Min@ 5 Geplaatst: 30 juli 2024 On 7/28/2024 at 11:13 PM, Min@ said: heb ik ook gekeken en kan hier geen mogelijkheid vinden. ik blijf nog maar even puzzelen. Het is niet anders. 😬 gewoon in de winkel dus waar je ook alle andere spullen koopt en dan onder het sterretje ⭐ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 31 juli 2024 goedemorgen allemaal, waar kan ik het ticket krijgen/kopen die je nodig hebt voor de caviaboerderij? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 juli 2024 2 uren geleden, Lineke Charm Farm zei: goedemorgen allemaal, waar kan ik het ticket krijgen/kopen die je nodig hebt voor de caviaboerderij? Voor zover ik weet krijg je die als beloning door andere opdrachten te voltooien. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 31 juli 2024 heb niks gekregen Sylvla bedankt voor je reacte Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 juli 2024 23 minuten geleden, Lineke Charm Farm zei: heb niks gekregen Sylvla bedankt voor je reacte Ik zag dat je ze ook een ticket kunt krijgen bij de race links bovenin ( daar waar je in 1 van de 3 teams gekomen bent ) Mss heb je nog niet de juiste opdracht voltooid om het ticket als beloning te krijgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 31 juli 2024 heb alle opdrachten af wou de cavia boerderij doen. maar dat gaat niet zonder een ticket Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 juli 2024 4 uren geleden, Lineke Charm Farm zei: heb alle opdrachten af wou de cavia boerderij doen. maar dat gaat niet zonder een ticket Heb je ook de ticket uit de race gehad? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 31 juli 2024 nee Sylvia geen ticket gehad! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 3 augustus 2024 hoe maak ik een zonnestraal?? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 3 augustus 2024 45 minuten geleden, Henk en Ada cc zei: hoe maak ik een zonnestraal?? inmiddels gevonden. Op 7/1/2024 om 5:47 PM, Henk en Ada cc zei: Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Esther72 9 Geplaatst: 8 augustus 2024 De vakantie wedstrijd duurt nog 11 dagen maar de opdrachten stoppen al over 1 uur. zo is het toch niet haalbaar. Balen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 9 augustus 2024 wie weet hoe je een oude rotsblok maakt? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 10 augustus 2024 17 uren geleden, Henk en Ada cc zei: wie weet hoe je een oude rotsblok maakt? In de universiteit van magie kun je een eeuwenoude transformatie maken. Deze pas je toe op een rotsblok Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ada 3 Geplaatst: 10 augustus 2024 dankjewel! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 16 augustus 2024 Er is een nieuwe missie, helder sterren. Maar niet bij mij, wat kan de oorzaak zijn? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 19 augustus 2024 On 7/31/2024 at 9:55 PM, Lineke Charm Farm said: nee Sylvia geen ticket gehad! en als je naar de winkel gaat en op de cavia klikt ? ik kon de ticket ook niet vinden in mijn inventaris. maar had hem wel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 19 augustus 2024 On 8/8/2024 at 10:00 AM, Esther72 said: De vakantie wedstrijd duurt nog 11 dagen maar de opdrachten stoppen al over 1 uur. zo is het toch niet haalbaar. Balen Dat is een beetje het spel. je kunt hem wel halen maar dan moet je met robijnen werken die moet je dan weer kopen. er zitten mensen achter deze spellen die ook betaald moeten worden. ik speel het spel nu bijna 5 jaar en weet wat er ongeveer komt dan kies ik of ik wel of niet mee doe. Halloween is helemaal mijn ding en dan koop ik dus ook robijnen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 19 augustus 2024 On 8/16/2024 at 10:55 AM, baukjetz said: Er is een nieuwe missie, helder sterren. Maar niet bij mij, wat kan de oorzaak zijn? volgens mij is er geen nieuwe missie heldere sterren we hebben de wedstrijd missie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 19 augustus 2024 (aangepast) 6 uren geleden, Min@ zei: volgens mij is er geen nieuwe missie heldere sterren we hebben de wedstrijd missie Een aantal buren waarmee ik chat, hebben de missie "heldere sterren" wel. Volgens mij moet ik eerst de laatste fase van het zoekershuis af hebben. Dat is een gebed zonder einde, ik voer me te pletter maar krijg heel zelden de benodigde schubben. 19 augustus 2024 aangepast door baukjetz 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 19 augustus 2024 3 hours ago, baukjetz said: deze ken ik ook niet. geen idee Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 19 augustus 2024 althans nog niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 19 augustus 2024 4 hours ago, baukjetz said: Een aantal buren waarmee ik chat, hebben de missie "heldere sterren" wel. Volgens mij moet ik eerst de laatste fase van het zoekershuis af hebben. Dat is een gebed zonder einde, ik voer me te pletter maar krijg heel zelden de benodigde schubben. die heb ik bijna af ben met de laatste opdracht. maar dat jij geen schubben krijgt is heel erg raar. wel ben je bij het maken van een draak schubben nodig van een andere draak dus idd veel draken groot brengen. En denk idd dat dan de volgende missie komt waar jij het over hebt. tot nu toe aan de eieren te zien heb ik 38 scharlak draak 19 meerdraak 11 stormdraak . Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 20 augustus 2024 12 uren geleden, Min@ zei: Heb inderdaad al eindeloos veel draken gemaakt en gevoerd. Jij succes met de laatste schubben! 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 30 augustus 2024 wie weet hoe je zomerenergie krijgt??? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites