Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Ik heb bij een opdracht met de hartosaurus 52 keer verkopen afgerond maar de beloning van 1800 bloemenmunten niet gekregen wel de hartige shmoo. Hoe kan dit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, mannja zei:

Ik heb bij een opdracht met de hartosaurus 52 keer verkopen afgerond maar de beloning van 1800 bloemenmunten niet gekregen wel de hartige shmoo. Hoe kan dit?

Geen idee, heb je het spel al opnieuw opgestart en gekeken of ze er dan wel bij staan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, mannja zei:

Ja zeker maar de 1800 bloemenmunten staan er nog steeds niet ..

Dan kun je het beste een ticket via de GD+ balk insturen, maar dat wordt maandag pas opgepakt en maar is de update tijd al verstreken.

Aangezien de tijd over 16 uur verloopt ben ik bang dat als het na het weekend opgepakt wordt en dan nog doorgezet moet worden naar de ontwikkelaar die er niets meer mee doet omdat de update dan allang voorbij is. 😞

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waar kan ik de ticket vinden via de CD balk ? Ik ben dagen bezig om de opdracht af te krijgen het zou toch jammer zijn dat de ontwikkelaars niets meer kunnen doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, mannja zei:

Waar kan ik de ticket vinden via de CD balk ? Ik ben dagen bezig om de opdracht af te krijgen het zou toch jammer zijn dat de ontwikkelaars niets meer kunnen doen.

De GD+ balk vind je aan de linkerkant in je spel, daar kun je ook de taal veranderen, en daar vind je je spel id en kun je ook je naam veranderen zodat het niet meer op player staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een ticket verstuurd hopelijk komen ze met een oplossing of passend oplossing. Sylvia nog bedankt voor je reactie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
53 minuten geleden, mannja zei:

Ik heb een ticket verstuurd hopelijk komen ze met een oplossing of passend oplossing. Sylvia nog bedankt voor je reactie.

Je ticket zal morgen wss opgepakt worden en dan moet het nog doorgezet worden naar de ontwikkelaar, want die is de enige die er iets mee kan doen.

Aangezien de tijd al verlopen is ben ik bang dat de ontwikkelaar er niets meer mee gaat doen, dus verwacht er niet te veel van. 😞

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, PatriciaT zei:

Ik meld me aan en krijg te zien: ontvang je beloning (van de missie), maar ontvang niets! Meer mensen dit probleem ook?

17 uren geleden, Familie ter Weer zei:

Ja hoor, heb ook niets ontvangen 😒

Met wat vertraging kan nu wel de eindbeloning opgehaald worden 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sylvia Ambi CF zei:

Met wat vertraging kan nu wel de eindbeloning opgehaald worden 😉

Nou, heb dat beeldje in ieder geval niet ontvangen en kan ook niet opnieuw de eindbeloning ophalen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden, Familie ter Weer zei:

Volgens mij heb ik wel de punten erbij gekregen maar dat beeldje ook niet helaas

Het is doorgegeven naar de ontwikkelaar dus het is nu afwachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Tobias zei:

HOI    waar vind ik de aardbeiwezels   gr  T

Daarvoor moet je de Obelisk op je land hebben en dan door het portaal reizen naar het andere land en daar kun je ze maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, Wiesje speelt CF zei:

Klopt het dat de opdracht van de feestelijke race nog steeds aanwezig is  , terwijl de opdracht al lang afgesloten is ?

Klopt die verdwijnt pas als de ontwikkelaar een spel update uitvoert, maar ik verwacht dat die wel één dezer dagen uitgevoerd zal worden aangezien nu alle problemen rondom de eindbeloning opgelost zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uren geleden, Gerrie :supporter: zei:

heeft iemand last van het spel ik krijg iedere keer de melding fout opnieuw opstarten

Bij mij draait het spel normaal zonder fout meldingen.

Je kunt even je cache (geschiedenis ) vanaf het allereerste moment legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen