

het spel start niet op  krijg zwart veld 

* Is Chrome up to date of staat er een update te wachten ( dit kun je zien door op de 3 puntjes rechts boven in je adres balk te klikken en dan op Help en dan op Over Google Chrome te klikken )

* Is je Windows up to date of staat er een update te wachten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Coby charm farm zei:

Wanneer ik bij buren op bezoek ga, staat het beeld steeds vast (bevriest), hier hebben meerdere hinder van heb ik gehoord!

Ik heb er nog niets over gehoord, zal het even gaan testen.

Edit; tijdens het testen kon ik het probleem reproduceren en heb dit direct doorgegeven, nu is het afwachten wanneer het naar de ontwikkelaar wordt doorgezet en deze het gaat oplossen. Dit zal wss pas na het weekend gebeuren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Edit; tijdens het testen kon ik het probleem reproduceren en heb dit direct doorgegeven, nu is het afwachten wanneer het naar de ontwikkelaar wordt doorgezet en deze het gaat oplossen. Dit zal wss pas na het weekend gebeuren.

Djw, voor het doorgeven, we wachten het af, goed weekend!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

HOI is er een bug  in het oogsten van mijn bloem van vriendschap door vrienden , of zijn de vrienden de bug wan heb ze al een paar dagen  staan     gr T

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
34 minuten geleden, Tobias zei:

HOI is er een bug  in het oogsten van mijn bloem van vriendschap door vrienden , of zijn de vrienden de bug wan heb ze al een paar dagen  staan     gr T

En wat is precies het probleem? Komen er geen buren om ze te oogsten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 hours ago, Sylvia Ambi CF said:

En wat is precies het probleem? Komen er geen buren om ze te oogsten?

zou ook kunnen ja  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 hours ago, Sylvia Ambi CF said:

bij mij ook

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uren geleden, Tobias zei:

zou ook kunnen ja  

Ik denk dat daar het probleem ligt dat er geen buren komen om de bloem te oogsten.

Als het voor een opdracht is dan gewoon de buren blijven uitnodigen en als het niet voor een opdracht is dan kun je het nog op het mededelingen bord ( als je die hebt ) zetten, het blijft er dan 24h staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 2/18/2023 om 11:01 PM, Tobias zei:

zou ook kunnen ja  

Ik denk dat dit https://prnt.sc/UR7jZVTyhO2L de reden is waarom de bloemen niet geoogst worden door je buren, het kost nl materiaal om de bloemen bij je buren te oogsten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Esther72 zei:

Wie wil op mijn flower of friendship bloemen klikken.

Alvast bedankt

Zou je dit aub in de hulp gezocht/gevraagd topic willen plaatsen en niet meer in het vragen topic!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen, aankopen met missie uit de handelstoren kan ik niet verkopen en ook niet opruimen.

Ze nemen alleen maar ruimte in en kan er verder niks mee.

Iemand een idee hoe ik ze dan weg kan krijgen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen