Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm FAQ

Aanbevolen berichten

Hoe krijg ik meer Shmoos?

Door meer huisjes te bouwen voor je schattige helpers, zoals: huisjes van klei, hutjes, stulpjes, klein huisje, landhuizen en villa's. Van elk type kun je er drie bouwen. Plus je kunt 1 gezellige hut en 1 gezelig stulpje bouwen.

Als een vriend items verkoopt op mijn markt, krijg ik die items dan in mijn inventaris?

Nee, je krijgt wel goud voor deze actie.

Hoe vaak verschijnen er nieuwe avonturen in het magische woud?

Op dit moment is de planning om maandelijks nieuwe avonturen toe te voegen.

Hoe kom ik aan meer manna?

Je kunt manna krijgen door planten te oogsten of door het te verzamelen bij de mannabron.

Ik heb 200 manna. En voor een van mijn missies heb ik 300+ manna nodig. Wat kan ik doen?

Je kunt een geode bouwen (300+) of een geconcentreerd kristal (+100). Je vindt ze in de winkel.

Waarom moet ik de vredesboom verzorgen?

Elke tak van de boom staat voor je vooruitgang in het spel. Daarnaast is dit een van de krachtigste bronnen voor ervaringspunten in het spel.

Hoe kan ik het magische level verhogen?

Door toverspreuken te gebruiken, decoraties te kopen en door magische wezens te verzorgen (zoals bijvoorbeeld de lamala en de geluksvogel).

Waar heb ik een hoger magisch level voor nodig?

Hiermee kun je gebouwen upgraden en nieuw land kopen.

Hoe kom ik aan toverspreuken?

Klik op de magische toren. Klik dan op ‘Begin productie’. Haal de spreuk op als hij klaar is.

Hoe gebruik ik een toverspreuk?

Open je inventaris. Kies de “Spreuken”tab en gebruik een van de rollen op je gebouwen of Shmoos.

Wat voor bonussen krijg je als je een toverspreuk ergens op gebruikt?

Als je een toverspreuk op bijvoorbeeld een gebouw gebruikt, vermindert dit de productietijd plus je krijgt extra inkomsten en ervaring. Je ontvangt een willekeurig item van een betoverd gebouw (zoals verf, touw, etc.). Hiermee krijg je magische ervaring. Dus waar het op neerkomt: door een toverspreuk te gebruiken krijg je meer goud, ervaring en grondstoffen. 
Als je een Shmoo betoverd met een toverspreuk, krijg je goud, magische ervaring en een willekeurig item.

Hoe stuur ik iemand een cadeau?

Selecteer een vriend(in) in je vriendentab. Als je er met je muis overheen gaat, zie je de knop ‘Cadeau’. Kies een item dat je aan je vriend(in) wilt sturen en klik op ‘Cadeau sturen’.

Hoe kan ik een ‘Vliegend varkentje’ kopen?

Je moet eerst een verblijf bouwen voor je vliegende varkentje. Kies ‘Bouw een omheining’. Ga dan naar de winkel, klik op de ‘Wezens’tab en hier vind je het vliegende varkentje! Plaats het vliegende varkentje in de omheining die je net gebouwd hebt.

Hoe verzorg en verkoop ik mijn ‘Vliegend varkentje’?

Voer je vliegende varkentje tot het level 10 behaald heeft. Klik dan op de ‘Acties’knop en kies ‘Verkopen’. Klik vervolgens op het vliegende varkentje om het te verkopen.

Hoe maak ik het bouwproces van een gebouw af?

Om iets te bouwen heb je alle onderdelen nodig die in de lijst staan. Ze varieëren per gebouw. Je kunt onderdelen verzamelen door andere gebouwen te betoveren, je kunt ze maken in het Laboratorium of verzamelen via productie. Je kunt ook je vrienden erom vragen.

Hoeveel Shmoos kunnen me helpen met het bouwen van alle huizen?

Je kunt tot wel 23 Shmoos op je terrein hebben die je helpen!

Waar haal ik touw?

Door het betoveren van gebouwen en Schmoos.

Waar haal ik leer?

Leer is beschikbaar bij elke speler van level 15 of hoger. Je krijgt het door het voeren van een willekeurig wezen.

Er staat een gebouw of een boom pal voor een ander gebouw of plant. Is er een manier om dat op te lossen?

Naast je ‘Vrienden’tab, zie je het icoontje met een gele hand, genaamd “Acties”. Klik erop en dan zie je de ‘Verplaats’knop. Klik hierop en nu kun je het gebouw verplaatsen naar een andere locatie.
Je kunt hier trouwens ook al je gebouwen verbergen (Acties -> Gebouwen verbergen).

Kun je gebouwen of decoraties ook bewaren in een opslag ofzo?

Ja, dat kan! Gebruik de pop-up-optie ‘Verplaatsen naar opslag’ onder het icoon ‘Acties’.

Productiegebouwen van hetzelfde type kunnen niet opgeslagen worden. Decoraties van dezelfde soort wel.

Wat gebeurt er als ik het spel wis?

Als je het spel niet langer wilt spelen, kun je het gewoon laten voor wat het is. Misschien heb je later weer zin om verder te spelen. Het is niet mogelijk om het te deleten.

Hoe kan ik gebouwen verwijderen? 

Naast je ‘Vrienden’tab, zie je ook het icoon met een hand; de ‘Acties’knop. Klik hierop en dan zie je de ‘Verplaats’knop. Klik erop en verplaats het gebouw naar de gewenste locatie.

Ik moet nog een van mijn verzamelmissies afmaken, maar ik heb alles in mijn hele Shmoo-rijk al ingezameld. Wat nu?

De grond in het magische woud is erg vruchtbaar. Onkruid zal zeker weer opnieuw groeien op je terrein in de tijd dat je offline bent. Je hoeft alleen maar af te wachten, planten en andere objecten verschijnen vanzelf weer. Succes! (Ps: Kijk maar eens na ongeveer 45 minuten offline!) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.