Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 juni 2024 22 uren geleden, Rieky zei: ik moet de magie van de lente maken silvia 22 uren geleden, Rieky zei: er staat ai de bewaker van de lente Heb je een screen van de opdracht want ik heb me rot zitten zoeken maar kan die opdracht nergens vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 juni 2024 49 minuten geleden, Ellie1 LL en CF zei: Zo ik ben maar gestopt met die draken opdracht, want al geef je die meerschub 10 keer voeding, dan met veel geluk krijg ik 2 x een schub, en je moet er al zoveel voor doen om die draken te kunnen plaatsen. En voortaan bedenk ik me wel 10 keer voor ik een opdracht doe, want als je denkt dat je klaar bent , gaat het weer verder, er komt geen eind aan, Snap ik wel hoor, ik krijg al jaren de opdrachten niet meer af. Het is heel veel werk en de beloningen die je krijgt zijn ook niks. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 22 juni 2024 (aangepast) hoi silvia ik heb het al gevonden dat was de laatste opdracht van het lente reservaat . verbeter het lentereservaat. dank je wel voor de moeite silvia 22 juni 2024 aangepast door Rieky verkeerd geschreven Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 22 juni 2024 4 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Snap ik wel hoor, ik krijg al jaren de opdrachten niet meer af. Het is heel veel werk en de beloningen die je krijgt zijn ook niks. Dank je wel Sylvia, dan ben ik niet de enige💗💗 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 22 juni 2024 ik ben nu al 10 smoos kwijt veldjes zitten vol en kan niks oogsten ,zo kan je toch niet spelen.smoos lopen over het veld en doen niks Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 juni 2024 15 uren geleden, Annemie zei: ik ben nu al 10 smoos kwijt veldjes zitten vol en kan niks oogsten ,zo kan je toch niet spelen.smoos lopen over het veld en doen niks Helaas kunnen we daar niets aan doen, sorry. Dit is een probleem wat de ontwikkelaar moet oplossen en die doet er niets aan helaas. Er zijn wereldwijd al zoveel spelers die dat probleem hebben en het is bij de ontwikkelaar bekend maar helaas ze doen er al jaren niets aan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 27 juni 2024 Hoi Sylvia ik moet voor lentereservaat opdracht de zoete oproep op een vrijde plek plaatsen, maar dit lukt bij mij absoluut niet. Wat moet ik doen groetjes Susan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 27 juni 2024 36 minuten geleden, Susan, Baris en kids zei: Hoi Sylvia ik moet voor lentereservaat opdracht de zoete oproep op een vrijde plek plaatsen, maar dit lukt bij mij absoluut niet. Wat moet ik doen groetjes Susan Door de upgrade is het opgelost Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 30 juni 2024 hoe kom ik aan tyunokis Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 30 juni 2024 tanukis eekhoorn en vossenhol Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 1 juli 2024 13 uren geleden, Annemie zei: hoe kom ik aan tyunokis Een bessenkist maken in de wonderwerkplaats. Als je die opent, komt er een spreuk uit die je dan toepast op een boom Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 1 juli 2024 hoe kom ik aan een oude rotsblok om fossiel te vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Riet.J 3 Geplaatst: 2 juli 2024 hoe maak ik een tanuki s hof Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 2 juli 2024 inmiddels gevonden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 3 juli 2024 22 uren geleden, Riet.J zei: hoe maak ik een tanuki s hof Een bessenkist maken in de wonderwerkplaats. Als je die opent, komt er een spreuk uit die je dan toepast op een boom 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frieda 0 Geplaatst: 8 juli 2024 Hallo waar kan ik die fruitsoorten vinden voo de lenteverhalen? bvd frieda Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 8 juli 2024 13 uren geleden, Frieda zei: Hallo waar kan ik die fruitsoorten vinden voo de lenteverhalen? bvd frieda Ik weet het niet meer zeker, maar denk door een volwassen geest van de lente te verkopen. Die krijg je van inkomsten van lente reservaat Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 18 juli 2024 On 6/22/2024 at 11:25 AM, Sylvia Ambi CF said: Snap ik wel hoor, ik krijg al jaren de opdrachten niet meer af. Het is heel veel werk en de beloningen die je krijgt zijn ook niks. Het is een geweldige opdracht ,eindelijk weer wat te doen en de prachtige draken en het huisje zie ik als een mooi cadeau. meningen verschillen. 😀 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 24 juli 2024 Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei: ik vroeg mij af wanneer we weer opdrachten krijgen duurt steeds langer voor er een update met opdrachten komt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 juli 2024 10 minuten geleden, emmie zei: Daar weten wij ook nooit van te voren. Het is altijd afwachten wanneer er een nieuwe update komt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 24 juli 2024 je zou wel kunnen vragen of zeggen dat er naar gevraagd word Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 juli 2024 13 minuten geleden, emmie zei: je zou wel kunnen vragen of zeggen dat er naar gevraagd word We vragen er al jaren om maar de ontwikkelaar geeft er geen antwoord op, we krijgen alleen te horen dat een update komt wanneer hun die online zetten en daar kunnen we het mee doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 28 juli 2024 vraagje : bij de opdracht die er nu is heb ik een ticket gewonnen, deze zou ik kunnen inruilen is de winkel bij speciale items. Nu de vraag , welke winkel en hoe doe je dat ik kom er niet uit. 🤔 Alvast hartelijk dank. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 juli 2024 5 uren geleden, Min@ zei: vraagje : bij de opdracht die er nu is heb ik een ticket gewonnen, deze zou ik kunnen inruilen is de winkel bij speciale items. Nu de vraag , welke winkel en hoe doe je dat ik kom er niet uit. 🤔 Alvast hartelijk dank. Ik heb geen flauw idee, mss in de handelstoren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 28 juli 2024 3 hours ago, Sylvia Ambi CF said: Ik heb geen flauw idee, mss in de handelstoren. heb ik ook gekeken en kan hier geen mogelijkheid vinden. ik blijf nog maar even puzzelen. Het is niet anders. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites