Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm hulp gezocht/gevraagd

Aanbevolen berichten

ik krijg geen oude struiken meer van de ruïnes en daardoor  kan de oude stronk niet naar een hoger level 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Riet zei:

ik krijg geen oude struiken meer van de ruïnes en daardoor  kan de oude stronk niet naar een hoger level 

Vragen kun je beter op het vragen topic stellen, dit topic is voor hulp verzoeken aan je buren 😉

Als je de Duizend jaar oude struik bedoeld, die kun je kopen in de Handelstoren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Sylvia, Wat kan je eigenlijk met de geconcentreerde kern, ik heb de eerste gehaald, nu kan ik verder om de tweede te halen,  het is heel veel werk, maar heeft het wel nut, of is het alleen een mooi ding hahha. groetjes Ellie1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Hallo Sylvia, Wat kan je eigenlijk met de geconcentreerde kern, ik heb de eerste gehaald, nu kan ik verder om de tweede te halen,  het is heel veel werk, maar heeft het wel nut, of is het alleen een mooi ding hahha. groetjes Ellie1

Zou je vragen de volgende keer gewoon in het vragen topic willen stellen, dit is het topic waar je buren om hulp vraagt 😉

De Geconcentreerde kern is de vervanging van de Geconcentreerd Kristal die je hebt moeten verkopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 1/28/2022 at 6:16 PM, Ellie1 LL en CF said:

hoe meer gecontreede kern hoe meer manna (die rose flesjes ) je kan opsparen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
34 minuten geleden, Min@ zei:

hoe meer gecontreede kern hoe meer manna (die rose flesjes ) je kan opsparen. 

Klopt maar je moet voor de update gecontreerd kristal en geconcentreerde geode verkopen en de kern die je ervoor terug krijgt compenseert precies het verlies daarvan.😜

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 1/31/2022 at 10:53 AM, Sylvia! speelt CF said:

Klopt maar je moet voor de update gecontreerd kristal en geconcentreerde geode verkopen en de kern die je ervoor terug krijgt compenseert precies het verlies daarvan.😜

je krijgt er meer plek voor terug 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik klik vaak op andere landjes (buurtjes) als dat gevraagd wordt om te helpen, maar kom vaak voor niks, omdat het nog niet klaar is.

Dit is best jammer, vooral de niemandshut....duurt soms nog 23.00 uur!!

Dit ga ik niet onthouden, misschien een tip om het pas te vragen als het klaar is???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, sandrine148 zei:

bonsoir je me prénomme sandrine je suis novice par ici , j'aimerais savoir comment ça marche 

Vous pouvez demander de l'aide pour le jeu Charm Farm ici. Les voisins que vous avez dans le jeu peuvent alors vous aider à accomplir des tâches.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Isabela zei:

hello @Esther72 🤗

I want to make a friend; and I hope we will make an enjoyable friendship.

If you want friends for your game you can invite them through the game.

Here you can't invite friends for the game, this system doesn't work anymore.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen